IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    @ jaycey, Hoe is met jou op het wachtbankje ? Gaat het een beetje meid..
    Liefs Liek.

@ nollie , voor jou gaat het ook lekker opschieten he einde maart.

Verder aan alle nieuwe mensen.
    good luck in de MMM.
    Ik verhuis uit dit topic.
    Ik wil mijn trouwe maatjes blijven volgen maar het wordt beetje moeilijk om alle nieuwe MMM ers bij te gaan houden wil ik eerlijk gaan zeggen.
    Hoop dat jullie dit begrijpen ook.
    Wens jullie alle successsen van de wereld.
    en ik zal zeker hier blijven lezen.
    Liek.

2. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Damie,
    zelf begin ik eind van deze maand aan de 1e IVF, dus kan je niet precies vertellen hoeveel dagen tussen spuiten en punctie zitten.
    Als ik naar mijn eigen stimulatieschema kijk, dan zal dat ongeveer rond de 14e dag liggen....maar das een pure gok hoor! Denk dat de andere meiden je er meer over kunnen vertellen.
    Vraagje; Waarvoor is Synarel?

Heel veel succes in ieder geval Damie!

Liefs Nollie

3. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ha die Lieke,

wat zie ik nou, ben je zwanger? Van harte gefeliciteerd meid! Wat een ontzettend goed nieuws. Lekker genieten nu. Fijn dat de je net voor de behandeling zwanger bent. Dat scheelt weer.

Met mij gaat het wel goed, alleen net als wat Diana zegt, de tijd kruipt voorbij. Mijn borsten zijn wel wat gevoeliger, wat ik normaal gesproken nooit heb (ook niet als ik ongi moet worden), maar ja, dat schijnt dus ook van de Progestan te kunnen zijn. Verder voel ik ook niks. Afwachten maar.

Groetjes, Jaycey

4. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Voor Jaycey en Vergo....nog een volle dikke week meiden (helaas), ik duim keihard mee met de andere meiden voor jullie voor een positieve test strakkies hoor!

Blijf positief denken!

Liefs Nollie

5. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha Lieke!
    Begrijp ik volledig hoor! ;)
    Geniet er lekker van! :)

Liefs Nollie

6. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meiden op het wachtbankje...duimen blijven draaien...succes met wachten.
    Damie ik het je pbtje beantwoord met een nieuw pbtje.
    Maamaa ik vind je al weer erg sterk overkomen. Ik hoop dat die cyste niet te veel meer dwars gaat liggen en dat je snel met volgende en succesvolle behandeling verder kan.

Groetjes, Eva.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ook wil de meiden op het wachtbankje even extra aandacht schenken...dus bij deze...:
    Koffie, thee, limo, koekjes...pak maar van het dienblad wat je hebben wilt!
    Hou elkaar goed vast en donder er alsjeblieft aan de goede kant vanaf!

Alle andere lieve meiden:

Nollie:
    Het is op mijn kalender bijna eind maart hoor...we zijn in ieder geval over de helft nu ;)
    Weet je al wat meer? Een echte startdatum ofzo?
    Duim voor je meid!

Maamaa: Je bent een kanjer meid! Op naar april...de maand waarin het jullie wel mee gaat zitten.

Elvira: sorry, was gekkenhuis hier gisteren met de telefoon...vanaf nu weer alle tijd voor mijn dinnetje hoor! Ik hoor nog of ik mijn knuppel mee moet nemen he ;) Alleen moet je wel ff zelf slaan...moet rustig aan doen ;)
    Meis...je bent lief!

Elmo

8. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hee dames,

kan iemand me even wakker schudden? Ik zit op mijn werk en ik ben zo moe, zo moe.... Ik val bijna in slaap. Zzzzzzzzzzzzzzz. Ik zal blij zijn als ik naar huis mag.

Groetjes, Jaycey

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAK WAK WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAK WAK WAKKER WORDEN!

Heeft het geholpen Jaycey?

Kus

10. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahaha, die Elmo,

ja hoor, heeft geholpen, ben weer klaarwakker. Zal nog wat worden als ik straks zwanger ben, val ik achter m'n compu in slaap. Ik zal vast een wekker aanschaffen.

Liefs, Jaycey

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nog precies 10 dagen meid...
    duim duim duim duim duim

12. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik denk niet dat ik het nog 10 dagen vol ga houden om niet te testen. Ik denk dat ik 14 dagen na de TP aan ga houden, dat zou dan volgende week vrijdag zijn. Hoezo ongeduldig?

13. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Jeetje Elmo, is schrok me van de week een hoedje, zijn jullie al weer een beetje bijgekomen ? Gelukkig klopte het hartje, en nu genieten hé.
    Damie, jij ook bezig met IVF, waarschijnlijk heb ik iets niet mee gelezen, succes...
    Maamaa ik heb geen bijwerkingen van de decapeptyl, vind het wel een rotspuit hoor. Bij het prikken wat pijnlijk, en die vloeistof schrijnt bij mij zo. Eigenlijk heb ik het niet zo op spuiten en al helemaal niet dat het pijn doet. Het volgende op gevonden, elke ochtend spuit mijn mannetje deze spuit. :) Ik spuit zelf wel de puregon(strakjes) hoor, die angst heb ik met de IUI's wel overwonnen.
    Op naar de echo van volgende week, ben benieuwd...

Ben gisteren naar een medium geweest en die vertelde dat ik waarschijnlijk bij de 2e IVF zwanger zou zijn van een jongetje. En dat volgend jaar kerst er een 1ste kerstbal in de boom hangt. Nou ben ik verzot op de kerstdagen... dus hoop ik dat ze gelijk krijgt. Alleen mag het aub. de 1ste poging?

14. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Nollie:
    Het is op mijn kalender bijna eind maart hoor...we zijn in ieder geval over de helft nu ;)
    Weet je al wat meer? Een echte startdatum ofzo?
    Duim voor je meid!

Elmo[/quote]

Ik denk dat ik ong de 28e de :evil: op bezoek krijg...dus dat zal dan mijn officiele startdatum zijn...maarja tis maar afwachten...raak er al een beetje aan gewend! ;)

Liefs Nollie

15. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    He Jaycey je kan het altijd doen toch, wij hebben allemaal na 14 dagen de test.
    Ik ben ook al zo moe, moeier dan normaal anders moe ik weet niet hoe ik het moet beschrijven.
    Sterkte met wachten wachten wachten.

Lissette: Ik ben bij een kaartlegster geweest. Dat was voordat we met ivf waren begonnen. Ze vertelde dat we naar een ziekenhuis gingen met een u dit klopte het is de VU. En ze vertelde ook dat ik twee kindjes krijg eerst een jongen dan een meisje. Ik hoop zo dat ze gelijk heeft!

Meiden die mij en Jaycey steunen dank je wel het doet me goed dat zoveel mensen aan me denken.

Gr Diana

16. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier sluit ik me helemaal bij aan.

Liefs, Jaycey

17. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Meiden,

Hier even een kort berichtje van mij. Fijn om te lezen dat het voor Nollie, Jaycey en Caruli allemaal al gaat opschieten.

@Diana
    Nog een weekje en dan testen.

Hier weinig nieuws, ben hondsberoerd. Zware migraine aanval met het bijbehorende spugen helaas. Mijn collegaatje ( is afgestuurde fisiotherapeut) heeft net even mijn nek en rug gemasseerd en even alles gekraakt, hopen dat het straks wat beter gaat.

Ben gisteren gebeld over die nieuwe baan en een conceptcontract wordt opgesteld. Als dan alles oke is, kan ik per 1 augustus beginnen.

Allemaal een heel goed weekend toegewenst. Ik moet tot 17.15 uur en dan ga ik lekker mijn bedje in.

Liefs,
    Elvira

18. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Elvira,

Jij bent ook een 'Die harder' he...;)! Migraine, spugen en gewoon doorgaan...Meid duik strakkies lekker je bedje in inderdaad!
    Maar wat lief dat je aan ons denkt!

Per 1 aug nieuwe baan, mooi zo! Hoop dat ze een mooi contract opstellen voor je...

Fijn weekend verder iedereen!

Liefs Nollie

19. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wil even de meiden op wachtbankje een hart onder de riem steken...nog ongeveer een week toch allebei...en Jaycey denk dat die enkele dag toch niet zoveel zal uitmaken...je pregnyl is dan echt wel uit je lijf dus lijkt me stug dat je dan vals positief gaat testen....veel succes met wachten.
    Elvira ow...jij zo'n last van de migraine...hopelijk werkt die massage een beetje...knap dat je doorgaat, maar straks snel je bedje in.
    Klinkt goed die job....hopelijk dat je straks een mooi definitief contract krijgt!

Groetjes, Eva.

20. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Nog 6 dagen wachten, ik wordt er zo nerveus om en ik voel ook niets meer, geen buikpijn of rommelen. Ik zit vandaag de hele dag al achter de computer te klooien om me dag door te komen (ben vrij vandaag).

Elvira klinkt goed je nieuwe werk en dat je door gaat met zoveel migraine is niet prettig, lekker duiken zo hoor. Sterkte

Gr Diana

Deel Deze Pagina