@ nollie van harte beterschap en hoop dat de opzwemtest de juiste resultaten oplevert. @ lydia goed werk hoor nog steeds wowowowow. liek
Heel goed Lydia, wij hebben ook gewacht..je wilt het toch van het zh horen Ik duim voor je hoor! Elmo
Ohh Lydia ik wordt nu helemaal zenuwachtig voor je, net als kort geleden voor Elmo en Eva....Nog even doorduimen. Hoop geweldig nieuws van je te horen vrijdag! Hoe laat mag je naar het zh? Ik zal aan je denken!
gezellie zijn wij ook hoor. maar wel lief dat je mee doet met ons haha. we mogen vrijdag tussen half 9 en 9 uur in het zkh komen. en dan worden we smiddags gebeld. veel liefs lydia
Nollie een verhelderend gesprek...nu nog 'even' wachten op de uitslag vrijdag en dan hopelijk snel van start! Nu dus nog lekker in je bedje kruipen en laatste restje griep goed uitzieken hoor! Lydia echt super....nog steeds geen ongi....ik vind het bijna weer net zo spannend als bij mezelf....Brrr...Ik hoop dat je ook hetzelfde eindresultaat hebt! En goedzo hoor....netjes wachten tot de uitslag in het ziekenhuis. Ik mocht dan wel thuis testen maar wilde toch ook echt de testdatum aanhouden die ze me daar gaven. Het is nu al na middernacht dat ik dit schrijf...dus nog maar 1 dag!
Hallo Diana, ik wil je even heel veel succes wensen vanmiddag met de TP. Ik heb de hele dag cursus, dus kan pas vanavond weer op de computer. Maar ik zal zeker aan je denken. En Lydia, het wordt steeds spannender. Dat die verrote duivels maar lang wegblijven. Mijn testdatum is op een zondag, dus ik mag dan wel thuis testen. Ik vind het in ons ziekenhuis ook niet zo fijn, want je moet om half vier met ochtendurine komen. Dus dan zou ik eerst de hele dag zo'n potje urine in de koelkast op het werk moeten zetten. Vind ik niet zo smakelijk. Dus ik gooi er t.z.t. toch thuis een test tegenaan. Alle dames, fijne dag. Groetjes, Jaycey
lydia: je maakt het wel spannend zeg knap hoor dat je wacht op de test in het zh veel succes meid en mijn duimpjes draaien nog steeds
@ lydia, Ik moet morgen werken dan spoed ik mijn als een speer naar huis om jouw succes verhaal te kunnen lezen hierzo. LIEK.
Goedemorgen! Vandaag weer terug kunnen lezen; @Lydia; Nog één nachtje...morgenmiddag houd ik de site in de gaten hoor!!! [-o< @Vergo; Succes vanmiddag!!! @Jaycey: Morgen tp?? Hope so!! @Lieke: Nog korter dan week meid... @Caruli; Ga zo even jouw topic doorlezen, maar alles oké? Hoe is het met de moeheid? @Elvira; Als JOUW gevoel je verteld dat het beter is om een volgende poging nog even uit te stellen, dan zou ik je gevoel volgen. Veel werkgevers geven werknemers wel de ruimte, maar als jij je daar niet prettig bijvoelt, nu al, dan zou ik ook voor 'de rust' kiezen...Lijkt me héél moeilijk deze keuze, omdat je eigenlijk liever vandaag zou willen beginnen dan over 4 maanden...Tell me abouth it...Wij wachten al sinds oktober '06, mijn gevoel gaf toen ook aan om nog even te wachten met starten van de behandeling, omdat ik zowel lichamelijk als geestelijk er even doorheen zat...En kijk nu...(half jaar later) gaan we beginnen en zit prima (op mijn griep na dan ) lekker in mijn vel........Dusss meid, volg je gevoel gewoon!! Hoop dat je een goed gesprek hebt gehad met de gyn vandaag. @de Walvisjes; Alles goed meiden? Ennuh lenneke, hoop dat hubby slaagt voor zijn C-diploma hoor! Iedereen verder van de MMM, denk ook aan jullie hoor! Liefs Nollie
@ Jaycey is je tp goedgegaan? Was toch vandaag 9 maart he? Wens je heel veel suc6 met wachten! @ Lydia: Nog steeds alles goed? Blijf voor je duimen! Nog "maar" 1 nachtje! Liefs Marjo
Lenneke....12 weken vandaag! Proficiat! Muuske Jaycey hoort morgen hoeveel er bevrucht zijn en heeft dan ook de tp...dus nog even een dagje te vroeg. Jaycey wil je voor morgen dus heeeel veel succes wensen! Lydia ga je nog wat leuks doen samen met je mannetje om tijd te verdrijven en wat afleiding te zoeken? Je moet 's morgens naar het ziekenhuis en tussen hoe laat en hoe laat krijg je dan de uitslag? Ik heb avonddienst...hopelijk heb je al voor half 3 het verlossende telefoontje... Heel veel succes met morgen die spannende dag.....duim echt mega hard voor je! Vergo veel succes vanmiddag en op naar wachtbankje. Hier gaat het verder goed hoor..eigenlijk weinig te klagen....nouja...1 ding....... Wil dat er nog veel meer dinnetjes uit de MMM bij ons komen! En dat dat niet te lang meer gaat duren! Liefs Eva.
