Bloedverlies na posi testen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Bijtje29, Oct 24, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bijtje29

Bijtje29 Lid

Nov 11, 2018
    27
    3
    3
    Female
    Hi allemaal,

Zondag zat ik op 16 dagen na iui en had ik oplopende kv testen en een clearblue die zij 1.2 weken zie fotos.. later op de dag had k bij het afvegen af en toe bruinverlies.

Vanacht werd ik wakker van pijn in mn zij en onderrug sochtends maar de wc en was het roze en in de loop vd ochtend wisselt het steeds af dan weer bruin dan weer roze dan weer bruin met rode slijmsliertjes..‍

Ziekenhuis zegt afwachten... maar ik heb hier geen goed gevoel over. Ik zou nu +- 4+3 zijn. Iemand ervaringen?

We zijn al 6 jaar bezig en dit zou onze 4e iui zijn. Vreselijk die onzekerheid.

Attached Files:

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,655
    27,304
    113
    Female
    Dit ziet er niet goed uit en ik hoop dat het snel doorbreekt. Bij mij begon de vroege miskraam ook met die lage rugpijn, dag later barstte alles los. Duurde nog een week voordat de test negatief was. Hopelijk zet het bij jou snel door. De onzekerheid sucks.

3. Bijtje29

Bijtje29 Lid

Nov 11, 2018
    27
    3
    3
    Female
    Maar echt die onzekerheid.. denk dat ik de hoop maar op moet geven helaas. Dank je wel voor je reactie

4. blij83

blij83 Fanatiek lid

Jun 5, 2012
    2,187
    1,986
    113
    De hele lichte testen en het roze en bruin verlies, lijkt me elkaar helaas geen goed teken. Veel sterkte.

5. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    2,913
    3,417
    113
    Heb dat in augustus helaas ook gehad

6. Saartjee

Saartjee Actief lid

Jun 8, 2019
    405
    310
    63
    Female
    Ik wens je in elk geval heel veel kracht de komende tijd. Persoonlijk heb ik geen positieve ervaringen met een lichte test, maar heb ook vaak knaltesten gehad die ook mis gingen. Uiteindelijk zegt de dikte van je streep niks over de afloop, alleen dat je op dat moment hcg hebt in je urine.
    6 jaar is een lange tijd heb je al onderzoeken gehad in waarom het niet zo vanzelfsprekend is?

Bijtje29 likes this.
  7. Bijtje29

Bijtje29 Lid

Nov 11, 2018
    27
    3
    3
    Female
    Dank je wel voor je lieve woorden.
    Vanmorgen helaas roodbloed, maar de test is wel weer duidelijker dan gister ik snap er niks meer van.

Ja zeker bij ons beide is het allemaal goed geen reden om niet zwanger te worden. Dit was onze 1e positieve test in 6 jaar‍

8. Saartjee

Saartjee Actief lid

Jun 8, 2019
    405
    310
    63
    Female
    Heel veel sterkte met deze onzekere tijd.
    Kun je niet aangeven dat je hierna IVF wilt doen? Wie weet is iui gewoon niks voor jullie en heb jij extra stimulans nodig met zwaardere hormonen..

9. Bijtje29

Bijtje29 Lid

Nov 11, 2018
    27
    3
    3
    Female
    Ik weet niet of ze dat doen. Ze zeiden dat we eerst 6x iui moesten proberen, dus na deze nog 2x. Ik had deze keer met 37.5eh gonal f al 2 mooie eitjes, dit keer had ik er wel utrogestan bijgekregen ik denk dat dat de reden is waarom het dit keer wel positief was.

10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,655
    27,304
    113
    Female
    Met 5 weken moeten ze bij een goede zwangerschap de locatie kunnen bepalen. Dus als de testen blijven oplopen, wel aan de bel weer trekken. Ik kreeg een knaltest te laat rond 20 dpo na bloedverlies. Zat niet op de goede plek helaas.
    Bij de miskraam in mei had ik ziekenhuis ook al aan de lijn, testen liepen eerst op met bloedverlies dus echo met 5 weken ingepland. Maar opeens stagneerden ze goddank en liepen daarna weer af. Dus was een gewone vroege miskraam. En bij de echo was ik al helemaal schoon.

11. Bijtje29

Bijtje29 Lid

Nov 11, 2018
    27
    3
    3
    Female
    Jeetje heftig om mee te maken 2 keer, wat vreselijk voor je!
    Het zkh is heel afwachtend helaas, ik moet doorgaan met de utrogestan en tot die tijd afwachten een echo is te vroeg zeggen ze. Pas als het bloedverlies erger word moet ik weer aan de bel trekken.

12. Sass25

Sass25 Bekend lid

May 9, 2017
    695
    1,010
    93
    Female
    Ik heb ook nadat ik positief testte, bloedverlies gekregen. Helaas liepen mijn testen nog twee weken lang op. Ik had uiteindelijk een donkerdere streep op m’n test dan bij mijn dochtertje, maar met bloed prikken een laag hcg gehalte: 79
    Dit is uitgelopen op een miskraam. De clearblue test liep niet verder op als 1-2 weken.. dit was voor mij een duidelijk signaal. Sterkte xxx ❤️

Bijtje29 likes this.
  13. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Bruine en roze afscheiding in het begin is niet vreemd, maar rood bloedverlies kan duiden op een (vroege) miskraam. Zeker in combinatie met de lage rugpijn. Het hoeft echter niet want het komt ook vaak voor bij doorgaande zwangerschappen, dat maakt het zo lastig. Afwachten maar en in de gaten houden dat je geen koorts krijgt of ernstige buikpijn. Sterkte, hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid!

Bijtje29 likes this.
  14. Bijtje29

Bijtje29 Lid

Nov 11, 2018
    27
    3
    3
    Female
    Hoi meiden
    Ik mocht vandaag toch voor een echo komen en hcg prikken. Helaas was het hcg al flink gedaald dus ik heb toch een vroege miskraam gehad.

Nu weer op naar de volgende ronde

15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,655
    27,304
    113
    Female
    Sterkte!

Wel goed dat het hcg daalt.

Bijtje29 likes this.
  16. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Wat jammer Bijtje, sterkte en hopelijk snel een echte plakker!

17. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Wat jammer Bijtje, sterkte en hopelijk snel een echte plakker!

Share This Page