Thanks dames, ik kan die paar duimen van jullie wel gebruiken!! We hebben het dit keer aan niemand in onze omgeving verteld, dus die duimen mis ik nu... Oh, de spanning hier stijgt wel hoor! Werd ik net gebeld door een onbekend nummer: whaaaa!! Gelukkig was het de gemeente maar... Vorige keren ging ik ook gewoon aan het werk, maar dat werkte echt niet. Vandaar dat ik vandaag maar gewoon een dagje vrij heb genomen. Zo even boodschappen doen, en dat het huis wat schoonmaken oid. De tijd gaat vandaag wel erg langzaam...
Ooh, Sonne!!! Je houdt het wel spannend zo! Ook hier draaien de duimen voor mooi ontdooide eskimo's die een warm plekje in jouw buikje mogen vinden. Ik zeg.... 9 maanden lang!!! Amy, dat duimen heeft geholpen: we mogen verder met ICSI!!! Zie mijn topicje voor het Belgisch verslag . Zonnetje, hoe gaat het met je buikje? Dat jouw cryootjes ook maar mooi mogen ontdooien in november en dan 9 maanden blijven plakken. Wel tijd voor roze nieuws hier! Stel je voor dat je droom van het huisje en zwanger uitkomt ! Gaby, ben ook even kwijt wanneer er voor jouw weer wat van start ging??? Maar denk wel aan je!!! @all: werkse vandaag, ga ik ok weer doen. Zit Ali Illegali te ZP-en ! xxx
Juulzon: ik heb het gelezen, wat fijn voor je meis, heerlijk. Het is toch elke keer onzekerheid op onzekerheid he waar je tegenaan loopt: heb je de ene berg gehad en vervolgens kijk je alweer tegen de volgende aan. En constant die vraag, wanneer ben ik nu uitgewandeld? Wanneer mag ik nu eens zien welke weg het wordt voor ons? Sta je bovenaan die berg dan denk je het allemaal weer aan te kunnen en te overzien maar je kan er weer net zo hard vanaf vallen. De mmm is een inmens zwaar traject, je kan het pas snappen wanneer je het meegemaakt hebt en daarom ben ik ook zo blij met al die lieve meisjes hier Sonne, de duimen blijven draaien, nog maar een kleine 2 uur te gaan en je hebt zekerheid!
He dames, Ik ben terug, met twee emmy's aan boord!! Die terugplaatsingen gaan bij mij nooit zo makkelijk, op de een of andere manier krijgen ze dat slangetje niet goed mijn baarmoeder is en ik moet altijd zooo nodig plassen!! Maar goed, het is weer gelukt. Nu de volgende spanning: nestelen ze in... Tot nu wist ik van drie van de vier terugplaatsingen binnen een week dat het fout zat. Elke keer een enorme zweet en krampaanval ergens in de eerste paar nachten. Hopelijk ga ik dat dit keer niet meemaken. Ben nu heel blij dat het ontdooien gelukt is, maar ook heel bang voor een eventuele teleurstelling.. Maar heel hard proberen daar niet aan te denken! Toch weer een nieuwe, extra, kans voor ons. Ik reageer een volgende keer weer op jullie persoonlijk. Nu alleen even een digitale knuffel voor jullie allemaal!
Sonne, gefeliciteerd met je mooie emmy's!! Gelukkig zijn ze alle twee goed ontdooid!! En nu lekker broeden! Het zou toch fantastisch zijn als jij hier de roze golf start en dat wij allemaal heel snel volgen!! Kunnen we er een gezellig vervolgwachtbankje van maken .......ik duim!!!!
