De titel zegt het al. Ben benieuwd! Vul de poll in die ik heb toegevoegd en meld het hieronder als jouw optie er niet onder staat/ licht jouw antw toe.
@ Dreamer: super! Mooi filmpje ook, kende het liedje idd. fijn dat het meteen gelukt is met IUI-D! @ Ladyzorra: 7 poginge, daar varieert ook elk zkh in volgens mij. Fijn dat t meteen bij 1e IVF gelukt is. Lijkt me zwaar traject!
Ik heb even anders ingevuld. Voor Prinsje was ik met de 2e iui zwanger. Voor een 2e kindje na 9 iui's nog steeds niet zwanger en het icsi traject gestart.
Al 100x bekeken maar de poll nog maar 12x ingevuld... Ist een probleem dat je niet anoniem mag stemmen? Anders haal ik dat eruit. Maar denk het niet. @Prinsje: zelfs 9 IUI's! Maar wel 2 hele mooie MMM wondertjes! Wow... @Balou: helaas zitten die er ook bij, snik... Hopelijk geeft IUI 5 nieuwe mogelijkheden, of gaan jullie nu ergens anders voor? Veel succes!
Hi Jacq, wij gaan voor IUI 6 met hormonen (Puregon, Utrogestan en nu ook Pregnyl). Sasje, gaan ze altijd tot 10 bij jullie of was hadden ze extra hoop bij jullie dat ze zoveel IUI kansen doen? Ik dacht dat 6 a 7 keer een beetje de standaard was? Ik ben benieuwd. Wij krijgen straks na 6de keer IUI weer evaluatie! Liefs, Elvi
Na 7 niet-geslaagde IUI's waren we met de eerste IVF zwanger (van een cryo). Onze tweede zoon is een spontaan wondertje
Wow fijn die succesverhalen maar toch tot nu toe de meesten bij latere IUI of zelfs IVF. Wij morgen de 2e poging... verwacht er eigenlikk minder van dan 1e x terwijl er nu meer follikels zijn.. zelfbescherming denk ik! @marsim: hoop voor je dat t deze x onder IUI mag lukken! @grotebabywens: ook al nr 6. Hoe ervaar je dat? Wordt t alsmaar zwaarder of ga je er juist losser mee om? ik ga morgen eens vragen hoeveel pogingen ze bij ons doen. staat me iets van bij van 4 en dan evaluatie. @cally: 1e poging maar wel een cryo? Kan dat ook nog! Wat fijn dat de 2e spontaan gelukt is!
Jeetje Cally, wat bijzonder dat de tweede dan toch zo ineens spontaan komt he. Dat hoor je wel vaker! Gek toch, eerst lukt ´t niet vanzelf en dan ineens wel. Geniet van je kersvers uitgebreide gezinnetje Meis!! Liefs, Elvi
Heey Jacq, Hmm, had nu niet echt last van de teleurstelling sit keer na de negatieve test. Het wordt dan een beetje ´gewoon´ of zo. Testen is niet meer spannend, maar doe je het liefst zo vroeg mogelijk zodat je gauw weer door kunt naar de volgende cyclus en weer dichter naar IVF kunt toewerken. Heel gek, maar in m´n hoofd ben ik dus altijd een stap vooruit, nu dus kijk ik al uit naar IVF. Gewoon omdat ik zo ontzettend super veel succesverhalen hoor en lees om me heen!! Soms wordt je wel eens moe van al het geplan om de hormonen en echo´s heen en zo, maar meestal vind ik het geen probleem omdat ik steeds goed in m´n achterhoofd hou waar ik ´t voor doe. Het doel goed in zicht houden en, o ja, een belangrijke tip, Probeer er luchtig onder te blijven. Natuurlijk niet altijd, maar probeer er wel een beetje luchtig over te doen af en toe, als je dat lukt. Dat helpt heel erg. Relativeer het. Maar natuurlijk ook gewoon af en toe sip zijn als je dat voelt natuurlijk hoor. Dat hoort er ook bij! Ik hoop dat je gauw mooi nieuws mag krijgen Meis! Liefs, Elvi
Hier 3e IUI zwanger!! 1e IUI: te lage progesteronwaarde = geen goede eisprong 2e IUI: mislukt 3e IUI: ZWANGER >>> 2 follikels
10 keer IUI gehad (6 keer Clomid-Pregnyl, HSG, 3 keer met Puregon-Pregnyl, IVF 1, werd nood IUI nr 10) IVF 1e poging MISLUKT, ICSI ZWANGER!!!
Jacq85, idd van een cryo. Eerst heb ik een terugplaatsing van 2 "verse" embryo's gehad, maar dat is op niets uitgelopen. Gelukkig hadden we ook vier cryo's. Meteen bij tp van de eerste was ik zwanger. Grotebabywens, je hoort het idd wel vaker. Het was een geweldige verrassing. Twee maanden voor ik spontaan zwanger raakte had de gyn nog tegen ons gezegd dat het uitgesloten was dat ik op de natuurlijke manier zwanger zou raken. Is hij later toch op terug gekomen..