IVF/ICSI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ElviraR, Dec 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,290
    263
    83
    :idea: @ jaycey, Hoop dat je vette strepen krijgt hoor, dit is al een begin. supers voor je... je mag komen zwemmen strakkies.
    Maar was dit je eerste en enigste IVF poging? was je gestopt anders?

mbt testen. heb er zelf ook een gedaan vandaag een week later. was beetje onzeker.
    foto in mijn album....

aan alle andere wachtende... bv nollie het is bijna ook tijd voor jou he...

vergo trek je het ook nog een beetje ?

LIEK.

2. Nollie

Nollie Fanatiek lid

Oct 12, 2006
    1,076
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanxs Maamaa!:thumup:

Dikke X Nollie... ;)

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Nollie....Meid hoe is het met je? Voel je al iets? Trek je het nog?
    Spannend hoor!
    Blijf voor je duimen! Suc6!

@ Maamaa.... hoe staan de zaken bij jou momenteel? Suc6!

Liefs Marjo

4. Nollie

Nollie Fanatiek lid

Oct 12, 2006
    1,076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Muuske,
    trek het prima hoor! Rommelt wat in mijn buik en verders zijn me boobs weer lekker super gevoelig..dus 't zit eraan te komen...blijf nog ff lekker zitten op de loungebank... :) !

Alles oké met jou?

Liefs Nollie

5. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Nollie....Ja hoor in afwachting van me nod! ;)
    Daarna starten met poging 2.

Heb ik eigenlijk vanalles gemist? Ben er bijna een week niet geweest. :rolleyes:
    Wanneer was je punctie? En je tp? Hoeveel emmy's?
    Wens je veel suc6! Blijf voor je duimen meid!

Liefs Marjo

6. Nollie

Nollie Fanatiek lid

Oct 12, 2006
    1,076
    0
    0
    Zuid Holland
    Denk dat je even goed mijn onderschrift moet lezen..hahaha! Gaat het wel allemaal goed met je?

Ik ben ook in afwachting van mijn NOD, maar ik bedoelde met die loungebank alleen maar te zeggen, dat ik gewoon relaxed afwacht...Meer dan dat kan ik toch niet doen...toch?

Liefs Nollie

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Nollie....Oke snap het? ;) Nee jammer genoeg kunnen we er helaas niks aan doen! Gaat wel goed met me. Alleen wat nerveus!
    We wachten dus gezellig samen op onze nod! ;)
    Wanneer verwacht jij je :evil: :evil: (of niet natuurlijk) Ikke vrijdag/zaterdag, dus....
    Spannend!
    Krijg jij een kort of lang schema?
    Wat moet jij gaan spuiten? Ikke decapeptyl,Gonal-f en pregnyl.

Wens jou....ons heel veel suc6! ;)

Liefs Marjo

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    :idea: Jaycey,

Ongeduldige meid,
    Kan het me wel voorstellen hoor, wij durfden het niet.

Ik ga duimen dat het vrijdag ook positief is.

Veel liefs Lydia

9. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

dank jullie wel voor de reacties. Ik kan me voorstellen dat jullie nog allemaal heel voorzichtig zijn, ben ik zelf ook nog wel hoor. Pas als de test vrijdag posi is, en de eerste echo is geweest, ga ik me instellen op de zwangerschap. Het kan nu toch nog wel alle kanten op.

Wij hadden inderdaad besloten dat we maar één IVF-poging zouden doen. We hebben al een gezonde zoon, is afgelopen maandag 4 jaar geworden, dus we zijn al heel tevreden.

He Diana, trek je het nog meid? Ik kom morgen meteen kijken of er al nieuws is van jou? Je mag eerst thuis en zwangerschapstest doen toch? En dan bloedprikken? Heb je al een idee/voorgevoel? Ik ga zo voor je duimen meid.

Groetjes, Jaycey

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

:idea: Jaycey
    Van harte meid! Deze strepen blijven vast wel staan :D
    Heel veel succes vrijdag, het zal toch spannend blijven.

:idea: Nollie
    Op naar die :evil: meid...spannendddd

:idea: Maamaa
    Gaat ie goed met jou meid? Je zit zeker ook op de :evil: te wachten. Nu geen cystes meer hoor! Nou gaan met die banaan!

