Lief dat je het vraagt! Ik had ongeveer +/-10 grotere eitjes en nog een overkill aan kleintjes. Dinsdag mag ik weer terug voor een echo en dan kunnen ze hopelijk de datum voor de punctie bepalen. Ik heb nu de 2e spuit erbij gekregen, die de eisprong tegen houden. Ben de naam evem kwijt. Ik vind het jezelf spuiten wel echt hatelijk zeg! En ik heb sinds vrijdag wel erg last van buikpijn en kramp. Vannacht ontzettend veel buikpijn, misselijk en een beetje duizelig.. volgens Google moet ik contact opnemen met de gyn maar toen ik gisteren bij haar was had ik al verteld van de buikpijn en misselijkheid. Ze gaf aan dat dat de komende dagen wss alleen maar meer wordt en dat ik vanwege een slank postuur er best wel eens last van kan gaan hebben. Ik neem aan dat zij het dus evengoed nog verantwoord vinden om door te gaan? Ik wacht dinsdag nog wel even af. Gister had ik echt een gruwelijke jankdag haha de hormonen gieren
He, heb vrijdag blijkbaar niet op verzonden gedrukt. Echo was goed, punctie echt net achter de rug, lig nog in bed de morfine verder uit te laten werken en manlief is nu zijn aandeel aan het doen. Viel me weer alles mee, punctie was goed te doen, horen straks hoeveel eitjes er gevonden zijn.
Oh jij hebt net je punctie gehad! Wat spannend!! Wil je, als je opgeknapt bent, eens vertellen hoe zoiets precies gaat? Ben je nu lekker thuis of in het zkh? En je krijgt vandaag nog te horen hoeveel eitjes? Spannend zeg! En de tp? Na hoeveel dagen is die
Is er een kans dat er wat kleintjes nog mee gaan doen of verwachten ze dat je op 10 blijft zitten? Ik snap dat je dat spuiten hatelijk vind, ik ben echt gelukkig als mijn vriend de spuit zet in het weekend dat ik het even 2 dagen niet zelf hoef. Wat vervelend dat je er zoveel last van ondervind! Hopelijk word het niet erger zoals ze zeggen. Ik neem toch aan dat het idd verantwoord is, als al die kleintjes maar niet ineens een groeispurt krijgen! En tsja een jankdag denk dat velen van ons die kennen! Zelf voel ik mijn eierstokken nu behoorlijk en ben ook steeds misselijk. Verder ben ik zo vermoeiend, alsof ik elke dag de marathon heb gelopen! Misschien doe ik nog wel te veel en onderschat ik het effect van de hormonen op mijn lijf. Hopelijk krijg ik morgen ook positief bericht en kunnen ze de punctie plannen! Af wachten maar weer!
Wauw punctie al achter de rug! Fijn dat het je is meegevallen en nu maar lekker uitrusten. Ik hoop voor jullie dat het mooi aantal eitjes zijn en dat er ook mooi aantal overblijft en zich mooi gaan delen! Hou je ons op de hoogte als je lekker uitgerust bent?
Ja, ze verwachten wel dat de kleintjes toch nog gaan groeien. Wat knap dat je je vriend de spuiten durft te laten zetten haha dat vind ik nog enger. Heel veel succes morgen en rustig aan inderdaad! Ik had niet verwacht dat het zoveel met je lichaam zou doen. Ben benieuwd wanneer je de punctie krijgt!
6 eitjes, nu wachten of het aandeel van manlief ook goed bevonden is en dan mogen we zo weer lekker naar huis. Niet heel veel eitjes, hopelijk horen we dinsdag dat ze ook allemaal bevrucht zijn. 3 jaar geleden waren er best een hoop afgevallen, hopelijk dit keer niet. Kleine smurf zit lekker bij opa en oma, dus ik plof thuis lekker op de bank met een pot thee, chocolade en Netflix! Heerlijk!
Het duurde lang voordat de uitslag van manlief kwam, hoe langer het duurde hoe meer ik het gevoel kreeg dat het wel is niet goed kon zijn. En inderdaad, ze hadden niet genoeg materiaal dus hij moest nog een keer naar het lab. Daarna konden we naar huis, als er alsnog niet genoeg materiaal om mee te werken worden we vandaag nog gebeld. Hmm, hopelijk blijft de telefoon dus stil en krijgen we dinsdag goed nieuws..
Ah shit wat balen zeg.. hopelijk is het voldoende en worden jullie niet meer gebeld!! Wat zou het anders betekenen voor jullie en hoe dan berder?
Hopelijk krijg je er dan wat meer maar niet teveel! Moest ik me wel even overheen zetten maar uiteindelijk vind ik het veel beter dan zelf doen! Ik ben ook erg benieuwd hoop op goed nieuws!
Niet meer gebeld, uit de 2 keer dat hij heeft ingeleverd hebben ze dus genoeg goede zaadcellen gevonden. Geen idee wat het anders zou betekenen, gelukkig hoef ik daar voor nu nog niet over na te denken. Hopelijk dinsdag goed nieuws en anders zien we wel weer verder..
Hoi! Mag ik ook hier meeschrijven? Mijn vriend en ik zijn inmiddels 2 jaar bezig en afgelopen donderdag ben ik gestart met prikken voor IVF. Elke ochtend decapeptyl en elke avond 150 gonal f. Vrijdag heb ik de eerste meting, spannend!
Welkom! Wat leuk dat je hier mee komt kletsen! Heb je last van de hormonen of valt het mee? Nog even geduld tot vrijdag dus, succes!
Heey meiden! Net de echo achter de rug, op linker eierstok 7 mooie en op rechts 9 mooie. Er zijn er nog een paar die misschien mee gaan doen, ze hopen niet teveel meer vanwege overstimulatie. Woensdag nog een echo en vrijdag of maandag was de punctie! De vermoeidheid houd nog erg aan en als ik gegeten heb of mijn blaas vol is voelt het alsof alles in de verdrukking zit. Nog even volhouden en afwachten!
Wat goed! Spannend allemaal zeg! Is dit jullie eerste poging? Die vermoeidheid herken ik en die druk op je buik.. Spannend bijna de punctie!!