Fijn om te horen! Tis altijd goed als je je op je gemak voelt ergens, komt ook de behandeling ten goede. Hoop dat het ook voor jullie lukt en dat jullie maar snel het geluk mogen hebben! Zet m op.
Hee ik bedoelde dat helemaal niet lullig ofzo he! Zo klonk het misschien, maar ik bedoelde het juist behulpzaam. Het was wat ik tegen een vriendin zou zeggen als ik haar zou willen beschermen voor haar eigen gedachtes. Doe wat goed voelt! We snappen allemaal dat je stress hebt xxxxxx
Ik ga wel kijken of ik ergens anders de rust kan vinden, angst kan weg nemen, en ervaringen opdoen, en jullie niet meer ermee lastig vallen, ik schrijf in elk geval niet meer mee hier wens jou ook veel succes met het traject.
Hoi @Lotje111 en @Vogelindeboom, was even benieuwd hoe het met jullie gaat. Houden jullie het wachten nog een beetje vol? Fijn @Lisewiesje dat je zo te horen een fijne nieuwe kliniek hebt gevonden!
Ik mag 20 juli terug en hoop dan een datum te krijgen voor de terugplaatsing! 7 embryo's nu in de vriezer. Ik wil zo graag een terugplaatsing haha
Hee, ik wil ook graag met jullie meeschrijven als dat mag ! Ik ben 26 juni gestart met de decapeptyl en ik heb 10 juli mijn eerste echo. Ik vind het allemaal heel spannend en zie vooral op tegen de punctie. Hoe kijken jullie hier naar? Het spuiten valt me wel reuze mee. Op dit moment heb ik nog nergens last van
Ik wil graag antwoorden maar zit me ook heel schuldig te voelen over Kimmetjuh, dus voel me wat bezwaard. Maar sinds twee dagen heeft het wachtwekencircus grip op me, ik kon het niet meer tegenhouden. Telkens googelen etc. Ik denk dat ik ongesteld word want m’n borsten zijn opeens niet meer pijnlijk, ik heb telkens een gloeiende buik en soms een zweem hoofdpijn. Dat zijn precies de dingen die ik altijd voel voor een menstruatie. Hoe voel jij je, @Alinka? En inderdaad @Lotje111 ?
Ik merk dat ik de afgelopen dagen ook wat vaker aan het googelen ben. Wat ergens gek is aangezien ik vrij zeker ben dat het niet is gelukt aangezien ik nu al 2 dagen oud bloed verlies sinds ik donderdag hele heftige krampen had. Ben me dus al aan het voorbereiden op een tweede ronde, al weet ik het pas zeker als ik komende week kan testen. Wat spannend dat jij precies dat voelt wat je normaal voor een menstruatie voelt @Vogelindeboom. Fingers crossed dat het goed gaat!
Hoi Suus, welkom! Wat fijn dat het spuiten tot nu toe heel goed gaat. De punctie is mij achteraf behoorlijk meegevallen, maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat het bij mij onder narcose ging Heb vooral nog een week last gehad van de narcose. En ik had langer een opgeblazen buik dan ik had verwacht. Maar voor de rest viel het me zeker mee!
Ik heb dinsdag mijn eerste echo en ga dan gelijk vragen wat er mogelijk is voor de punctie. Het liefst zou ik het ook onder narcose willen doen maar ik ben er bang voor.. Mag ik vragen waar jij de punctie hebt laten doen ?
Balen dat jullie ook geen goed gevoel hebben. Ik heb sinds vanmiddag bruinverlies, ben echt zo bang... heb nog wel last van mn borsten maar dat is van die bolletjes want dat heb ik al 2 weken. Heb net al echt keihard gehuild
Ik leef zo met jullie mee! Wanneer mogen jullie testen van het zh? Komop, baby’s groei groei! Hier gaat het goed, totaal nergens last van, dus blijft onwerkelijk. Duurt lang voordat het begin augustus is en ik hopelijk een kloppend hartje te zien krijg.
Ah daar ben je, Lotje! Ik zat veel aan je te denken en voor je te hopen. Van de week had je een beetje roze bloed toch? Is het daarna gestopt? En vandaag dus bruin? Ik begrijp je tranen Naar het toilet gaan is ook zo stom he. Je wil het niet weten en toch... Ik ging vandaag varen met familie. Iedereen zwemmen maar ik durfde het niet aan. Toch bang dat ik word overvallen door bloedverlies en bijbehorende emoties waar iedereen bij is. Laat je weten of het doorzet? It ain’t over till it’s over! Ps: had je goed nieuws over je ingevroren embryo’s?
Dank voor het meeleven! Voel je echt helemaal niks? Lijkt me zo gek, moeilijk om te geloven dan zeker? Wanneer ik officieel mag testen weet ik niet. Volgens mijn normale cyclus moest ik gisteren of vandaag ongesteld worden.
Welkom Suus! Ik vond de punctie ook heel spannend maar eerlijk is eerlijk: de punctie zelf viel me erg mee. Ik had een morfine-infuus. Ik bleef dus gewoon bij, werd een beetje stoned. Goed om de opties te bespreken met je arts! De napijn viel me wel tegen, ik kon de rest van de dag slechts strompelen als een oud vrouwtje.
Lief van je, ik zat bovenop een berg zonder bereik haha.. Dat roze was idd een klein beetje en is toen snel gestopt. Dat bruin van vandaag met echt een mini beetje roze is ook weer gestopt.. zou dat ook de utrogestan kunnen komen? (Dat het gestopt is? Houdt toch je menstruatie tegen?) ik heb nu toch weer een beetje hoop maar probeer mezelf toch wel beetje te beschermen, weet dat als ik weer echt ongesteld word toch wel weer een klap zal krijgen. Snap heel goed dat je dan niet durft te zwemmen, deze dagen zijn echt killing hè..?! Mijn vriend is nu ook niet hier, ben wel met familie, maar mis m dan nu wel echt mega erg. Lang leven facetime.. Hoe voel jij je verder? Heb jij last van die bolletjes? Ik ben voornamelijk heel moe en heb gezwollen pijnlijke borsten. Wij hebben bericht gehad dat er 3 embryo’s de vriezer in zijn gegaan! Heb jij al iets gehoord? Xxx
Niks, noppes, nada, weet dat ik het vorige zwangerschap in het begin de hele tijd vet koud had, heb ik nu niet. Vorige zwangerschap vet moe, valt nu wel mee, of misschien was dat later, weet ik niet meer. Had dan stiekem toch wel wat kwalen willen hebben, nu hoop ik elke keer als ik naar de wc ga dat ik toch niet ineens bloed heb. Hmm, wachten duurt lang. Haha In mijn brief die ik had meegekregen van het zh stond testen 16 dagen na punctie, daar zitten jij/jullie inmiddels ook wel (bijna?) op toch?