IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Hallo Meiden,

Ik kom me hier ook maar weer eens melden,
    Inmiddel met beter nieuws, de afspraak op het ziekenhuis vorige week was erg positief.
    We hebben te horen gekregen dat we begin Mei mogen starten met onze 1e IVF/ICSI, eindelijk schot in de zaak.

nu hopen op een goede afloop.

Groetjes Beeb

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    :idea: Vergo hoe gaat het met je?
    :idea: Nollie, Het gaat nu heerlijk opschieten voor je. Ben zo benieuwd hoe je eerste poging gaat verlopen. Wil ook met jouw zwemmen hoor nu ik je ontmoet hebt.
    :idea: elvira, Vergeet ik toch helemaal naar je baan te vragen zaterdag.
    Hoop dat je snel balans vind tussen baan en prive om je op te laden voor een nieuwe walvissenpoging..

LIEK.

3. maamaa

maamaa Actief lid

22 aug 2005
    305
    0
    0
    Lady's,
    Met mij gaat alles goed hoor, heb lekker genoten van de tuin e.d met dit mooie weer. Vandaar dat ik even niet veel online was.
    Nog 1 weekje en dan mogen we (eindelijk) weer, we hopen zoooo dat die cyste weg is.

Diana Ik wil je heel veel sterkte wensen! Heb er geen woorden voor....

Elvira Succes met je nieuwe baan!

Fay Hopelijk krijgen jullie snel te horen dat jullie met ICSI mogen beginnen!

MuuskeHopelijk komt voor jullie snel een eind aan dat wachten en kunnen jullie beginnen!

Caruli Nog een paar nachtjes slapen en dan mag je testen! Spannend, mijn duimen draaien voor je [-o<

Beeb Nog even geduld en dan mogen jullie ook beginnen!!!

Nollie Hopelijk komen je duivels vandaag en kun je beginnen....ik hoop zo rond zaterdag, zodat we elkaar maandag misschien in Voorburg ontmoeten! ;) :)

Voor de rest; ik denk aan jullie!Liefs Maamaa

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Lieve meiden,

Bedankt voor de felicitaties ivm nieuwe baan. Heb hier net mijn baan officieel opgezegd. Kreeg helemaal kriebels in mijn buik van spanning. Eindelijk gerechtigheid! De reacties van collega's waren overweldigend, de directie kijkt me nu helemaal niet meer. Maar om te zeggen dat ik dat zo erg vind nee ;)

Hier komt het welbekende lijstje weer:

@Nollie
    Meis nog steeds gefeliciteerd met je neefje, en ik hoop dat de plooien inmiddels wegtrekken. Mijn mannetje vond jou een onwijze leuke meid, moest er heel erg om lachen. Enne TREK JE HET NOG ;) LOL.

@Maamaa
    We waren je al kwijt. Ik hoop zo dat je cyste snel weg is en ook jij weer mag starten. Is het nu zo dat je eerste poging is afgebroken of niet. Hoop indien afgebroken dat je verzekering deze niet rekent als volledige poging, dat heb ik toen namelijk wel gemaakt.

@Caruli
    Hoe is het met jou? Alweer een beetje beter. Heb je wel gemist trouwens zaterdag.

@Diana
    Ik hoop dat je de klap alweer een beetje hebt verwerkt en toch weer met goede moed aan de volgende poging kan gaan beginnen. Ook jij wordt een walvis!

@Muuske
    Verder alles goed en zijn de duivels al gearriveerd.

@Liek
    Heb je nog lekker gewerkt zaterdag, enne bedankt voor de felicitatie. Geeft niks hoor dat je niks hebt meegenomen, hoef je je echt niet schuldig om te voelen.

@Beeb
    Wat fijn dat jullie al in mei mogen beginnen. Ik begin alvast te duimen.

@Fay
    Welkom hier en ik hoop voor jullie ook snel op goed nieuws.

@Degene die ik ben vergeten en dat zijn er vast genoeg. Veel succes en een fijne dag toegewenst.

Veel liefs,

Elvira

P.s. Ook illegaal vanaf het werk. But who cares!

5. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Diana, heel veel sterkte, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik hoop ook voor jou dat de derde keer scheepsrecht is en dat het dan wel zo mag zijn...

Nollie, voor jou komt het ook snel dichterbij, mijn duimen draaien volop!

Muuske, hoe is 't bij jou?

Caruli, weer een beetje opgeknapt?

Iedereen hier, heel erg veel toi toi toi's mijn kaarsje brand voor jullie! Liefs Ester.

6. Niet meer actief

elvira: ja sorrie meid
    had ook al laten weten dat het eigenlijk moeilijk was omdat ik geen vervoer heb
    en mijn man er niks om geeft :(
    en wij hadden zaterdag ook de 6 weken mis van overleden omatje
    en daar wilde hij ook naar toe
    sorrie dat ik me niet afgemeld heb :oops: :oops:
    vergeten door alles

7. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Caruli,

Nee het is geen verwijt hoor, en omdat je ziek was had ik al gedacht dat je er niet zou zijn.

Joh volgende keer beter. En de Mis van je oma is gewoon belangrijker hoor. Familie voor alles.

Kus
    Elvira

8. Niet meer actief

ja oke
    het gaat nu gelukkig weer wat beter
    alleen ben ik hees :(
    de mis was niet echt speciaal maar mijn man vond toch dat ie er naar toe moest he
    het was tenslotte toch zijn oma
    en we moesten anderhalf uur rijden :(
    we waren om 10u savonds thuis
    toen had ik het wel weer gehad zeg
    maar goed
    ik kijk nog even of ik vanavond ga werken
    ik bel dus ik weet niet of het goed is met zo'n stem ;)

9. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Mogguh ladies,

net terug van de sportschool en dacht nog snel ff spieken voordat ik weer naar mijn werk ga voor de avonddienst...

Nog geen tekenen van ongie te zien, ja wel te voelen...my boobs! :rolleyes: Maarruh...ik trek het nog hoor ;) :) ...

@Elvira; Zo..het hoge woord is eruit he..en nu nog 2 maandjes en dan lekker beginnen op je nieuwe werkplek...Klonk goed wat je er allemaal over zei hoor! Hoe is het met Stitch? Ennuh groeten aan je man! (hahaha)

@Maamaa; Wie weet wie weet...ik wacht het gewoon rustig af...Stel als ze nu pas zaterdag komen de :evil: , dan zie ik je misschien maandag...

@Vergo; Hoe is het met jou nu zo na het weekend?

@Caruli; Nog een paar dagen meid! I keep my fingers crossed [-o< ~

@Beeb;(helaas) Welkom hier, nog een maandje en dan mogen jullie ook beginnen, succes!

@Lisette; Hoe is het met jou?? Volgens mij was jij toch bezig met 'broeden'?

@Stienke; Alles oké met jou?

@Muuske; Meid, hou je hoofd koel hoor, de :evil: komen wanneer ze daar zin in hebben...

Volgens mij heb ik nu iedereen gehad....Meiden, ga er vandoor en misschien tot later!

Liefs Nollie

10. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Meiden, een dilemma hierzo....
    Na twee weken synarel mag ik
    vanaf vandaag puregon spuiten.... volgens de gyn zou de punktie ergens met het paasweekend kunnen zijn. Het probleem is dan ik dan een lang weekend weg ben met vrienden. Nu mag ik kiezen. Vandaag beginnen of vrijdag. Als ik vandaag begin dan loop ik het risico dat ik eerder terugmoet komen van ons weekendjeweg en als ik vrijdag begin dan natuurlijk niet. Alleen heb ik geen geduld en wil ik eigenlijk vandaag al beginnen. Ik kijk er zolang naar uit.... help wat zouden jullie doen?
    Jammer dat ze niet precies kunnen vertellen wanneer de punctie is. Ik weet het niet meer...

Groetjes

11. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Damie,
    ik zou mijn gevoel volgen...en jij geeft al aan dat je vandaag liever begint dan morgen....Tsja en dat weekendje weg kan vast nog wel een ander weekend gepland worden...
    Succes met je beslissing!

