IVF/ICSI, wie heeft er ook 2 of meer pogingen al achter de rug?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Saskia1984, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    AMY!!!! Joehoehoehoehoe!!!
    Ik zat wel op een joehoeberichtje van jou te wachten :D

@ Juulzon, ik heb net van mijn schoonmoeder gehoord dat het geen kwestie is van moeilijk vinden. Er zit meer achter. Even geen energie om het nu op te schrijven :)

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Angelica, testen kan idd geen kwaad...! Stel je toch eens voor, wat voor een start van het nieuwe jaar zou dat zijn :)

Sas, weer via via vernomen (schoonmoeder) waarom ze jullie niets officieels laten weten... Blijft jammer. Steek je energie maar even in positieve dingen, zoals jezelf en Sasman. Lees het vanzelf wel een keer. Dikke knuf voor jou.

Spannende tijden, op mijn eigen topic staat het hele verslag! Er waren in principe 4 eicellen bevrucht en gedeeld, maar weet niet of ze ook allemaal goed zijn doorgedeeld. Dat weten we morgen pas. We zijn in elk geval niet afgebeld ;).

xxxx

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Verslag staat in babyrinth. Ik heb een hele aparte schoonfamilie... helaas!

Juulzon, succes morgen!

4. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Schoonfamilie...soms kunnen ze het bloed onder je nagels vandaan halen maar die van jou helemaal Sas; je had het zo graag anders gezien kan ik mij voorstellen. Dikke knuffel! Heb je inmiddels wel een kaartje gehad of dat ook zelfs niet?

Thanxs voor jullie felicitaties, jullie zijn lieverds; ik zit nu op de 7 weken en drie dagen: het bruinverlies kan er gewoon bij horen zo nu en dan, al kan ik mij er wel enorme zorgen om maken hoor pfff...net op de wc had mijn urine toch ook weer een veel donkerdere kleur, direct paniek in de tent maar ja; ik hou mij maar aan de echo van gisteren vast, meer kan ik op het moment niet doen.

Juulz, vandaag de TP: spannend!!! Ik hoop zo dat je een paar mooie toppertjes teruggeplaatst gaat krijgen; je hebt het zo verdient!!!

Angelica, jij inmiddels al ongi of heb je een test gedaan? Zou wel een wonder zijn dan he, al snap ik heel goed dat je daar nu niet vanuit gaat!

Meiden, fijne dag!

5. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    juulz: succes vandaag meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mn duimen draaien overuren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sas: ik ken de hele situatie maar beperkt, maar kan me heeeeel goed voorstellen dat t niet fijn is allemaal!!!! (heb zelf hele lieve zwager en zijn vrouw en ik kunnen het super goed vinden maar schoonmoeder spreek ik nooit.) succes! en richt je maar lekker op jezelf en je mannetje!!! ;)

amy: GENIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je bent ECHT hartstikke zwanger meid!!!!!! ruim 7weekjes dus al!!! WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!! laat je niet op de kast jagen door je bruin verlies meid,..ik ken meiden die hadden dit maanden en sommige zelfs hele zwangerschap! je echo's zijn super! en je frummeltje doet het dus ook super!!! je wordt over 7mnd hartstikke mama!!!! (in je armen dan natuurlijk want in je buikje ben je dat natuurlijk al!)

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Amy, kaartje is vandaag in de bus gevallen. Maar eigenlijk vind ik dat als je de moeite niet kan nemen om te bellen als broer zijnde, dan hoef je ook geen kaartje te sturen. Ik kan het niet opbrengen om een kaartje terug te sturen. Zeker niet omdat hij bewust niet gebeld heeft, terwijl alle anderen wel gebeld zijn en hij zo raar reageert als zijn moeder er iets van zegt. Er zijn veel mensen die er iets van gezegd hebben, en toch belt hij niet. Dan kan hij wat ons betreft opkrassen.

Wanneer heb je de volgende echo?

7. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Amy: wat goed!!!!!!!!!! Ik JOEHOE ook met je mee hoor!!! :D:D
    Echt super dat de echo zo goed was, met een mooi kloppend hartje!

Juulzon: ik hoop dat de tp goed is gegaan!
    Spannend is dat altijd hè!!

Ik zit nog steeds te wachten op 20 maart, dat ik de afspraak in Düsseldorf heb. Ik moet wel zeggen dat het wel lang duurt hoor! :(
    Het feit dat we nu geen kans hebben om zwanger te worden (of ja, de kans is heeeeeeeeeeeeeeeeel klein) geeft wel rust, maar is ook erg frustrerend!!

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik zeg net tegen manlief: kom maar niet té laat thuis vanavond, met een knipoog.
    Zegt ie: hoezo, hebben we een kans??

Hoezo nog steeds bezig met de mmm, hahahaha!

Ik zeg: ja, dat ook maar ik bedoelde eigenlijk dat ik gewoon veel zin heb omdat ik tegen eisprong aanzit.

