IVF/ICSI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ElviraR, Dec 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    he meiden,
    de spanning gaat nu wel toenemen hoor.
    wat als de uitslag negatief is en dat soort rare dingen spoken nu door mijn hoofd.

Ik krijg morgen middag de uitslag weet niet precies hoelaat.
    we gaan lekker met zijn tweetjes brunchen en elkaar gek maken denk ik.
    Mannetje is wel vrij dus ben niet alleen.

Vindt het nu een beetje eng worden zelfs.

maar ja zal er wel bij horen denk ik.

veel liefs van een erg zenuwachtige lydia

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Lydia31: Wat fijn voor je dat je mannetje vrij is en je dus niet alleen bent. Lijkt me tof om SAMEN een POSITIEVE uitsag te krijgen! ;)

SUC6 meid! Ik gok op POSITIEF! ;)

Liefs Marjo

3. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,289
    263
    83
    @ elvira, Fijn dat je een goed gesprek gehad hebt vanmorgen.
    En dat je een belangrijke keus gemaakt hebt.
    Wie weet zit je snel in een rustiger vaarwater en kan de volgende IVF sneller plaats vinden dan je zelf denkt.
    Succes met alles hoor,
    HIHI, Ik zal aan je denken mocht ik 14 maart in die bekende stoel zitten. en misschien inderdaad wel in die andere liggen mocht ze weer fff daar willen spieken.
    Hier verder zijn gangetje hoor ga de goede richting uit hoop zo op groen licht 14 MAART.

@ Lydia, logish hoor dat je nu wel erg zenuwachtig worden gaat. Omdat je toch nog niet ongesteld bent geworden denk ik dat je hele goede kans maakt meid.

LIEK.

4. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Hoi Jaycey en de rest natuurlijk,

Ik heb net tp gehad.
    Ik had dus elf eicellen en alle elf hebben ze icsi gehad en ze waren ook allemaal bevrucht.

Er was 1 toppertje bij die was vanmorgen 5 delig en vanmiddag 7 delig er zat veel activiteit in. En er is er eentje terug geplaatst met een 5 deling en de 6de kwam dr ook al aan.

Alleen de andere 9 waren een paar 4 en 5 delig en die worden waarschijnlijk niet ingevroren, maar dat is nog afwachten vandaag.

Dus ik zit in mn wachtweken over twee weken testen de 22ste. Erg spannend.

We hebben ook nog foto's genomen van de emmy's dat is echt een mooi gezicht.

Jaycey spannend voor je morgen ik duim voor je dat je net zo'n goeie tp heb als ik. Succes.

Elvira fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad.

Lydia fijn dat jullie samen vrij zijn is altijd wel heel prettig, we hebben nu al vrij gevraagd voor de 22ste. Heel veel succes.

Voor de rest fijne dag.
    Gr Diana

5. schaapie

schaapie Actief lid

Feb 24, 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Lydia, heel veel succes vandaag maar vooral morgen! Ik zou niet weten waar ik het moet zoeken.

groetjes, schaapje

6. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    :idea: Diana.... gefeliciteerd met zo'n geweldig TP, ik hoop dat ik morgen net zo'n mooie heb. Jij mag de 22e al testen? Spannend. Bij ons in het ziekenhuis hanteren ze een andere regel. Ik mag pas de 25e testen. Nou ja, het wordt hoe dan ook afwachten.

:idea: Lydia.... dat moet haast wel goed komen. Als de duivels nog steeds niet gearriveerd zijn, heb ik er hele goede hoop op. Fijn dat je man vrij is, kunnen jullie het fijn samen gaan vieren. Ik kom morgen zeker spieken wat de uitslag is. Toi toi toi.

:idea: Nollie....fijn dat je je weer beter voelt en goed in je vel zit. Dat is zeker belangrijk als je al die behandelingen moet doorstaan.

:idea: Muuske.... mijn TP is inderdaad morgen, 9 maart. Ik moet eerst om 09.15 uur bellen om te kijken of er bevruchting heeft plaatsgevonden. Zo ja, dan heb ik dezelfde ochtend nog de TP. Hoe is het met jou? Je klinkt in ieder geval weer helemaal toppie.

:idea: Eva.... wij hopen met jou mee dat er nog meer meiden van de MMM jullie gaan volgen. Waarschijnlijk komt Lydia jullie morgen al verblijden, en over twee weken komen Diana en ik er ook bij. Voor je het weet zitten we met z'n allen bij de Walvisclub.

:idea: Elvira.... fijn te lezen dat je een goed gesprek hebt gehad met de gyn en dat jullie een beslissing hebben genomen. Als jullie je daar goed bij voelen, dan is dat goed.

Groetjes, Jaycey

7. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    :idea: Jaycey,

de duivels zijn nog steeds niet aanwezig.
    het wordt nu wel spannend hoop dat ik kan salpen vanacht.

veel liefs lydia

8. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    1,961
    0
    0
    Lydia, komt helemaal goed morgen, vast wel! Je 'lidmaatschapskaart' voor de walvisclub ligt al klaar hoor!