Liefs Nollie

12. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Ja, ik wil het te graag.... maar het weekendje weg kan ik echt niet meer afzeggen. We gaan met vrienden en hebben een huisje gehuurd voor 6 personen... beetje lullig om te zeggen dat ze maar een andere (kleinere) huisje moeten zoeken.

Pffffffffffffffffffff.

Wat zou jij doen?

13. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Is het huisje ver van het ziekenhuis af? Anders zou je kunnen overwegen om voor de punctie terug te rijden, en daarna de "vakantie" weer voort te zetten.

Groetjes, Jaycey

14. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Ik woon in Rotterdam en we gaan naar Vaals. Het is ongeveer 2.5 uur rijden.....

Weetje, ik heb maar besloten om vanaf morgen de prikken. Als je het zo bekijkt komt het nooit goed uit. Op mijn werk weten ze niets dus dan moet ik ook allelei smoesjes verzinnen voor de echo's. IK GA ER VOOR!

Jaycey, voel jij je al op en top zwanger?
    Geniet ervan he.

Nollie, hoe staat het verder met jou?

15. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Bedankt voor jullie warme welkom,

En ja helaas, voor ons is het eindelijk zeg maar,
    we zijn al 1,5 jaar bezig met zwanger worden,
    en weten al een jaar dat we verminderd vruchtbaar zijn.

Dus blij dat we eindelijk mogen starten.

Ik wens jullie ook allemaal veel succes, en Diana veel sterkte het blijft een grote teleurstelling als het weer niet gelukt is :cry:

Groetjes Beeb

16. Niet meer actief

beeb
    helaas welkom hier
    hopelijk is het bij jullie snel raak
    ik zal met je mee duimen
    op naar mei ;)

17. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja en nee,

het moet nog wel tot me doordringen, zal denk ik pas zijn op het moment dat we de eerste echo hebben gehad. Aan de nadere kant ben ik al wel misselijk (heb ook al moeten overgeven) en heb ik pijnlijke borsten.

Wel snel, die misselijkheid, had ik met de 1e niet. Toen begon dat pas na 12 weken (toen dacht ik nog, dat gaat makkelijk, nergens last van, maar ja, toen begon het pas).

Ben nu aan het uitproberen wat tegen de misselijkheid werkt. Zit nu aan de bouillon. Ach ja, moet er iets voor over hebben he ;) ?

Ik kan me voorstellen dat je morgen al begint, zou ik ook gedaan hebben. Hoe eerder je kunt beginnen, hoe eerder je zwanger bent.

Succes met de behandeling.

Groetjes, Jaycey

18. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Nux Vomica, van VSM mag naar mijn weten door zwangere vrouwen gewoon worden geslikt, verstandig om ff na te vragen bij de apotheek of drogist maar het werkt goed.

Geniet verder van deze periode meid!

Liefs Ester

19. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bedankt voor de tip. Zal ik zeker bij de apotheek navragen.

20. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hallo meiden,
    Lisette is weer back in town, helemaal het batterijtje weer opgeladen.
    Inmiddels zijn de :evil: toch nog gekomen, zul je net zien dat je dus onverwachts een weekendje weg bent ! GRR...
    Verder gaat het met het spuiten van deca minder en de puregon goed. Op naar 2 april dan is de eerste follikelmeting.
    Damie het lijkt of we een beetje gelijk op gaan, jij 3 april follikelmeting. En ja het is inderdaad een beetje onzeker wanneer de punctie en terugplaatsing zou zijn. Ik gok zelf ook op voor pasen/pasen/na de pasen.
    Afwachten maar...
    Diana, wat onzettend kl*te dat het negatief is afgelopen, ik hoop echt dat 3x scheepsrecht voor jullie is. Hang in there en toi toi toi !
    Jackey, alsnog van harte met de zwangerschap, echt te gek. Je hebt mij met die vroege test zeker in spanning gehouden. Maar geniet er lekker van in de walviszee.
    Beeb (helaas) welkom hier en jij ook veel succes.
    Caruli hoe is die, alweer wat bij stem ? Wanneer mag jij testen. (Ik heb efe niet op de onderschriften gelet hoor..) Misschien dat het er ook wel onder staat.
    En voor al die andere meiden die ik vergeten ben, ik lees wel mee hoor. ;)

Deel Deze Pagina