Hoi Ik zit nu in de wachtweken van mijn 2de iui. Ik zat ineens zo te denken, want de laatste paar rondes is mijn luteale fase 18 dagen ipv 14. Dat komt volgens mij door de ovitrelle om mijn ei te laten springen. Nu heb ik deze ronde pergnyl gehad en weet niet 100% zeker of ik nu ook een luteale fase van 18 heb. Nu zeggen ze dat als je na 14 dagen ongesteld word dat er dan ingenesteld kan worden tussen dag 5 en dag 10. Maar weet iemand hoe dat zit als je een fase hebt van 18 dagen? Nu moet ik als het goed is aankomende zaterdag ongesteld worden en afgelopen zaterdag had ik bij de ochtendplas wat bruinige afscheiding. Daarna was het weg tot vanmorgen, toen had ik ook een klein beetje. Nu de rest van de dag niets meer gezien. Weet iemand wanneer er een innesteling kan plaats vinden als je later dan 14 dagen ongie word of is dat het hetzelfde als bij 14 dagen? Heel benieuwd of iemand hier een antwoord op weet soms draaf ik wat door hoor met mijn gedachtes haha. Ik heb normaal ook wel bruine afscheiding maar dat is meestal een dag voor NOD dat het dan beetje begint. Nu is het wel erg vroeg.
Hoi Tinkerbel, Ik heb met de pregnyl ook een langere lutheale fase. Ook zo rond de 18 dgn. Weet eigenlijk niet of het kwaad kan? Ga het de volgende keer meteen aan de gyn vragen. Misschien meer mensen die hier ervaring mee hebben. Ben zelf ook aan het wachten. Mn ei is twee weken geleden op zaterdag mbv prgnyl gesprongen en zit dus nu op 16dpo en niks te zien.. Jij iig heel veel succes! Groetjes Elke
Ik wil je uiteraard niet ontmoedigen maar met clomid had ik ook een lange LF met pregnyl netjes 14 dagen alleen de laatste keer heb ik een week lang bruine afschuiding gehad voor de ongi...
Na de behandeling zei de gyn nou tot over 2 weken, toen heb ik gezegt dat mijn fase 18 dagen was en hij ging er verder niet op in dus denk niet dat het kwaad kan. Anders had hij het wel gezegt. Toch? Ook erg spannend voor jou! Jij ook veel suc6.
Ik had zonder de hormonen altijd een week voordat ik ongie werd alleen maar bruin. Mijn menstruaties waren ook alleen maar donker bruin maar leken wel op een menstuatie qua hoeveelheid. Nu ik wel een goede eisprong heb met de hormonen heb ik alleen de dag voordat ik ongie word ietsje bruin en dat word dan heel donker en dan barst het rood los. Beetje ranzig haha maar nu is het nog te vroeg voor bruin en ik lees veel verhalen dat mensen die wat bruin hadden ook zwanger waren. Niet dat ik nu ineens zwanger ben hoor. Maargoed ik wou alleen weten op welke cyclusdag er ingenesteld word bij een LF van 18 dagen.
ik denk niet dat het kwaad kan hoor, 18 dagen is niet overdreven lang. Bij mij is ie ook iets langer, normaal 12 dagen, nu 14 dagen. Hoe zou dat dan met testen zijn? Zal er dan oo later dan anders hcg in je lichaam zitten? Ik heb trouwens geen idee of je innesteling ook later is, het lijkt me wel, maar dat is een gok. Ik zit vandaag op 13dpo, vanmorgen helaas negatief getest. Vandaar dat ik me het afvroeg van die hcg. heel veel succes deze dagen, wanneer ga je testen?
Ik ga pas volgende week maandag testen als er dan nog niets is. Dan ben ik 2 dagen overtijd. Ik ga er wel vanuit dat ik gewoon ongie word, want dat word ik toch altijd. Jij ook veel suc6! Ik hoop dat hij nog gewoon positoef word bij je.
ja, ik ken het, je gaat er al gewoon vanuit dat je weer ongi wordt hè. Ik kan het me niet voorstellen dat ik nog eens zwanger zal zijn, zo raar, dat is echt een droom die nog héééél ver weg is! hopelijk duurt het niet al te lang meer voor ons, het is onderhand wel goed geweest toch? alvast succes met testen, ik hou het hier in de gaten!
Volgens mij heeft een langere luteale fase niks te maken met een latere innesteling. Je lichaam doet er gewoon wat langer over voordat je ongesteld gaat worden. Niet bij iedereen is deze fase even lang en het kan ook weer per keer verschillen. Een langere luteale fase kan ook helemaal geen kwaad. Een bevruchte eicel blijft eerst nog een tijdje in je baarmoeder rondzweven voordat het gaat innestelen. De innesteling is ongeveer een week tot 10 dagen na je eisprong. Voor zover ik weet is dit bij iedereen ongeveer hetzelfde, ongeacht hoe lang je luteale fase is. Groetjes, Jippie