@ Jaycey....Wat een geweldig nieuws! PROFICIAT! Het is je van harte gegund! Hoe kan het dat je al zo vroeg positief testte? (afgelopen zondag dus) Moet je eens vragen aan je arts. Zou het nl. graag willen weten! @ Diana....Weet je al meer? Blijf voor je duimen meid! Suc6! Liefs Marjo
super jaycey! lekker op je wolkje klimmen! Had je voorgevoel toch echt gelijk! 2 mooie dikke strepen! Diana ik denk aan je en hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! liefs Nina
jaycey: meid wat een goed nieuws gefeliciteerd meid ik vind het super voor jullie geniet ervan vergo: meid weet je al wat meer ik hoop echt voor jullie dat het toch raak is hoor [-o< veel sterkte en succes met wachten
@ Diana....Meid weet je al meer? Bel bloednerveus en maak me zorgen! @ Caruli....Hoest nu met jou meid? Merk je al wat? @ Meiden....valt het jullie ook op hoevaak IVF/ICSI toch raak is? Geeft veel hoop toch! @ Zit hier te wachten dat me komen (of wegblijven) om verder te kunnen! Ik ga ervoor! Liefs en suc6 allemaal! Marjo
Top top top.... Van harte gefeliciteerd Jaycey, geniet er lekker van. Echt geweldig, wie is de volgende? Liefs Schaapje
@ jaycey, Dit lijkt mij overduidelijk positief he.....Geweldig dat je mee zwemmen gaat... @ Vergo, Hoop dat we van jouw vandaag ook goed nieuws gaan ontvangen. Denk aan je. LIEK
muuske: met mij gaat het redelijk ben beroerd heb sinds gisteren verhoging 39 graden last van mijn hoofd en buik denk dat ik de griep krijg dus ik houd vandaag met mijn meissie een pyamadag want ze is vandaag vrij
Vergo heel veel succes vandaag. En Caruli, sterkte.... Duik lekker je bedje in en laat je lekker vertroetelen! Houd iedereen het nog een beetje uit?
@ Caruli....Beterschap meid! Laat je het weekend maar lekker vertroetelen door je ventje! Liefs en suc6! Marjo
jaycey, gefeliciteerd meid. welkom bij de walvissen. Vergo, Hoe is nu met je meid? weet je al wat meer? Caruli, beterschap meis. veel liefs lydia
WOW!! Gefeliciteerd Jaycey!! Nog één erbij...heb de foto's bekeken...dikke VETTE strepen hoor! Diana, hoe is het met je?? Vandaag de definitieve uitslag he...denk aan je hoor meid! [-o< Lisette, fijn dat de echo en de verdere uitslagen goed waren en nu lekker gaan broeden he.. Liefs Nollie
@ Lisette....wens je veel suc6 en duim voor je! @ Nollie....weet je al meer? duim ook voor jou meis! Liefs Marjo
Goedenmorgen, Ook ik ga even illegaal vanaf het werk reageren. @Jaycey Meis van harte gefeliciteerd. Nu op naar de eerste echo. @Diana (vergo) Lieverd, wat balen. Ik hoop toch dat je alsnog positief test vandaag. Zo niet, vind ik het echt heel rot voor jullie en hoop ik dat de duivels snel komen aanzetten. Die progestan houd de duivels vaak nog heel even achter. Ik denk aan je. @Caruli Heerlijk zeg pyama dag, ik hoop dat je je ook snel weer beter voelt, want morgen heb je wat te doen hé! @Muuske Meis ik hoop dat je duivels snel komen, zodat je kan beginnen met de volgende ICSI. @Nollie Nog een paar nachtjes en is het voor jou ook de start. Gaat helemaal goed komen. @De rest Een hele fijne dag en vooral een goed en gezellig weekend. Liefs, Elvira
Nog niet echt helaas! Spot wel af en soms wat bruin/oranje bloed. Dus we wachten gezellig nog ff samen! Liefs Marjo
@Jaycey...van harte gefeliciteerd.... Ik hoop dat er nog heel veel walvissen in de zee kunnen... @Diana...sterkte meid... Hier duurt het nog even voor ik echt kan beginnen... 3 mei intake en dan kom je op een wachtlijst,..en die 3 1/2 maand. Dus wordt wel zomer.... Ik lees hier steeds even mee..
Lisette, succes meid er wordt voor je geduimd hier! Caruli, beterschap meid hopelijk knap je snel weer op! Jaycey: onmeunig gefeliciteerd! Geniet ervan meid! Diana; hoop dat je snel iets meer weet.... Nina; hoe is het met jou? Muuske; hoe gaan jouw vorderingen op dit moment? Iedereen heel veel toi toi toi's enzo ik hoop dat we allemaal binnen afzienbare tijd als 't kan walvis mogen worden... Liefs Ester
@ Ester....I am still waiting! Nog geen te zien! Verwacht ze komend weekend! (of niet, maar daar ga ik dus niet van uit) Daarna verder met poging nummer 2! En hoest met jou? Liefs en suc6! Marjo
Komend weekend, oh nou jeetje spannend dus weer...ik zal aan je denken! Ik sta nog steeds op wacht , ik kan alleen afwachten tot 25 april dan is onze aftrap om het zo maar te zeggen...ik probeer gewoon positief daar in te stappen en volgens mij is dat het enige wat ik kan doen, plus natuurlijk hier op het forum af en toe even wat vragen te stellen of mensen op te peppen of succes te wensen....maar goed je weet hoe dat gaat, en ik heb helaas weinig geduld Ach het einde van maart is al bijna in zicht gelukkig.... Liefs Ester.