IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Diana....Het is bijna 15.00u. Wordt nu wel erg spannend he!
    Hoop op VET POSITIEF! ;)

Liefs Marjo

2. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Diana,

wilde je even laten weten dat ik aan je denk.

Liefs, Jaycey

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    ja ik kwam ook even neuzen of er al nieuws was....

jaycey , jij test morgenochtend weer?

LIEK.

4. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, inderdaad. Morgen zit ik 14 dagen na de TP. En dan heb ik nog een test over, en die doe ik dan op zondag. Krijg nu toch wel een beetje schrik dat ie morgen niet positief is. Nou ja, is afwachten.

Ik wil eerst een positest van Diana zien.

Groetjes, Jaycey

5. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    He meiden,

In mn bloed zat te weinig hcg hormoon. Er is een tweede test gedaan en die is nog steeds niet binnen. Ik moet er vanuit gaan dat het weer mislukt is.
    Ik moet vanavond nog wel de progestan gebruiken en morgenochtend terug bellen voor de definitieve uitslag.
    Ze zeiden dat ik wel zwanger ben geweest, want het hormoon zit wel in mn lichaam maar het is waarschijnlijk afgebroken.
    Ze vroeg ook of ik al mn menstruatie al heb nou die heb ik nog niet dat vondt ze wel gek.
    Ik weet niet wat ik ermee aan moet het is allemaal zo gissen.
    Ben dr al helemaal kapot van.
    Bedankt voor jullie steun
    Gr Diana

6. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    hoop dat je morgen beter nieuws krijgt Vergo, leven is soms zo oneerlijk.
    sterkte . liefs Liek.

7. Eendje

Eendje Lid

18 mrt 2007
    64
    0
    0
    Wat moeilijk zeg, die onzekerheid...

8. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Dus de definitieve uitslag hoor je morgen...Ow meid laten we gewoon hopen op een wonder... [-o<

Een hele dikke knuffel!
    Liefs Nollie

9. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Héél veel succes morgen Jaycey!

Liefs Nollie

10. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hoi Diana,

jeetje meid wat een onzekerheid.
    Ik hoop dat de uitslag morgen goed is.

Denk aan je en zal voor je duimen.

Veel liefs Lydia

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Diana, wat vind ik dit erg voor je meid!
    De tweede keer liet mijn menstruatie ook nog drie dagen op zich wachten...dus hou er rekening mee dat het nog even kan duren.
    Ik hoop voor je dat het dan maar gauw komt...dan kan je het afsluiten.
    Ik duim nog voor een wondertje....
    Liefs Elmo

12. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lieve Diana,

wat een tegenvaller. Ik hoop voor je dat je morgen een beter uitslag krijgt. Is het niet mogelijk dat je HCG gewoon nog meer aangemaakt moet worden? Ik weet ook niet precies hoe het zit hoor.

Ik weet eigenlijk niet goed wat ik tegen je moet zeggen, het is weer afwachten. Hoe laat krijg je de uitslag morgen?

Liefs, Jaycey

13. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Ik weet het ook niet, het leek mij ook dat mn lichaam het nog meer aan kon maken dat hoor je wel vaker. Mn vriend belt morgen om 9 uur en dan vraagt ie ook als het nog niet zeker is of we maandag niet terug kunnen voor een nieuwe test.
    Het is allemaal heel vreemd vinden we, hebben wij weer.

Jij heel veel succes morgen een van ons twee moet toch positief zijn.

Dikke kus Diana

14. Lisette

Lisette Niet meer actief

Diana wat vreselijk dat je niet weet waar je aan toe bent, misschien heb je morgen toch nog positief bericht ! En anders denk ik net zoals Elmo, als de ongi dan toch komt, dan maar gauw..dan kun je het een plekje geven.
    Toch duim ik voor een wonder...
    Jackey, jij nog 1 nacht en dan testen. Spannend.
    Mijn gedachten zijn bij jullie...

