@ NinaV!....Inderdaad vreemd! Zal er eens naar vragen! Misschien vanwege me leeftijd? Hij wlde me daarom ook al niet op een wachtlijst zetten. Wilde z.s.m. starten. We zijn overigens onder behandeling bij ZBC de Geertgen in de Mortel(NB) Is dat onderzoek alleen voor een man? Liefs en suc6 meiden! Marjo
Ha, Lenneke dank je! Dat zou een hele geruststelling zijn ! 6 weken of een aantal maanden is toch een wezenlijk verschil! hoewel wachten natuurlijk voor iedereen te lang is, maar ik heb ZO weinig geduld (helaas wat dat betreft is dat wachten een goede leerschool voor me ....
ALdonza bedankt voor je uitleg, weet ik in ieder geval een beetje wat ik kan gaan verwachten. Al weet ik dat het voor ieder weer verschillend is.. Ben inmiddels aan het denken of ik op het werk het zou aankaarten dat ik het lichamelijk allemaal niet meer zo bolwerk..vindt dit moeilijk. Stienke bij mij in het info.boekje staat ook dat het ongeveer 6 weken duurt voordat je de uitslag hiervan hebt. Het wachten duurt lang hé, maar je bent al een stapje dichter bij, met die onderzoeken. Diana, Jackey en Vergo ik hoop dat iemand binnenkort door kan zwemmen naar de walviszee, eigenlijk hoop ik dat voor jullie alle 3 !
OOPS BEN FF OVERZICHT HIER KWIJT.... voor iedereen die op de wachtbank zit nog ff sterkte he... geloof vergo en jaycey? liefs liek.
Lisette ik heb op gegeven moment ook wel aangegeven welke dingen ik zwaar vond en werd in toedeling van patienten ook wel rekening mee gehouden.....weten ze op je werk al wel dat je met behandeling bezig bent?
Hoi Esther, Vorige week maandag hadden wij het intake gesprek voor ivf/icsi en had ook inderdaad gedacht dat wij die extra testen zouden moeten, me mannetje dan he! Maar wij hoefden het ook niet in het VU, ben eigenlijk vergeten te vragen waarom. Ik heb van andere begrepen dat de uitslag van die onderzoeken inderdaad (zoals al eerder geschreven) 6 weken duurt. Was net zoals jou ook erg bang dat het allemaal erg lang zou gaan duren, maar wij mogen dan wel zonder extra onderzoeken de volgende menstruatie al beginnen....Dus dan gaat het evengoed toch best snel! Succes, en inderdaad een ergere leerschool "geduld" kan je niet krijgen! Meiden op het wachtbankje, heel veel succes! En er word hier geduimd... Liefs Schaapje
Eva, Op mijn werk ben ik heel open alle collega's zijn precies op de hoogte hoever we zijn , dus dat zou het probleem niet zijn. Alleen werk ik in de ouderenzorg, dus vaste taken en vaste bewoners waar je komt. Dit zijn dan voornamelijk verpleeghuisbewoners, dus lichamelijk zwaar werk. De collegialiteit is groot, maar wil toch niet altijd hier op bouwen. Anders is het voor die collega's ook extra werkbelastend. Zelf ben ik in deze situaties collegiaal, maar op een gegeven moment vindt je het dan ook wel leuk genoeg geweest. Lisette.
Goedemorgen allemaal, Ik weet het, ik ben eigenwijs. Maar ik had 3 testen besteld, en aangezien wij alleen deze IVF-poging zouden doen, mogen ze alledrie op. Eén voor vandaag, één voor dé dag, vrijdag en één voor zondag. Zie resultaat in mijn album. Ik kan me niet voorstellen dat ik vrijdag een andere uitslag zal krijgen, maar ik zal nog niet te vroeg gaan juichen. Fijne dag allemaal, Groetjes, Jaycey
Hey Jayce, Wat zal jij lekker opgestaan zijn vanmorgen. Alvast vanaf deze kant een voorzichtige felicitatie. Weet je wat het is met te vroeg testen, ik heb zelf ook toen 2 dagen voor testdatum getest hoor, dat ze nog niet helemaal betrouwbaar zijn. Het gebeurd helaas te veel dat er een paar dagen van te voren positief getest wordt, terwijl op de testdatum zelf alsnog de ongi komt. Maarre daar gaan we nu natuurlijk niet vanuit, en ik zou het helemaal geweldig vor jullie vinden. FIjne dag en een dikke kus van Elvira
@ Jaycey....een voorzichtige Proficiat van deze kant. Het is je van ganser harte gegund meid! Wel veel POSITIEVE testen de laatste tijd! Hopelijk ikke ook snel! Please! @ Diana.... Weet jij al wat meid? Heb jij nog geen testje gewaagd? Trek je het nog? Blijf duimen hoor meid! Liefs Marjo
goedemorgen jaycey: jee meid spannend zeg ik hoop echt dat je over een paar dagen nog eens een positieve test in je handen hebt! vergo: hoe is het met jou? ook al getest? spannend hoor meiden ik duim mee voor een + test hier zelf gaat het redelijk, heb slecht geslapen en moest morgen door een stortbui van regen heen dus ik heb mijn portie voor vandaag al weer gehad fijne dag meiden ik denk aan jullie
Haha Jaycey ongeduldje ben je toch (maar ik snap het wel hoor). Ik ga je ook vast heel voorzichtig feliciteren en dat de test vrijdag en zondag maar helemaal duidelijk mag zijn (maar vind deze test al duidelijker dan die van van de week). Caruli daar wordt je niet vrolijk van nee.....hopelijk wel mooie rest van de dag. Vergo nog 1 dagje meid.....en dan kan je ook testen! Schaapie fijn dat jullie nu aankomende cyclus ook mogen starten...gaan er weer meerdere met jou van start, spannend! Groetjes, Eva.
Ohhh Jaycey wat spannend meid...Ik duim me rot dat je vrijdag een nog vettere streep hebt! Caruli; fijn dat je je eskimootje aan boord hebt. Ik blijf ook voor jou superhard duimen! Voor alle anderen ook duimpjes!
Jaycey, wat is dit een spannende week voor je. Ook van mij alvast een heel voorzichtige felicitatie! Hopelijk klopt je gevoel en mag ik je vrijdag uitgebreid feliciteren! Duim, duim, duim! Groetjes Roca
OOWW! Wat spannend allemaal zeg! Word al zenuwachtig van jou/jullie dag van testen (laat staan straks van mezelf!) Ik ga je ook voorzichtig feliciteren, met duimen nog draaiende voor een dikkere streep! Vergo & Caruli, mijn duimen draaien ook voor jullie!!! Liefs Maamaa
Goedemorgen ladies! Tsjee Jaycey...ik vind dat je wel lef hebt hoor hihi, meid ik duim voor je dat op de officiele testdag ook twee VETTE strepen staan.. [-o< Zo ook voor Vergo...succes morgen!!!! [-o< En natuurlijk voor Caruli... [-o< [-o< [-o< ! Hier verder bij mij alles rustig... Liefs Nollie