:idea: Caruli
    Zouden jouw eskimootjes al lekker op temperatuur zijn meid?
    Hoop zo dat er een mooi beebje uit voortkomt. Nog tot de 29ste..spannend hoor.

:idea: Vergo/Diana
    Jij ook ontzettend veel geluk op het bankje!

Dikke kus
    Elmo

11. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Wouw, jullie geven me wel weer hoop zeg! Fijn om te lezen dat de uitslag van dat chromosomenonderzoek maar 6 weken duurt. Mijn zus had het over maandenlang wachten op de uitslag daarvan! Verder probeer ik maar positief te blijven jullie verhalen helpen daar wel goed bij :)

Iedereen sterkte met wachten, de spanning, de testen etc...

Liefs Ester.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoi Esther,
    Bij ons ook een wk of 6 hoor! Komt helemaal goed denk ik ;)
    Elmo

Edit: weet het eigenlijk niet meer, begin te twijfelen...was het geen 3 maanden? Nou ja....bel anders ff. Of heb ik iets gemist?

13. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    He meiden,

Jacyey wat een lef zeg alvast een kleine felicitatie, ik durf het niet.

Ik trek het ook echt niet meer ik ben op van de zenuwen, ik hoop het zo erg en blijf in mn hoofd houden dat het niet gelukt is, maar ik begin toch een beetje verschijnselen te krijgen. vanmorgen boven de pot gehangen, dus ik dacht gelijk tja dit zal wel weer psychisch zijn. Ik weet het niet meer. Morgen is hopenlijk onze dag en dan komt hopenlijk onze droom uit.
    Ik wil ook naar de walvissen club.
    Dus morgen eerst thuis testen, om 8 uur in het ziekenhuis zijn voor bloed te prikken en dan hopenlijk rond half 10 goed nieuws. Duim Duim voor me!

Gr Diana

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Lieve Diana,
    Heel heel heel veel succes morgen!
    Ik moet werken maar als diehard ali illegalie log ik wel ff in op te spieken hier.
    Je maakt het super spannend hoor!
    Heel veel sterkte!
    Liefs Elmo

15. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Diana,

Het moet gewoon posi zijn. Ik voel het. Wij gaan samen lid worden van de Walvisclub. Anders was je toch al wel ongi geworden? En dat je boven de pot hangt, is een goed teken. Laat je om 8 uur even weten hoe je getest hebt? En dan kom ik om half tien nog een keer spieken. Heel veel sterkte meid. Nog maar één nachtje.......

Liefs, Jaycey

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoeft niet hoor! Wil jullie pret niet bederven maar dat je nog niet ongi bent zegt niks.
    Dat boven de pot hangen ook niet....
    Gelukkig geeft Diana zelf ook al aan dat ze het zich misschien ook meer in haar hoofd afspeelt.
    Ik wens jullie beide een super zwangerschap toe! Maar nog niet ongi zijn is echt een vals teken hoor.
    Sterkte! Elmo

17. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Dat weet ik, want vorige keer heeft de progestan het ook tegengehouden dus daar ga ik dan nu maar weer vanuit.
    En boven de pot hangen kan allemaal spanning zijn zo reeel ben ik wel. Ik zie het morgen. Mn oma is vanmorgen naar de kerk geweest om een kaarsje te branden moet toch een beetje helpen.

Lieve Jaycey ik wil ook samen met jou in de walvisclub zou toch te gek zijn als we samen lopen, nou afwachten afwachten afwachten. Mn mannetje komt zo thuis van het werk en ik ga de hele nacht aan zn kop zeuren over alles en nog wat ha ha.

Gr Diana

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel veel sterkte de laatste nacht meis!
    Ik duim echt onwijs voor je hoor!
    Fijn dat je zo reeel bent, is alleen maar goed denk ik hoor. Ik zat ook niet op zo'n wolk hoor....ook best nuchter. Ik hoop voor je dat je de TomTom in kan stellen op roze wolk morgen!
    Liefs Elmo

19. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    1,961
    0
    0
    Diana, ik duim ook voor goed nieuws voor je morgen! Kom ook even ali kijken morgen vanaf het werk! ga de hele nacht voor je duimen!

Jaycey, ook voor jou vrijdag!

Lenneke

20. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Succes morgen!

Share This Page