WHAAAAAA LYDIA EN MANNETJE TE GEK! Ben helemaal blij voor jullie. Ook ik had er een heel goed gevoel bij, maar de bevestiging is super om te lezen. Geniet ervan meis! Je hebt het ontzettend verdiend! Jaycey; 2 top emmy's dus. Ik hoop van harte dat jij over 2 weken ook zo'n goed nieuws hebt meid!
Wow Lydia31 Dat is goed nieuws, Ik had eigenlijk niet anders verwacht hoor......van harte feli hoor supers... Nollie supers dat jullie met IVF mogen gaan starten zal best opluchting geven dat er groen licht is. Jaycey , supers 2 top emmies in je buikkie, ben blij voor je op naar de walvisjes voor je... LIEK.
LYDIA EN JE MAN... VAN HARTE GEFELICITEERD! Superrrrrr, geniet er lekker van en tot ooit... liefs Schaapje
Jackey, 2 emmies teruggeplaatst, helemaal toppie ! Ik hoop dat binnenkort jouw aanmelding ook verzilverd kan worden bij de walvisclub. Veel succes op het wachtbankje. Liefs Lisette.
Mooi nieuws hier, een terugplaatsing en een walvis. Tijd voor een feestje. Ik neem de vruchtensappen en borrelnootjes mee. Tot vanavond.
Ik ben erbij vanavond Ik zal voor de toastjes zorgen hihi Nollie; supers dat jullie goedkeuring hebben gekregen om het einde van de maand te starten met IVF!
Lydia Gefeliciteerd meid! Waanzinnig! Geniet van het goede nieuws! En welkom bij de walvisclub... Jaycey, mooi nieuws, spannende weekjes nu! Nollie, gefeliciteerd met C-diploma van je mannetje! iedereen een fijn weekend. Liefs Lenneke
Jaycey super joh! 2 mooie emmy's in je buik....nu het wachten tot de 25e...! Hoop dat ze zich lekker nestelen. Nollie voor jullie ook goed nieuws.....eind deze maand dus starten met ivf....veel succes!
Dames die zwanger zijn, GEFELICITEERD !!! Ik zal duimen voor diegene die nu moeten wachten en succes voor diegene die bijna mogen starten met de behandeling Succes. Groetjes, Danielle
Hoi Meiden, Ik heb bij het onderwerp zwanger een nieuw topic geopend: De Walvisclub. Zo kunnen we als zwangere walvisjes toch contact met elkaar houden. En is het niet storend voor de meiden die nog niet zo ver zijn. Maar weet iedereen ons wel te vinden als ze willen weten hoe het met ons gaat. En natuurlijk om 'lid' te worden als de behandeling is geslaagd. En kunnen we hier gewoon meeleven en meeduimen natuurlijk! Hoop dat jullie dit net zo'n goed idee vinden als ik. En zie ik jullie daar af en toe! Groetjes Lenneke
Ik vind het ook een goed plan Lenneke...buiten dat vind ikhet veel te druk en onpersoonlijk bij nov mama's door grote aantal.....weet dat Elmo er daarom ook al niet meer schrijft. Ook fijner om te kletsen met mensen die ook het mmm gebeuren hebben moeten doorleven...en de daarbij horende teleurstellingen....is toch anders. Lieve meiden.....blijf hier ook nog altijd komen hoor.....net zolang tot het hier leeg is....kan en kon niet zonder jullie in die spannende tijden en wil er ook voor jullie blijven zijn. Dikke kus,Eva.
Goed plan meiden, Ik heb ook al de gedachten gehad om hier een topic te maken voor de walvisclub zodat iedereen lekker op de hoogte kon blijven zonder hier alle verhalen te hoeven in korten omdat jullie je schuldig voelen tov de gene die nog hier zijn. ik kom regelmatig in jullie walvisclub kijken en hoop er snel mee te schrijven. LIEK.
Hallo, Ik heb inmiddels mijn oproep gekregen. Kan pas 3 mei voor eerste gesprek IVF. We moesten een hele lijst met vragen invullen. Mannetje moet zaad inleveren. Dit word dan allemaal besproken. Liefs Minou
Lieve Jaycey, Van harte met de tp's van je emmies meid! Ik duim ontzettend dat ook jij naar de zwangeren kan hoor! Lenneke Ik vind dat onderdeel: De walvisjes een heel goed idee...maar... heb het toch even aan de mod's voorgelegd. Groepjes vormen mag eigenlijk niet, maar ook ik vind dit meer een voortzetting van een bestaand topic. Dan weet je in elk geval dat ik het heb aangekaard met de vraag of het akkoord is. Elmo
\/ Joepie, Wij hebben vandaag mogen beginnen met onze eerste ICSI poging! Vanavond hebben we samen de eerste spuit decapeptyl gezet, of liever gezegd; ik spoot en manlief maakte er een foto van Maandag naar voorburg voor echo en prikles..... Fijne avond/zondag allemaal! Liefs Maamaa
Succes Maamaa.....de start is gemaakt...de eerste deca erin! Maarre....maandag al echo..? en dan pas prikles...dan heb je er alweer 2 deca inzitten....of is het voor het spuiten van de stimulatie strakkies? Veel succes met je ivf/icsi poging! Groetjes, Eva.