22 eitjes wauw! Is er bij jou nooit sprake geweest van stoppen vanwege teveel? Hoop voor je dat de punctie je meevalt zaterdag en dat je niet teveel consequenties hebt van de overstimulatie! Ja als die andere kleintjes mee gingen groeien moet ik helemaal stoppen en overnieuw beginnen maar hoe en wat precies weet ik niet. Neem aan dat ik dan ook een rustmaand moet en weer van voor af aan moet beginnen. Morgen krijg ik het te horen, vind het erg spannend!
Ik vraag me een beetje af wat dan het verschil us waarom ik wrl door mag met 22 eitjes (en nog een lading kleinere..) en jij met 24 niet? Ik begrijp niet waar dat hem precies inzit.. Nee ik heb nooit hoeven stoppen, het enige gevolg kon dus zijn geen verse tp..
Ik ga het morgen eens navragen hoe dat precies zit! Ben ook wel benieuwd! Het voelt zo raar om te moeten stoppen omdat je veel goede eitjes hebt. Dan denk ik haal ze er dan ook gewoon uit want kans op overstimulatie heb ik dan toch zoiezo? En hoe gaat je lijf reageren op het afstoten van zoveel eitjes als je stopt met de medicatie? Lijkt me geen pretje!
Poeh dames,as ik jullie zo volg dan denk ik; ik wil ook! Wat is dat frustrerend zeg... Ik wacht nog steeds op bloed... hoopte op vandaag maar nog niets hoor.... pfffffff..... volgende week mn afspraak, ben best zenuwachtig! Dames die waarvan de punctie nadert, succes!!!! Ik schijt nu al peentjes en ben nog niet eens begonnen haha
Ja, ik vind het ook vreemd zeg. Juist omdat je zoveel eitjes hebt vraag ik me af of ze die er niet uit kunnen halen en vast in kunnen vriezen.. zo zonde!! Hoop dat afbreken niet nodig is
Snap ik helemaal dat je graag wilt beginnen! Vreemd heh om te hopen op bloed, hoop dat je het snel mag verwachten zodat je snel kunt starten! Miss als mijn nieuws morgen niet goed is sluit ik bij je aan, al ik ben ik bang dat ik dan een rustmaand moet houden! Succes nog met wachten!
Dank jullie wel lieve dames. Weet niet wat me te wachten staat. Alhoewel ik al wel bekend ben met de mmm. Ik spoot gonal f om mijn eitjes te laten groeien heb pcos maar mijn lichaam reageert er nu heel afwisselt op dus moet over gaan naar IVF. BEn heel benieuwd
Nou meiden ik moet stoppen met prikken, pillen slikken en de hele boel eruit gooien! Mag geen paardrijden, geen romantische avondjes met vriendlief. Op dit moment valt alles even in duigen voor mij! Met 10 dagen weer terug voor een plan van aanpak.
Ah shit zeg!!!vanwege teveel eitjes? En weet je waarom ze deze er niet uit willen halen? Knuffel, echt dikke bumper dit
Zit nu al rond de 25, dus was echt geen optie. Te hoog risico op complicaties. Gezien al de kleintjes ook nog kunnen gaan groeien voor de punctie maandag. Had niet verwacht dat dit me ook zoveel zou doen
Ah néééé, wat een tegenvaller!!! Wat jammer en wat zonde van al deze eitjes. Wat stom! Ik kan me goed voorstellen dat je nu verdrietig en verdrietig bent. Weer een maand ‘weggegooid’, en zoveel eitjes! Balen ook dat blijkbaar de dosis niet goed was afgesteld. Laten ze nu alles gewoon springen? En je mag zeker geen seks hebben, om het risico op duizendling te voorkomen? Ik voel onwijs met je mee. Ik ken je niet, maar als ik je vriendin was, zou ik naar je toe komen zodat je de hele dag bij me kon balen en huilen.