Ja dan kom ik op 26, maar vinden ze niet verantwoord!? Spuit nog steeds maar 100 Gonal-f en de eitjes op linker eierstok waren bijna niks gegroeid vergeleken met maandag. Dus lagere dosis was geen optie. Ja er waren een paar uitschieters die al bijna de juiste grootte hadden. Ik moet maar weer af wachten tot vrijdag, het is echt van afspraak tot afspraak leven op deze manier.
Oej, dat zijn er inderdaad wel veel. Ik ga voor je duimen, hopelijk vrijdag goed nieuws! Het is altijd een beetje van afspraak tot afspraak leven in zo’n traject, je weet nooit wat de follikels doen. Laat het over je heen komen, je kan er toch weinig aan veranderen.
Hier vandaag de terugplaatsing gehad, nu de komende weken wachten.. Over de overige cryo’s krijg ik vrijdag bericht. Hier is het grote wachten dus begonnen
Ja dat probeer ik het hele traject al een beetje te doen! Maar je krijgt elke x weer nieuwe informatie te horen die je niet zag aankomen. Komt vast goed, we gaan gewoon nog even door! Succes met de wachtenden, hopelijk een mooie zwangerschap!
Spannend Jetski. Ik duim voor je. Hoe voel je je? Merk je meteen dat je gestopt bent met prikken, qua lichte eierstokken?
Ach Lisewiesje, het ís ook niet makkelijk. Je bent een speelbal, weet niet hoe alles loopt. Stom he, die onzekerheid. Probeer je positief te blijven? Wat doe je overdag? Werk je? Ach
Ik ben vanmorgen naar werk gestrompeld, voor het eerst dat ik veel last heb. Het voelt alsof ik gisteren extreme buikspieroefeningen heb gedaan, alleen dan laag. Ik loop onbewust met m’n benen wijd om te voorkomen dat die dikke buik pijn doet. Op zulke momenten merk ik dat ik verdriet moet wegstoppen over waarom dit allemaal nodig is om onze wens te laten uitkomen. Bij andere mensen gaat het zo makkelijk en ik waggel als een gehandicapte naar de bushalte omdat fietsen niet meer lukt. Stom stom stom.
Sorry dit klinkt wel heel dramatisch. Dat wil ik helemaal niet. Ik wilde de post verwijderen maar ik laat hem staan omdat ik het niet mooier wil maken. Eigenlijk gaat het tot nu goed en beter dan ik had verwacht. De fysieke last hoort er denk ik bij in die laatste dagen, zeker als je veel eitjes hebt. Sorry voor het drama!
Ik krijg meteen tranen in mn ogen als ik je berichtje lees. Wat is dit allemaal kut zeg. Ik draag elke dag een jurkje zodat ik mn panty heel hoog kan dragen zodat t niet in mn buik snijdt. Een spijkerbroek dragen probeer ik niet eens meer en zelfs een legging zit niet lekker. Als ik dan richting mn trein loop (rennen doe ik niet meer) dan denk ik wel eens, andere mensen hebben echt geen idee waar wij in zitten. Morgen heb ik de echo en ik vind t zo spannend
Geen sorry zeggen... Ik merk zelf dat ik me elke dag weer groot probeer te houden, want ongemakken horen er gewoon bij. Maar als ik jouw berichtje dan zo lees dan denk ik echt van zie je, het is zwaar, je mag het ook best is uitspreken. Je hoeft je niet altijd groot te houden.
Als ik jou bericht lees, voel ik echt met je mee! Ik rijd mijn paard niet meer, niet omdat het niet goed voelde mbt mijn buik, maar omdat ze vanuit het ziekenhuis zeiden dat het niet verstandig is! Mijn opgeblazen gevoel en de pijn is eigenlijk na een paar heftige dagen, de afgelopen 2 dagen niet zo heel erg aanwezig, echt apart dat dat allemaal veel minder is. Vraag me af of daarbinnen er nog wel wat gebeurt mbt de eitjes! Op dit moment zit ik in het laatste fase van school verzorgende IG/Maatschappelijke zorg, fijn in mijn toetsweken! Zoals @Lotje111 al zegt, een excuses is echt niet nodig! Vind het zo fijn om met elkaar mee te kunnen leven en dit met jullie te kunnen delen. In de omgeving kijken ze me soms aan van stel je niet zo aan, dat ik bang ben dat ik me ook daadwerkelijk aanstel. Maar als ik hier met jullie praat besef ik dat wat wij moeten doormaken met elkaar gewoon heftig is, in welke fase van het traject we dan ook zitten. Elke fase brengt zijn ongemakken en zijn emoties met zich mee! Jij hebt morgen je tweede echo toch @Vogelindeboom? Spannend! Hoe laat heb jij je echo? Ik moet mij morgen om 08.30 weer melden, hopelijk goed nieuws dat maandag de punctie door kan gaan!
Ik voel me prima, hopelijk blijft dat zo. Je merkt inderdaad dat je buik niet meer zo vol zit, wel nog wat moe dus denk dat dat misschien nog wel door de prikken komt..
Agh, stuurt een beetje liefde. Het is ook allemaal soms gewoon kut, niet eerlijk en stom. Nog even en dan voel je je hopelijk beter!
Dank voor je lieve reactie. Ik vind het ook fijn om hier te kunnen posten. Ben vandaag lekker thuis gaan werken, dat scheelde. Een dekentje doet wonderen, bij mij. Heb je tijdelijk een andere verzorger voor je paard? Zou megalekker zijn als je je opleiding straks met een knaller (lees: met een positieve test) kan afsluiten! Ik heb om 10.00 uur de echo. Ben heel benieuwd en duim ook voor jou! Hoop écht dat alles door kan gaan.
Hoi dames Ik heb vandaag weer een echo gehad en heb nu 22 eitjes. Zaterdag de punctie! Ik herken het emotionele wel wat iemand hierboven schreef.. ik ben momenteel zo ontzettend labiel en heb zo'n buikpijn. Ik jank om alles haha. Ik ben gespannen voor de punctie maar ben blij als we het gehad hebben. Helaas geen verse tp i.v.m. overstimulatie. Dus eerst moet de boel rusten.
@Lisewiesje: begrijp ik het dan goed als je dan alles moet afbreken? Dat je ook geen punctie krijgt? Wat verschrikkelijk.. ik hoop zo dat het meevalt! @Vogelindeboom Knuffel meid, sommige dagen zijn zwaar en daar mag je best even klagen
Wauw en opeens is de datum geprikt! 22 follikels, wat veel! En nu maar hopen dat er veel goede eitjes in zitten. Wanneer is er precies sprake van overstimulatie, is jou dat uitgelegd? Is dat per definitie het geval bij een bepaald aantal, of pas als ze gaan lekken? En wanneer plaatsen ze dan wel terug? Moet je dan nog iets spuiten? Sterke met je huilbuien en bedankt voor je steun!
Heerlijk klinkt dat! Ik ga dit weekend op de bank met een dekentje toetsen leren ongeacht wat de uitslag morgen is! Vriendin van mij doet het rijden zodat paard niet te lang stil staat! Ja zou super zijn, dubbel feest! Dat word duimen draaien morgen!