Lekker de emmy's warm houden sonne. Hier had ik met de iui ook vaak het probleem dat slangetje niet door baarmoedermond wilde. Advies wat ik nu krijg is een halfvolle blaas. Bij de tp's nu zelden problemen. Hoewel ik het nooit echt fijn vind. Hier inderdaad even teveel dingen tegelijk, maar vertrouwen komt weer beetje terug. Weet dat elke tp inderdaad weer kansen biedt. Maar soms ben ik het vertrouwen even kwijt. Helaas nog wel flink last van ongi. En allemaal op roze zou fijn zijn inderdaad. Is wel tijd voor roze wolk voor ons alle
@ Sonne, 2 emmies aan boord! Spannend weer! Overigens had mijn vriendin ook zweetaanvallen en krampen de eerste week na de eisprong en bij haar was het blijkbaar de innesteling want haar baby is nu 12 weekjes oud Het kan altijd alle kanten op, maar helaas hebben wij allemaal alleen maar ervaring met de slechte kant Ik duim voor je! Eindelijke eens de goede kant op! Verder heb ik eigenlijk niets bijgelezen. Ik merk dat minder op zp rondhangen een heel positief effect op mij heeft. Ik werd er de laatste tijd eigenlijk alleen maar verdrietig en nerveus van om op zp rond te hangen. Dus ik denk dat jullie mij veel minder gaan zien de komende tijd.
Ik merk dat ik in de maanden rust hier ook minder ben. Maar aan de andere kant ben ik vaak toch nieuwsgierig naar degene waar je al langer mee schrijft. Afgelopen weken had ik weinig tijd voor zp, maar zal denk nu wat meer tijd hebben.
Ja, bij mij is het inderdaad puur dat ik wil weten hoe het met de rest gaat. Daarom was ik hier gister ook omdat ik wist dat er iemand rond de testdatum zat. Voor de rest ben ik echt even zp-moe want ik merk dat het echt mijn stemmingen negatief beïnvloed op het moment. Of ik nou leuke of minder leuke verhalen lees.
Saskia, ik vind het soms ook fijn om niet met zp bezig te zijn en even 'een gewoon leven' te leiden... Sterker nog, ik wil dan ook met niemand uit mijn omgeving over de mmm praten! Mede hierdoor weet ook niemand dat we weer een tp hebben gehad. Beetje kop in het zand steken misschien, maar voor mij werkt het wel. Hoewel, sinds de tp vind ik het dan ook wel weer moeilijk, aangezien ik bijna nergens meer mee bezig kan zijn dan voelen wat ik voel... Dus val ik jullie nu maar lastig!! Ik voel eigenlijk relatief weinig. Wel veel misselijk, maar dat komt denk ik door de Utro. Ook niet veel buikpijn, dat is wel anders dan de andere keren. Tot gisteren dan, gisterenavond opeens wel buikpijn en krampen, dat hield een uur aan, toen was het weer weg. De eerdere keren wist ik rond deze tijd wel zeker dat het niet gelukt was (krampen; buikpijn; hoofdpijn), dat heb ik nu niet. Maar ook niks wat op een zwangerschap duidt... Zucht, ik vergeet steeds weer hoe zwaar die wachtweken zijn, elke keer vallen ze weer tegen.
Hoi meiden, Het is hier rustig de laatste tijd, maar dat komt denk ik doordat veel van ons in de wachtkopinhetzandstand staan! Sas, fijn om wat van je te horen. En ik herken dat gevoel wel van zenuwachtig/ongeduldig/onzeker worden door de verhalen van anderen te lezen. Doe lekker waar jij je goed bij voelt want dat is het belangrijkste!! Sonne, vandaag toch 1 week voorbij van ww?! Slopend is het! Bij ieder pijntje, krampje of steekje vraag je jezelf af of dat nou goed is of niet. En ik probeer ook altijd weer te bedenken of ik dat de vorige keer nou ook zo had of niet en of het dus een voorbode is van goed of slecht nieuws!! Gek wordt je ervan. Wanneer is je officiële testdag? Krijg jij nog een bloedtest of gewoon thuis testen? Zonnetje, deze ronde toch weer cryo TP?! Hoe ver ben je? Amy, hoe is het met jou en het spuiten? Juulzon, binnenkort toch weer afspraak in Gent? En dan weer van start?!! Spannendetijden, hoe ver ben jij? Al aan het stimuleren? Verder nog iemand vergeten?? Sorry dan! Ego, niks te melden. Verwacht over een dikke week weer contact op te kunnen nemen met het ZKH om te kijken of IVF 3 dan wel kan doorgaan.
