Misschien een beetje gek of heb ik het verkeerd. Maar ik doe de ovulatie inducatie OVI behandeling. Misschien heet dit anders ,maar ik hoor alleen 'u bent hier voor ivf of ovi?' Dus vandaar ,probeer wat lot genoten te vinden Dus iedereen die hier wat van af weet ,graag zou ik contact willen groetjes Tam
Me Ik slik clomid 50 mg om een eisprong op te wekken, heb PCOS en geen eisprong. Wat is jouw verhaal?
Hi Nou ik spuit menopur En ga nu met de 3e keer beginnen Ik ging erin met oh nou als het over een jaar gebeurd is primaaaaa. Dat komt doordat ik best goed ziek geweest ben, en daardoor werkt mijn hypofhyse niet echt goed meer (die dus dat stofje afgeeft ,FSH) En ik las vaak de verhalen op internet , en ja begreep niet dat vrouwen er zo''n moeite/lastig vervelend en er best wel triest van worden als het dus WEER niet is gelukt En NU...... is het bij mijn pas voor de 2e keer Niet gelukt, en ik was toch een partij triest en ja....uh...gewoon weg kapot ervan?????? Ik als een gek zoeken op internet ,maar ja mijn conclusie is gewoonweg ......dat het toch wel een AARDIGE opgave is..... ik bedoel ik dacht er te simpel over .......nu we er aan begonnen zijn wil je eigenlijk ook zo snel mogelijk??!!!! Dus ik dacht ik wil weleens praten met lot genoten ,vrouwen die dezelfde of ongeveer dezelfde behandeling als mijn hebben Dus vandaar, hoe gaat het met jouw??? En hoelang ben je hier mee bezig? (als ik vragen mag?) groetjes en bedankt voor je reactie Tam
oh ik heb op reactie geklikt ,oeps!!!! hoop dat je nu nog het berichtje terug krijgt .....en sorry voor de late reactie terug
Hi troy. Het is ook moeilijk zo'n proces ik had ook niet verwacht dat als je er zo mee bezig bent (hormonen slikken) het zo'n tegenvaller is als t niet gelukt is. Ik heb pcos en maak veel eiblaasjes aan maar geen rijpe eitjes en daarom geen eisprong. Dit komt door een disbalans tussen verschillende hormonen. Ik weet dit sinds augustus maar dit is de 4e keer dat het aanslaat dus nog niet zO lang maar het voelt echt al enorm lang! Mede doordat ik slecht twee maal Menstruaties heb gehad sinds de pilstop in januari 2011 tm november.... Zit nu weer op de wachtbank. Je schrijft dat je erg ziek bent geweest en daardoor je hypofyse niet goed werkt. Is het niet aanmaken van fsh het enige wat niet werkt of is er meer ? Menopur slaat wel goed aan? (controle echo's denk ik?) Sterkte meis!
Dank je wel! Ja als ik het juist begrijp is dat het. Van me vriend is het goed, alleen zit er onder je hypofyse een (ja zeg maar) apparaatje wat die stoffen aanmaakt zodra je eicellen daardoor groeien......ja eg maar het apparaatje staat in contact met je eileiders en zo doende ook je ei blaasjes. Als mijn eiblaasjes op de controles goed zijn moet ik pregnyl of ovitrelle spuiten dan 1dag later zou ik een eisprong hebben., Helaas weer ongesteld geworden dus ga ik nu de 3e x in (elke dag spuiten menopur om de 2dagen controles echo en bloed afnemen. dus zo werkt mijn weg een beetje En inderdaad niet verwacht maar heb het wel zwaar. Heen en weer rijden naar leiden enz. Maar oke dus ben je eigenlijk nu even ver als mijn met je 2e menstruatie? Ik had wel wat gehoord en gelezen over het medicijn glomid of colmyd???/ En inderdaad dat WACHTEN duurt ook zo lang he?? Heb ik vooral als ik weet dat ik een eisprong heb. dan wachten........en dan ja komt de menstruatie om de hoek zetten Maar de eisprong is wel al 2x dus goed gelukt!!! Maar we doen het verkeerd hihihihihihi denk ik Nou ja ze zeggen dat je maar 10% kans heb op bevruchting dus........ het is afwachten! En hoe werkt jouw weg dan ongeveer? Alleen medicijnen slikken en op de gok wachten op je eisprong? Of heb je ook constant controles? Bedankt voor je reactie weer ,moet zeggen dat ik het wel rust gevend vind ,zo met iemand erover te praten. Ik bedoel het is ook lastig om met je vriendin of ouders erover te praten . Dan krijg je steeds te horen en.........is het al gelukt??? Nou daar word ik nog gestrester van Dit vind ik wel fijner omdat jij er ook mee bezig bent en ja we zitten in het zelfde schuitje..he zo gezegd Groetjes Tam ps.ook nog sterkte en het beste Natuurlijk!!!