@saskia; fijne vakantie, geniet ervan @vriesje: succes met de punctie woensdag. Weet nog wel dat wij met de eerste punctie volgens mij ongeveer gelijk liepen. Jij bent nu al toe aan de 3e. Dan besef ik nogsteeds hoeveel geluk ik heb met mijn cryo's. En heb tussentijds ook al 4 maanden overgeslagen ivm andere afspraken. @toekomstdromen: hier ook vaak gehad over hoe en wat als het niet mocht lukken. Dan willen we waarschijnlijk ook gaan reizen en man gaat dan minder werken. Ik werk al part-time. Evt ander huisje enz. Ben zelf weleens in Oostenrijk geweest, is inderdaad heel mooi, alleen moet zeggen dat ik niet zo berggeit ben wat betreft lopen in de bergen. Ben al snel moe als ik omhoog moet, maar die tochten die we hebben gedaan waren zeker de moeite waard.
thankx dames! @zonnetje Ik had ook wel redelijk wat cry's, de 2 epoging. Ik had alleen de pech dat er bij de eerste ivf poging geen bevruchtingen waren. In totaal heb ik nu 3 terug plaatsingen gehad. Maar 6 cryo's is inderdaad erg mooi!
6 is inderdaad een mooi aantal. Dacht dat je bij de 2e poging minder cryo's had eigenlijk. Vandaar. Hopelijk heb je nu weer een mooi aantal.
Nee het waren er 3, ik bedoelde die van jou, of had jij er geen zes. Sorry wordt een beetje warrig verhaal zo
Ik had na de icsi had ik 8 cryo's wat uitzonderlijk hoog is volgens het mck. Had 12 eitjes waarvan er 8 bevrucht waren en allemaal van A-kwaliteit. Alleen bij de 1ste tp van een cryo waren er 3 nodig, gezien er 2 het ontdooien niet hadden overleefd. Is heel fijn hoor al die cryo's van prima kwaliteit (volgens de gyn had ze deze aantallen nog nooit gezien bij het mck), alleen zou leuk zijn als die mega-goede cryo's dan ook nog zouden blijven zitten.
ja idderdaad, zo schiet het nog niet op. Ze zij laatst tegen mij. Nou bij u gaat alles volgens het boekje. Nou niet mijn boekje in iedergeval! Ik ben nu heel erg aan het twijfelen of ik er 2 wil laten terug plaatsen. Net een beetje zitten googelen, maar kom er niet uit. Ik las net 2 x1 is gelijk qua kansen als 1 keer 2. Lijkt me raar want die 2e is dan toch een cryo dus sowieso minder kans. Als dit niet de laatste zou zijn dan zou ik het bij 1 houden. Maar dit wordt wel de allerlaatse (vergoede) verse poging. En die wil ik optimaal benutten. Ik durf alleen niet te bellen, straks laat ik me weer omlullen.
Ik kreeg te horen dat ze er maar 1 terugplaatsen gezien mijn leeftijd. Maar heb ook wel anders gehoord. Verhalen zijn verschillend wat betreft kansen van 1 of 2. Als je er meteen 2 laat terugplaatsen is het voordeel dat die niet hoeft te ontdooien. Maar verder weet ik het niet wat betreft kansen om eerlijk te zijn. Ik ga volgens mijn niet helemaal volgens het boekje, maar ook dat geeft nog weinig hoop. Zeker gezien ik al 3 jaar bezig ben met de mmm en al vele mooie beloftes heb gehoord die nog niet uitgekomen zijn.
Zonnetje, ik heb het bergbloed in mijn dna zitten, wil ook wel eens helpen Maar, het gaat mij vooral om het lekkere eten en drinken boven op de hut haha! Even snel een reactie want er kan ieder moment een vriendin voor de deur staan: ik loop in Nijmegen en hier mag je gewoon twee terug laten plaatsen, dit heb ik de afgelopen 2x ook gedaan en de volgende keer doe ik het weer. De kans op een tweeling is 15% en bovendien is de kans ook groter dat het lukt, dit zeggen ze in Nijmegen wel. Ja, het is een risico maar ik ben nu inmiddels al zo gewend deze te nemen dat ik het aan durf... 8 cryo's, wauw! Wij hadden de eerste ICSI 3 cryo's en de laatste geen, boehoe, ik hoop nu op cryo's maar ga er eigenlijk al niet vanuit, zou een enorme verassing zijn! Ik ga gauw beginnen met koken! Succes vriesje morgen!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier mag ik er eigenlijk ook maar 1 gezien de leeftijd. Maar gezien het feit dat dit de 3 e poging is, is het bespreekbaar.