alleen even kort ego: ik zit nu op dag 9 van cyclus. Heb 7 nov fm hoever ei is, daarnaast moet ik ovu-testen doen tegen die tijd. Morgen ook weer vervolggesprek op werk over mijn afwezigheid tijdens de mmm. Dit keer met coach, dus eens kijken wat daaruit gaat komen. Zal later weer op iedereen reageren, maar moet nu naar mijn werk.
guppy : hier gaat t goed hor. ben erg moe en heb hittegolven van de deca (denk kk) en merk sinds vandaag ook buien. maarja...hoort erbij. gister begonnen met glonal dus erg blij"!! maandag controle!!
Inderdaad rustig hier. Ben zelf ook wat minder online, maar dat zal de komende weken wel weer veranderen als je leeft van echo naar echo naar punctie naar TP etc.... Hier weer veel gewerkt, maar nu alweer lekker thuis. Merk dat ik wel wat ben aangekomen door de pil... Grotere b**bs. Nou ja, kan me er niet druk om maken, het zal wel. Ik wil namelijk best dik worden.... Het liefs zo'n dikke 9 maanden lang! Liefst alleen buik en borsten . Verder merk ik dat ik moeite heb met de herfst. Kom slecht me bed uit, erg moe en weinig fut. Dat wordt wat met de hormonen spuiten de komende tijd .... Helemaal als ik jou zo lees, spannende tijden Gelukkig is het morgen alweer donderdag... En maandagochtend weer naar Gent. Als het goed is dan uitgangsecho en mag ik me weer transformeren tot hormoonjunk met twee shots per dag. Sonne, spannend hé, die ww. Wanneer was je tp ook alweer? Welke dag zit je nu? Gebruik je wel utro? Ik duim door voor je!!! Zonnetje, alsvast veel sterkte morgen... En spannend ook, weer een TP deze maand. Ik zeg: Sonne op roze, jij op roze, Spannende Tijden op roze, Guppie op roze... Amy en Sas op roze... Iedereen op roze!!! En dan doe ik ook mee ! Amy, wanneer ga jij weer van start? Sas, begrijp die afstand erg goed. Lees zelf ook regelmatig mee en dan schrijf ik amper. Soms heb je ook niet zo heel veel te melden... Snap dat wel. Wanneer gaan jullie voor Driemaal Scheepsrecht? Fijna avond allemaal, ga hier maar even lichtjes aanmaken in huis. xxxx
Allemaal op roze, lijkt me een goed idee Juulzon!! Zal dat wel eens gebeurd zijn, dat een heel draadje positief test?? Spannend voor jou dat het maandag weer begint! Ben benieuwd naar je ervaringen in Gent, misschien dat ik daar ook nog wel eens heen wil voor iig een second opinion. Weet alleen niet of ik Sonneman meekrijg, we wonen nogal in het noorden... Zonnetje, bij jou dus ook een tp binnenkort. Spannend!! Sterkte morgen met je gesprek, hopelijk valt het mee... Spanning omtrent werk wil je er echt niet ook nog bijhebben, mag bij jou nu wel eens klaar zijn. ST, jammer dat je echt last heb van de Deca. Dat heb ik nooit gehad, maar weet wel dat ik daar bang voor was bij de eerste keer. Hoop dat ik bij de echte overgang over 20 jaar dan ook geen last heb van klachten... Weet niet of je dat eigenlijk kan zeggen na ervaring met Deca. Fijn dat de Gonal er nu ook bijzit. Guppie, ik duim ook voor jou door dat je IVF 3 nu wel snel door kan gaan (en gaat lukken natuurlijk). Ego, ik zit nu idd een week na de terugplaatsing. Officiële testdatum is volgende week woensdag. Ik wil altijd graag eerder testen. Sonneman wil dit liever niet... Meestal trek ik het niet om de hele wachttijd vol te maken, en ik denk dit keer ook niet. Zeker niet omdat ik maandags schaatsles heb, en zo lang ik niet weet of ik wel of niet zwanger ben ga ik daar niet naartoe. Nou, jullie horen wel wanneer het wordt.... Fijne avond allemaal! En gezellig dat hier weer wat activiteit is