Nu ben ik een keer degene die niet denkt aan een kansje, denkt manlief daaraan hahahaha!
    We moeten er nog even aan wennen hoor.

9. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hahhahaha you go girl!!!!

10. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha, zo gaat dat bij ons ook altijd!
    Ik voel mijn eisprong altijd heel erg duidelijk, en als ik dan zeg dat ik mijn eisprong heb, dan zegt ie ook altijd: ohw, dat wordt weer klussen dan! :D
    Terwijl we echt maar 0,1% kans hebben ofzo!

Ik heb overigens ook altijd meer zin, zo rond m'n eisprong!
    Maar manlief klaagt daar dan ook niet over. ;)

11. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat is het hier rustig...

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ja, vind ik ook!
    Ben vooral benieuwd hoe het met Amy gaat????

Schrijf zelf nu vooral op mijn blogje hier, omdat ik in die vreeeeeeeslijke laatste wachtweek zit...

Bah!Die onzekerheid is niets...

xxxx

13. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat lief van je juul:) hier gaat alles oke, ik vind de spanning en angst wel erg stressvol, pfff...net weer een aantal dagen met enorme ongi-krampen en rare afscheiding achter de rug en dan ben ik zo bang...maandag de 2e echo, die wacht ik weer met spanning af. Echt genieten is er nog niet bij mij maar ik doe met momenten wel heel hard mijn best hoor, ik wil ook niet teveel klagen, ben gewoon n angsthaas!

Ik lees jouw blog trouw hoor juul, wat een spanning he meis, zoals je ziet kunnen ongi-krampen er echt bij horen, ik hoop het zo voor je meis. Ook echt super dat je cryo's hebt maar laten we hopen dat t voor ern brusje is...wij wonen trouwens echt vlak bij elkaar, jouw reading was in mijn gboorteplaats en volgens mij zit die instelling naast mijn werk, grappig he;) ik blijf aan je denken en voor je duimen!!!!

Hoe is het met de rest hier?!?

14. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Amy: ik hoop dat de echo maandag super zal zijn. Dat je eindelijk een beetje kan genieten! Maar ik begrijp je onzekerheid en je zorgen. Laat je ons weten hoe het maandag gegaan is?

Juulzon: die laatste week is echt vreselijk altijd hè! Ik hoop dat jij snel goed nieuws komt brengen hier. Wanneer mag je testen?

Hier gaat het allemaal zn gangetje. Ik ben het wachten wel beu eigenlijk. Ik vind het stiekem toch wel zwaar, dat geen kans hebben tot april.

15. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Amy, ik duim met Anjav mee voor een mooie echo maandag! Zou wel fijn zijn hoor!!!

Anjav, begrijp hoe je je voelt. Had dat zelf ook, toen we na de mislukte poging in juni m oktober moesten wachten om weer verder te kunnen. De eerste wachtfase was toen tm 8 aug, intake in Gent, toen tot de uitslag van chromosomenonderzoek en toen tot we mochten starten met de Pil, toen tot het stoppen met de pil en eindelijk van start met spuiten... Helaas groeide er toen erg weinig (3 folli's) en werd de poging afgebroken... En nu... nu weer wachten... maar da's een ander wachten :). Al is mijn gevoel niet meer zo optimistisch... Pffff, wachten duurt hoe dan ook altijd te lang :(

Knuff voor iedereen!

xxx

16. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    succes amy morgen. Ik snap je onzekerheid.

dikke knuffel voor juulzon.

voor de andere: denk aan jullie. volgens mij zitten we allemaal weer op het wachtbankje tot we verder mogen.

Hier waarschijnlijk de volgende cyclus toch weer voor tp gaan. Ondanks we druk aan het verbouwen zijn (wat totaal niet opschiet en toch meer kost dan verwacht)

denk wel aan jullie en lees vaak even snel mee, maar ben zelf weinig thuis en op zp te vinden. Lees vaak even snel op telefoon mee

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    amy ik duim ook voor een mooie echo

zonnetje idd ik wacht ook.

Mijn ongi blijft alleen uit.

30 november ongi voor het laatst

13 dec poging afgezegd, 2 dg later bloedverlies, was volgens het zkh geen ongi

Nu nog geen ongi wel al 3 wk lang lichtbruine afscheiding pfff

18. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hoe was de echo amy?

Dat is wel lang angelica. Heb je al een keer een test gedaan?
    Is wel vervelend. Heb je nog pregnyl gezet na het afbreken of niet?
    Helaas kunnen de hormonen ook de oorzaak zijn van de onregelmatigheid.

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ben benieuwd Amy!

Ik lees hier nog wel mee hoor, ben alleen even niet zo bezig met zwanger worden. Eigenlijk even helemaal niet.
    Maar ik duim voor jullie allemaal! En even een extra dikke knuffel voor Juulzon :(

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Nee geen pregnyl, moet naar het zkh voor echo volgens de s alleen ik kom er niet door

Deel Deze Pagina