Hoi Caruli, nou, gelukkig was het bm slijmvlies goed. Dat zal wel even schrikken zijn geweest. Hopen dat het ontdooien goed verloopt en dat je een mooie TP hebt. Veel succes. Groetjes, Jaycey
Lieve meiden, Ik wil jullie allemaal vragen om vanavond even goed te duimen en een kaarsje te branden voor onze Elmo. Zoals iedereen weet is Elmo na een aantal ICSI pogingen in verwachting en helaas is ze bloed verloren. In het volgende topic kun je haar verhaal lezen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 3&start=30 Ze heeft onze duimen nu heel hard nodig. Fijne avond allemaal. X Elvira
Dames, allemaal bedankt voor jullie lieve reacties! Gelukkig hebben we alle geduld weer bij elkaar kunnen rapen voor 2 april. We hopen erop dat dan de cyste weg is. Elmo, heb je een mail gestuurd, ik denk aan je. Caruli, mijn duimen draaien voor je, spannend hoor! ElviraR, veel plezier morgen met de echo. Lisette, heb je bijwerkingen van de decapeptyl? Liefs voor jullie allemaal!
Sorry wilde op meerdere mensen reageren, maar zie nu bericht over Elmo...dus...sorry ff niks.....ga zeker alle kaarsjes branden die ik in huis heb en boeddha flink gunstig stemmen...
jeetje wat erg zeg elmo: meid doe het rustig aan ik hoop echt dat morgen de echo goed is meid ik brand hier ook alle kaarsjes die we hebben in huis voor jullie heel veeel sterkte voor morgen ik zal aan jullie denken een hele dikke digi knuffel voor jou
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Ik lees nu net elmoos berichtje... Dat is niet niets man. vreselijk meid..Ik hoop dat de echo toch nog goed nieuws gaat geven. Vind dit zo erg voor je meid. Ik ga voor je duimen. Lees dat je al snel naar zh gaat wat zal dit zenuwslopende zijn zeg... Liefs Liek.
Lieve meiden, Het duimen voor Elmo heeft geholpen. Op verzoek van haar kan ik jullie melden, dat het hartje van frummel klopt. Oef, wat een opluchting. Elmo zal zometeen als ze thuis is haar verhaal in het walvis topic plaatsen. Kus Elvira
Lieve Elmo en Elmo-man, wat ben ik vreselijk opgelucht om dit goede nieuws te lezen. Ik ga straks meteen je verhaal lezen. Nu rustig aan he meid? En Elmo-man, ga je Elmo even lekker verwennen? Dat heeft ze wel verdiend. Liefs, Jaycey
wowwwwwwwwwwww das goed nieuws wat ben ik blij voor jullie elmo en elmoman gelukkig maar nu maar lekker rustig aan doen en genieten van je zwangerschap meid
Oef wat een opluchting, zat alle topics over haar goed in de gaten te houden, hopend op goed nieuws en gelukkig! Elmo en Elmoman, kom rustig bij van alle emoties en ga weer lekker genieten! Liefs Maamaa \/
Poehee...pfff! Gelukkig! Kreeg een gevoel van een steen in mijn maag toen ik het las...Oké dan Elmo! Liefs Nollie
Fijn om te lezen Maamaa dat je ook een doorzetter bent hoor! En tsja wie weet...starten we samen! @Caruli..duim voor je meid voor zaterdag! Hoe is het voor de rest met de dames? Hoe is het met de ladies op de wachtbank? Hier alles oké, lekker weer aan het werk, hééél druk dus weinig tijd om ff snel in te loggen, maar denk aan jullie allemaal hoor! Liefs Nollie
Elmo gelukkig zeg, ik schrok me een hoedje toen ik het bericht had gelezen, ik ben zo snel mogelijk naar de computer gegaan toen ik thuis kwam zo even de walvis topic lezen. Nollie het is verschrikkelijk op de wachtbank het duurt zo ontzettend lang. Morgen over een week weet ik het. Ik voel helemaal niets meer, lijkt net of ik helemaal leeg ben (ik weet ook niet wat ik moet voelen) alleen mn borsten een beetje maar dat had ik vorige keer ook en toen kwam het door de progestan. Hoe gaat het met iedereen, ik heb het ook druk op het moment weer met werken dus het is snel een lezen en een berichtje plaatsen en weer door. Groetjes Diana
Jeetje Diana, spannend he. Symptomen zeggen inderdaad niet zo veel...heel jammer! Hoop dat je goed eindigd meid! Succes, Elmo
Nolly, thanks, je bent lief! het lijkt me wel superleuk om samen te starten! Diana, wat een spanning zeg! Kan me voorstellen dat de dagen vooruit kruipen. Laat je maar lekker verwennen! Liefs Maamaa
Hollo meiden, ik ben ondertussen ook begonnen met mijn eerste ivf. Ben nou al twee dagen aan de synarel (snuifspul). Nu had ik een vraagje aan jullie: Hoeveel dagen zat er bij jullie tussen het spuiten (hormoon) en de punctie? Groetjes Damie