Sonne, duim, duim, duim! Ik kan mij indenken dat je liever niet gaat schaatsen, gebruik je nog hormonen deze cryo? Vreselijk he, die wachtweken: weten dat je onwijs beloond kan gaan worden of keihard teleurgesteld: de tegenstelling tussen beiden kan niet groter, ik hoop heel hard voor jou dat jij eerst roze wordt en dat wij het unieke forum worden waarin iedereen roze wordt, ik ga mij dan bij de weg ook gelijk even aanmelden bij de lotto Juulzon, jij zit ook in de starthouding zo te lezen, vind het echt super voor je dat je gewoon door kan, er zijn kansen, heerlijk meid! Wanneer verwacht jij ongeveer de punctie? Sassie, doen waar je je goed bij voelt, zo simpel werkt het! Ik heb het nodig af en toe even van mij af te kletsen want anders ga ik mijn hele omgeving ermee lastig vallen en dan denk ik later 'waarom vertel ik alles?' het voordeel is dat ik jullie digitaal ken èn jullie ook nog eens diegene zijn die het best begrijpen waar ik in zit: dus als je het zo bekijkt heb ik ZP juist een klein beetje nodig wil ik mijzelf beschermen niet tegen jan en alleman aan te praten Zonnetje, succes morgen, laat je niet gek maken hoor, een beetje begrip voor jouw situatie mag ook wel! Guppie, ook voor jou draaien de duimen, dat je maar door kan voor IVF 3! @all; ik ben bezig met prikken, nu ongi en merk dat ik erg veel last heb van hoofdpijn en opvliegers, niet eerder gehad. Het zal wel een beetje alles bij elkaar zijn, ik kan het maar niet loslaten dat dit misschien wel eens onze laatste kansen zijn maar ja, ik kan er tegelijkertijd ook nog niks mee, ben heel benieuwd hoe wij er over een jaar voor staan, ben een beetje onzekerheidsmoe, maar goed, geduld oefenen!
@Amy, even snel: wanneer ik punctie verwacht...??? Eeeeh... Goede vraag... Als we maandag weer gaan spuiten, dan ga ik weer bibberend richting de echo er na... Omdat ik de vorige keren met deca weinig follikels had en het zelfs een keer Escape IUI is geworden. Hoop dat da dit keer niet het geval is... Afin, alles bij elkaar verwacht ik rond dag 18 de punctie, dus dat zal dan rond de 23e zijn. Misschien wat eerder of later. We zullen zien .... En jijzelf??? Sonne, we duimen flink door!!! Enne, in principe kun je zondag of maandag toch al een testje wagen .... Trusten allemaal!!! xxx
He dames, Even een verdrietig berichtje van mij, deze poging is weer mislukt. Weet het eigenlijk zeker. Sinds vannacht enorme krampen en nu zo'n weeïg gevoel onder in mijn buik. Hier heb ik te veel ervaring mee, hiermee weet ik genoeg... Ben heel verdrietig en boos, waarom nou altijd een negatief einden?? Kan er bij soms niks innestelen?? Sterkte en succes voor jullie allemaal. X
Sonne, op hoeveel dagen zit je nu? Wil zo graag nog hoop hebben voor je.... Ondertussen geef ik je een ONWIJS dikke knuffel, sterkte!