@Amy ik lees hè nu pas in jeonderschrift. Wat vresenlijk meis! ben je verdorie zo dichtbij. Knuffels meis....
Thanxs Vriesje lief van je, ik geloofde nog niet dat ik zo dichtbij was maar het was wel echt zo...in Nijmegen mag je gewoon kiezen voor 1 of 2 ongeacht je leeftijd, wel geven ze je advies: bij goede kwaliteit zeggen zij dat je er beter eentje terug kan plaatsen tenzij je idd een stuk ouder bent. Tsja, het zijn hele persoonlijke keuzes die jullie samen moeten maken. Wij gaan er wel weer voor mochten we twee mooie emmies hebben; ik hoop het keihard maar ik hoop het ook keihard voor jou Vriesje, toitoitoi nogmaals morgen!!!
Dag meiden, lief dat jullie aan me gedacht hebben! Punctie ging goed deze keer. ik kreeg alleen een catheter omdat mijn blaas in de weg zat. zelfs na 2 keer plassen van te voren. Gek gevoel hoor, ach ja hebben we dat ook weer gehad. links moest ze behoorlijk op mijn buik duwen voordat ie er goed voor lag. Zit er dus weer op. helaas maar 6 eicellen. schijnt wel mee te vallen, maar ik was verwend de vorige keren denk ik. Arts belt om 16.00 uur om terugplaatsing van 2 te bespreken. Nu lekker relaxen.
Vriesje, fijn, dat heb je ook weer gehad En maak je niet druk om zes eitjes meis, ik had er vorige keer zeven met uiteindelijk drie matige bevruchtingen en had toen wel een positieve test in handen. Keep my fingers crossed en nu lekker relaxen he!!!
Gelukkig dat het goed is gegaan. Catheter lijkt me ook niet fijn inderdaad. Heb toevallig van een collega begrepen dat het ook niet fijn voelt. Heb er geen ervaring mee, alleen met het zetten van die dingen. Het mck heeft als richtlijn tussen de 5 en 10 eitjes bij de punctie. Ik was denk een uitzondering, maar spoot ook vrij veel eh. Nu hopen op mooie bevruchtingen.
Hoi meiden, Ik had een topic gemaakt omdat ik maar niet ongie wordt onder de decapeptyl en van het zh moet wachten tot ik 14 dagen overtijd ben!! Zouden jullie willen stemmen als je ervaring hebt hiermee? Alvast enorm bedankt!!!!! Hieronder staat de link! http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/299062-hoeveel-dagen-later-ongie-spuiten-deca.html#post10778460
@amy Ben alweer positief hoor. 6 is ook best goed natuurlijk. Maar wordt een zenuwachtig nu dit laatste poging is. @zonnetje Aha jij werkt dus in de zorg. Ben je verpleegster? @Joekie Geen ervaring meid, sorry. Hier het korte protocol. Van de 6 zijn er 5 bevrucht en 4 goed gaan doordelen. Morgen 10.45 krijg ik er 2 terug! Spannend!
Dat is een mooie score vriesje. Snap je gevoel wel omdat het de laatste poging is. Ben inderdaad verpleegkundige en zet af en toe een catheter. Hier vanmorgen voor een fm geweest en ei is pas 10mm op dag 13. Dus moet nog even geduld hebben, eisprong is bij mij meestal pas op dag 19, maar volgens protocol moet ik dus op dag 12 voor een echo (heb een dag gesmokkeld, omdat ik vandaag vrij was en gisteren niet en ik weet dat het nu toch nog erg vroeg is). Vorige ronde is ei op dag 16 geweest, maar dat is uitzonderlijk vroeg voor mij. Had dus ook niet anders verwacht dat ik nog een keer moet voor een fm of anders nog vele dagen ovu-testen moet doen. Succes morgen met de tp vriesje. Geen ervaring joekie met deca en uitblijvende ongi, ik begin pas met deca na mijn ongi namelijk.
Vriesje, wat goed! Van de 6 gewoon 5 bevrucht, klinkt dat jullie een goeie match zijn, die moet blijven plakken! Zitten er nu netjes twee in? Zonnetje, hoeveel eitjes heb je nu groeien? Spannend allemaal weer he brrr...wij gaan vanaf deze week weer beginnen met 3 maanden strak leven, in de hoop in november onze laatste icsi te hebben en net als jullie vind ik het allemaal heel eng en ligt er wel enigszins druk op maar ja, we houden moed meiden! Succes!
Ik heb 1 ei, gezien ik een tp in eigen cyclus heb. Alleen dat ene ei groeit dus haast niet deze maand. Hoe is het met de rest hier