he meiden, hier gaat het wel goed. nog twee nachtjes en dan weten we meer. het wordt met de dag spannender maar het is nu nog te doen. Elviertje, meid wat ik gisteren al zei, als jullie er beiden achter kunnen staan om de behandeling nog even uit te stellen moeten jullie dat doen. Doe wat je hart je ingeeft. Vergo, veel succes morgen met de tp. Nollie, hoe is het gesprek gegaan meis? weet je al wat meer? denk aan je. Veel liefs Lydia
Wat een ontzettend goed nieuws. Dat zal wel een hele opluchting voor je zijn. Ik kan me zo voorstellen dat je schrik hebt of de eitjes wel bevrucht gaan worden. Laat je ook nog emmy's invriezen? Wij hadden ervoor gekozen om dat niet te doen, maar het had bij ons niet veel uitgemaakt. Er zijn maar vier eicellen, en als ze er daar twee van kunnen terugplaatsen, ben ik al blij. En dan zou het nog maar de vraag zijn, of die andere twee goed genoeg waren geweest om in te vriezen. Ik zal aan je denken morgen. Laat je weten hoe het gegaan is? Ik wil alle details (tenminste, hoeveel cellig en hoeveel emmy's). Ik moet zeggen dat ik nergens last van heb. Helemaal geen buikpijn. Ben ook al weer vrolijk aan het werk. Morgen heb ik de hele dag cursus, bedrijfshulpverlening, en vrijdag ben ik aan de beurt. Nou meid, heel veel succes morgen. Liefs, Jaycey
Hoi Elvira, moeilijke keuze he? Is misschien wel goed dat je de mening van de arts vraagt. En verder zou ik m'n gevoel volgen. Maar ik vind het wel ontzettend gaaf, dat je nieuwe werkgever je alle ruimte geeft. Dus wat dat betreft hoef je je niet bezwaard te voelen. Hij weet ervan af. Veel succes met het maken van de juiste beslissing. Liefs, Jaycey
Hoi Lydia, spannend....... Heb je zelf al een gevoel van ja of nee? Heel raar, maar ik heb nu al gevoel dat de eerste poging gaat lukken bij mij, en de TP is nog niet eens geweest. Wanneer ga je testen? Vrijdag? Niet stiekum eerder? Ik duim voor je hoor. Liefs, Jaycey
jaycey, ja we gaan vrijdag testen. dan hebben we de bloedtest in het ziekenhuis. we doen het niet eerder, waarom niet? geen idee eigenlijk. heb er niet echt een gevoel bij, ja mijn bosrten doen pijn maar dat is alles hahaha. ik duim ook voor jou meid. veel liefs lydia
@ Lydia: Gebruik(te) je pregnyl? Krijg je ook pijn van aan je borsten, dus...ff geduld! Wens je heel veel SUC6! Duim voor je! Liefs Marjo
@ Jaycey: Hoop dat je voorgevoel uitkomt meid! Gun het je van harte! Maar heb geduld! Liefs en SUC6 morgen! Marjo
Elvira...ow wat een dilemma..tja..ik heb ook niet voor die keus gestaan, maar anders ook wel erg moeilijk mee gehad. Maar ik proef vooral uit je verhaal dat je jezelf er prettiger bij voelt als je je lichaam toch wat meer rust gunt en als je straks met nieuwe baan zou beginnen eerst je energie daarin kan steken. Ik denk dat het goed is als je overlegd met de gyn, maar ik denk dat hij/zij niets anders zal doen dan jullie keus te respecteren. Het is jouw lichaam! Veel succes met maken van jullie keus, maar ik denk dat je er eigenlijk al uit bent.. Lydia nog maar 2 daagjes meis....goed als je tot de test kunt wachten die in ziekenhuis wordt gedaan....dan kun je er thuis altijd nog een test tegenaan gooien om nog eens te zien dat het raak is...want dat moet gewoon! Duim duim duim! Jaycey hou dat positieve gevoel vast meid! Hoe is het gisteravond gegaan? Vergo veel succes morgen met de tp. Nollie heb je gesprek al gehad of is dat vanmiddag pas? Succes meiden! Liefs, Eva.