Nollie, Fijn dat je iets beter voelt, C-diploma komt er aan, ik voel het!

Elvira, heel stoer dat jullie er zo goed mee om kunnen gaan. Al zal je vast wel eens in heftige twijfel zitten. Maar je verhaal komt zo helder en goed doordacht over. Luisteren naar je lichaam is heel belangrijk. En toch heel fijn dat je weet dat de artsen zo positief zijn. Komt uiteindelijk allemaal goed.

Muuske, ik had geen echo gisteren, misschien haal je me met iemand anders door de war?

Jaycey, succes met TP morgen, positief denken!

Liefs Lenneke

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Lydia; nog maar 1 nachtje! Wauw meis. Dit MOET gewoon goedkomen...Wat zal ik aan je denken morgen. Fijn dat je ventje je kan bijstaan!

Jaycey; heel veel suc6 met de TP morgen! Langzaam gaat dit topic leeglopen. Ik weet het zeker!

Nollie; suc6 met de opzwemtest morgen!

Vier; goed van je dat je voor je zelf kiest. Ik ben trots op je. Jouw walvistijd is vast ook niet meer ver weg.
    Wat voor werk wil je gaan doen nu?

10. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Alle meiden die morgen een belangrijke dag hebben. Heel veel succes!

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    :idea: Lydia....Nog steeds alles goed meid? Trek je het nog? Veel suc6 zometeen! Hoop op een POSITIEVE uitslag. ;)

:idea: Jaycey....Veel suc6 vandaag! Hoop op een fijn telefoontje en een succesvolle tp. ;)
    Ja, ben weer vol hoop in afwachting van CD2! :D

:idea: Lenneke....Tja, dat zal dan wel. :D Denk dat het Dushi was dan! :rolleyes: Alles goed bij jou? Houden zo!

:idea: Diana....Alles goed meid! Houden zo! ;)

:idea: Alle anderen.... Duim voor jullie allen! SUC6! ;)

Liefs Marjo

12. Lisette

Lisette Niet meer actief

Lydia en Jackey, ik ben erg benieuwd naar jullie nieuws!

13. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Heel veel succes aan alle meidjes die nog in dit topicje blijven hangen !
    Hoop dat jullie heel erg snel naar the other side mogen en dat deze topic helemaal leeg loopt !
    't Is al goed gestart nu even doorgaan hoor ! :D

14. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Elvira ik vind het een heel knappe keuze die je hebt gemaakt en erg goed dat je zo voor jezelf kiest op die manier. En dat is idd een goede opsteker van de gyn...dat geeft je daarmee ook genoeg vertrouwen lijkt me.
    Lydia ow meis ....de spanning druipt van je berichtjes af...het is hier ook bijna voelbaar. Hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten op het goede telefoontje. En eerst lekker samen brunchen met je mannetje...straks kan de (Jip&Janneke...alcoholvrije) champagne knallen!
    Jaycey jij hebt inmiddels al telefoon gehad over de bevruchting....ik hoop dat je ook al onderweg bent naar ziekenhuis omdat je tp hebt..duim voor je!
    Nollie begreep ik het goed dat je vandaag uitslag van zwemmertjes kreeg....? Veel succes met wachten.
    Vergo jij nu op het wachtbankje...ik hoop dat Jaycey vandaag bij je aan mag sluiten....succes.
    Lisette jij mag morgen starten met de eerste deca. Weet je al hoe laat je gaat spuiten?

Hier heeft gisteren de vermoeidheid ineens patsboem toegeslagen....maarja...heb niks te klagen. Verder alles nog steeds goed en ook lijk ik al minder last van de overstimulatie te krijgen....Ik wacht nog de echo af en als ik tot die tijd nog steeds pijnvrij ben gebleven ga ik weer eens een start maken met sporten en als het mooi weer is met fietsje naar het werk.

Ik kom straks voor mijn werk nog even kijken...hopelijk allemaal mooie berichten....

Eva.

15. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    :idea: Jaycey....Hoop dat je goed bericht kreeg en nu onderweg bent naar je tp. SUC6!

Laat snel iets horen! Leef ontzetetnd met je mee! ;)

:idea: Eva....Verg niet teveel van jezelf. Neem rust als je lichaam erom vraagt! ;)

Liefs Marjo

16. Niet meer actief

lydia: meid veel succes vandaag en hoop straks goed nieuws te lezen!
    ik denk aan je ;)

17. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    Meiden,

ook ik ga dit topic verlaten en me melden bij de zwangeren.
    de bloedtest was positief.

joehoe ben zwanger.

veel liefs lydia en man

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

GEFELICITEERD MEID!

WAT EEN FANTASTISCH NIEUWS ZEG!

JOEHOEEEEEEEE

Weet je al wanneer je voor je eerste echo mag?
    Dikke knuf meid!

Liefs Elmo

19. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    elmo,
    we mogen de eerste week van April voor de echo.

echt gaaf.

veel liefs lydia

20. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Meid van ganser harte PROFICIAT!

:idea: Caruli had dus gelijk! YESSSS!