Ff nieuwsgierig! Lenneke, hoe was je echo gisteren? Weet je al wat het wordt? Meissie of jochie? Ik gokte gister op een meissie had ik gelijk? Liefs Marjo
Hoi Meiden, Hier even het verslag van het nagesprek met de ivf arts van vanmorgen. Gezien de hele situatie in november en december begrepen ze heel goed dat ik was geschrokken, en ze hebben me dan ook op het hart gedrukt dat het echt domme pech is geweest. Ik ben uiteraard in het hele team besproken en ze zijn van mening dat wij een hele goed kans hebben, en weer werdt verteld dat ik met mijn 26 jaar echt mijn leeftijd mee heb. Erg fijn om te horen dus. We hebben gesloten dat bij de volgende ivf door de artsen wordt besloten hoeveel er teruggeplaatst worden. Dit hangt dan wel af van de kwaliteit van de emmy´s. In goed overleg met de arts hebben we besloten om onze poging nog een paar maanden uit te stellen. De keuze is gemaakt op basis van meerder factoren waaronder het zoeken van een nieuwe baan en wat rust voor mijzelf. Ondanks dat ik liever vandaag dan morgen weer zou beginnen, wil ik toch naar mijn lichaam luisten en de rust nu nog even nemen. Zo aardig lang verhaal, maar het was allemaal erg positief. @Lydia Joehoe, nog 1 nachtje slapen. Het komt helemaal goed hoor! Jij wordt een walvis @Nollie Gaat het alweer een beetje met je griepje? Ik hoop dat de opzwem resultaten morgen goed zullen zijn en je snel mag beginnen met IVF! @Elmo Hoe is het wijffie? @Eva Met jij en mini boedha alles oke? @Lenneke Eindelijk zijn de 12 weken daar, ik hoop dat je nu nog meer kan genieten en minder onzeker zal zijn. Nu is het besef er misschien dat waar jullie zo voor geknokt hebben, nu ook werkelijkheid wordt. @Muuske Met jou ook alles oke? Het geslacht kan je pas bij 20 weken zien. Lenneke is net 12 weken, ff wachten nog dus. @Caruli Nog een kleine 10 nachtjes voor dat de cryo wordt teruggeplaatst en dan weer de spannende ww in. @Lieke Hoe is het met jou en de kilootjes? Jij ook nog een paar nachtjes voordat je weer in onze welbekende stoel ligt. Ik duim voor je he. @Jaycey Jij hebt morgen de terugplaatsing toch? Veel succes alvast en hopen op die positest over 2 weken. @De Rest Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat en een hele fijne dag toegenst. Liefs, Elvira
Lieve Elvira, goed om te lezen dat je een positief gespek hebt gehad...en begrijp je helemaal hoor, het feit dat je liever vandaag begint dan morgen, maar rust in je hoofd is zeker ook belangrijk, dit komt de behandeling alleen maar ten goede, daar geloof ik stellig in! Liefs Nollie
@ Elvira: Wens je heel veel SUC6! Blijf voor je duimen meis! Je hebt beslist je leeftijd mee! Helaas heb ik hem een beetje tegen! Maar heef de hoop niet op hoor! Wens iedereen SUC6! Liefs Marjo