Vanochtend de uitgangsecho gehad, deze zag er goed uit. Het slijmvlies was van goede dikte, rechts waren er 6 eitjes en links 3 of 4. En de uitslagen van de bloedtesten waren goed. Dus ik kan verder met de puregon. \:D/

Ben dit weekend een weekendje weg, dus ik kan pas maandag bijlezen. Jammer...want het is een verslaving (dit forum), maar ik hoop positieve berichten hier te lezen..!
    ;)

15. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Lisette,

da's een mooie score. Dat daar maar iets moois uit mag komen. Fijn joh, een weekendje weg. Even je zinnen verzetten. En hopelijk heb je na het weekend leuke berichten te lezen. In ieder geval veel plezier.

En Diana,

Ik blijf hopen en duimen. Ik kom morgen zeker weer even illegaal inloggen. Heb je zelf ook nog testen thuis?

Liefs, Jaycey

16. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier wel legaal..en daarom laat...
    Diana ow wat een onzekerheid....ik zou dan zelf ook denken ....misschien moet ik gewoon nog meer HCG aanmaken, sommige vrouwen hebben dat gewoon pas laat dat die zo hoog is dat die duidelijk aantoonbaar is. Maar dit is gewoon heel frustrerend...nog langer in spanning zitten, want lijkt me toch dat je nog hoop hebt, maar anderzijds het ook heel moeilijk vind om die hoop vast te houden. Ik blijf heel hard duimen dat er gauw meer duidelijkheid is en liefst in vorm van duidelijkere aanwezigheid van HCG.
    Jaycey morgen gaat die test toch nog vetter worden...waarom begin je zelf ineens te twijfelen?
    Lisette goed zeg....ondanks dat je geen ongi had ziet het er toch netjes uit en mag je dus verder met de Puregon, fijn! Ik vond de Puregon echt minder vervelend om te prikken dus ging eerst de deca erin (hadden we dat maar weer gehad) en dan de Puregon. Succes hoor....nu over 9 dagen de eerste follikelmeting?

Groetjes, Eva.

17. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Poeh meiden, Onzekere berichten hier. Diana ik hoop voor je dat je morgen beter nieuws krijgt!

Jaycey, nog 1 nachtje voor jou, hoop dat'ie echt een vette positief gaat geven!

Lisette, mooi nieuws, lekker verder broeden!

Liefs Lenneke

18. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Eva,

Ja, stom he? Om nu te gaan twijfelen. Wel een week vantevoren testen en nu schrik hebben. Maar het zou natuurlijk kunnen dat ik wel zwanger ben geweest en dat de ongi alsnog doorzet. Maar ik blijf toch positief. Morgen gewoon een positest. Dan ga ik ook het zkh bellen, ga niet wachten tot maandag. Ook omdat ik nog een vraag heb. Vandaag gaf mijn zoon mij een kus op de mond en toen liet hij mij zijn lip zien, bleek dat ie een koortslip heeft. (heeft hij pas ook gehad, maar toen wist ik het en heb ik hem alleen maar op zijn wang gekust, nu wist ik niet dat er weer één zat). Even navragen of het geen kwaad kan voor een evt. zwangerschap.

Ik zal jullie morgen in ieder geval laten weten hoe mijn test eruit ziet.

Welterusten allemaal.

Groetjes, Jaycey

19. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Jaycey....Al getest? Enne?
    Ben toch zo benieuwd! Leef met je mee en duim me duimen blauw voor je! Suc6!Hoop op positief! ;)

@ Diana....Hoop dat je vandaag van je onzekerheid verlost wordt! onzekerheid is vreselijk! :oops:
    Hoop ook voor jou op positief! ;)

@ Alle andere meiden....VEEL SUC6! ;)

Liefs Marjo

20. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

ik heb vandaag weer positief getest, heb foto's in mijn album gezet. Ga vandaag het ziekenhuis bellen.

Diana, weet jij al meer? Ik hoop zo dat je een positieve test hebt.

Liefs, Jaycey

P.s. iedereen bedankt voor jullie steun!

Deel Deze Pagina