Hoi Eva, Gisteravond ging niet door. Hoe vind je die. Zit ik me vantevoren zo druk te maken dat die dag me niet uitkomt, wordt alles verzet. Maar wel fijn. Maar dat gaat allemaal goed komen. Officieus weet ik al wat er staat te gebeuren, maar het moet nog even officieel. Dus maakt niet zoveel uit dat dat even uitgesteld wordt. Ik las dat je gaat trouwen dit jaar. Leuk joh. Dit wordt echt een goed jaar voor jullie. Van harte gefelicitieerd. Liefs, Jaycey
Tja, me oma zei altijd : Een mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest en dat nimmer op komt dagen!" Liefs Marjo
Dat is een goeie Marjo, ik heb daarvan een tegeltje gekregen die bij ons in huis hangt. Mijn moeder zei het ook altijd...
Goedemiddag ladies, Ten eerste wat lief dat jullie aan me dachten! Vanochtend geweest voor echo en prikinstructies en natuurlijk de opzwemtest voor hubby! (deze is voor hem 8) !) Alles was heel erg duidelijk, héle lieve vpk én ook een aardige gyn. Echo was prima volgens haar. Als de uitslag goed is van de opzwemtest, horen we vrijdag, dan mogen we eind van deze maand starten met de 1e behandeling. Ik heb mij stimulatieschema ook meegekregen en de nodige recepten. Oja, ik krijg een halve dosering Menopur, omdat ze anders bang zijn voor overstimulatie. Dusss...een zéér verhelderend ochtendje weer...! Meiden, dit was even alleen een verhaaltje over mezelf, want ik ben nog steeds niet 100%....Bah..word er nu wel een beetje moe van! Maar goed, zolang ik mijn mannetje niet aansteek... Ik ga weer snel mijn bedje in, probeer morgen even terug te lezen als ik me hopelijk weer wat beter voel! Liefs Nollie
hoi jacyey, je hebt wel genoeg afleiding zeg. Ik hou je zeker op de hoogte over hoe en wat. Wij laten ze wel invriezen het is wel afwachten of er wat uitkomt. We moesten zelfs een lijst invullen met wat te doen na 5 jaar invriezing. We hebben gekozen dat het dan vernietigd wordt het is toch altijd moeilijk. Je hoort van me Gr Diana
Hey Nollie, Fantastisch nieuws! Hopen dat opzwemtest ook goed uitvalt en dan starten maar! Eindelijk actie. Fijn voor jullie. Wachten word beloond zo zie je maar. En dan op naar de walvisclub, lijkt mer erg gezellig! Liefs Lenneke
Nollie; wat fijn dat je zo veel duidelijkheid hebt gekregen! Ik hoop dat jullie nu idd snel aan de slag mogen! Suc6 alvast meid. Je wordt vast een mooie walvis!
Hey Nollie, Fijn dat alles is meegevallen! Hoop dat jullie vrijdag een positieve uitslag mogen krijgen van de opzwemtest en dat je dan eind van de maand beginnen kan. Wens je heel veel succes toe! Hoop dat je snel opknapt! Liefs, Mirjam
Nollie Goed bezig meid! Aan de slag dan maar he Jaycey Hoe is het meid? Lydia Jeeeetje...spannenddddd.... Nog steeds geen te zien? Duim duim duim voor jou! Elvira Hihihi...moet ik weer lachen om jou meid! Als jij nog even niet verder wilt behandelen omdat je dat lichamelijk en geestelijk nog ff niet wilt...moet je wachten meid. ECHT! Je maakt de meeste kans als je er helemaal voor kan gaan. Ik ben er voor je meis! Bijna de 24ste...dan kunnen we het er ook nog wel even over hebben. Caruli Dacht gelezen te hebben dat het met jou super ging toch...zal het zo nog ff checken.. Jullie hebben ook zo vreselijk veel geschreven.... Lieve zwangere meiden..ik hier geen berichten meer voor jullie achterlaten... Vind ik niet prettig ten opzichte van de strijdende dames Als ik iemand van het clubbie ben vergeten..sorry! Volgende keer zit je er wel weer bij Allemaal een dikke smakkerd van Elmo *strooooooooooi*
Hé, Lydia, kan je er niet gewoon effe een testje tegenaan gooien? Je houdt ons wel erg in spanning! Vraag anders even aan de winkel hier of je er één van de drie die ik nog van ze moet ontvangen kan krijgen!