IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    haha die ElviraR, Ja nog 12 dagen voor de onderzoeken van vriendlief.
    Daarna ben ik meer toelevende dan naar 30 Jan om te kijken of ons traject ook al duidelijk mag gaan zijn.
    Hoop inderdaad dat het een van de laatse keren rood is elviraR.
    Ik heb nog een dag of 6 geloof ik te gaan voor ik ong moet gaan worden.
    Moeten we nog gaan plannen ook om 3 a 4 dagen onthouding te hebben voor de onderzoeken.
    dag of 5 ongesteld HMM moet ie misschien toch wat huiswerk doen om te verversen.
    We zien het wel eerst maar kijken wanneer de ongie gaat komen.
    ik denk dat ik een cyclus heb van 28 a 29 dagen dit keer ( begin mijn lichaam te kennen haha )
    NOD is 8 januarie denk ik.

@ carulli ik vind de beredenering overstimulatie wel een goede dat ze daar bang voor zijn bij de gene die jij kent.
    Sterkte nog even met je beurse plekkies.

@ lenneke hoe is het..?

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je meer uitkijkt naar de 30ste Liek. Ik hoop dat ze jullie ook zo snel mogelijk gaan helpen!
    Ok, dan gaan we tot daar aftellen...nog 27 dagen ;)

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    @ muuske64 Die morgen haar gesprek heeft veel succes en duimpjes toegewenst, had een andere topic geopend die hetzelfde was als deze.
    liek.

4. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Caruli ik heb ook even gekeken in het schema wat ik heb meegekregen. Ik begin dus met deca, na 2 weken krijg ik een uitgangsecho en als het er goed uitziet begin ik dan met stimuleren met Puregon, ook ik krijg pas na een dag of 9 de eerste echo om te kijken hoe en of de eitjes rijpen. Sommige ziekenhuizen doen dus eerst uitgangsecho, maar jij bent toch met Gonal-F gestart nadat je ongi door is gekomen? Blijkbaar is dat voor jou ziekenhuis voldoende en hoef je niet per se voor echo te komen.
    Kan me ook wel voorstellen dat ze bij sommigen misschien banger zijn voor overstimulatie en dat ze daarom al eerder moeten komen als ze aan het stimuleren zijn.

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik heb even in mijn infofolder gelezen. Bij ons beginnen ze ruim 10 dagen met anticonceptiepil en deca. (pil mogelijk al langer?);dan uitgangsecho; dan puregon. Plm 7 dagen na de eerste puregon vind de tweede echo plaats. Vanaf die dag wordt meestal om de dag een echo gemaakt.

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik zag Elmo online....hoe is ie meid? Is je ongi inmiddels gearriveerd?

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey dames,
    Gedoe he, al die verschillende procedures! Die van mij loopt weer anders...gheheh

Nou, hoe het met Elmo is:
    1 jan. eindelijk de eerste tekenen van ongi! Maar mag pas tellen bij echte ongi (helder rood)...dat heb ik dan weer niet gezien :(
    Vanmorgen het zh maar eens gevraagd hoe ik nu verder moet (hoelang ik mag wachten en wanneer nu te beginnen met tellen).
    Als ik morgen/vrijdag nog niet echt ongi ben wil ze me zonder verder onderzoek een Primolut-kuur geven....hmmmmm
    Lijkt ons opzich een strak plan maar dan gaan we dus wel ff een testje doen eerst....stel dan toch...

Denk echt niet dat ik zwanger ben hoor! Heb helemaal geen krampjes meer, voel me niet ongi maar ook niet zwanger. Net of ik hem oversla ofzo?
    Ik zal zo weer eens ff kijken....hihi... lang leve het broekloeren.
    Helaas dus geen wonderverhaal hier, zou ook "te mooi om waar te zijn" zijn.

Tevreden dames? hihihi

Hoest verder met iedereen? Iedereen alle vingertjes nog? Al mensen een abb. op het walvis-magazine genomen?

8. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    tis toch wat Elmo.
    Jammer had gehoopt op een wonder verhaal van je.
    en inderdaad misschien toch maar een testje wagen voor je aan de primolut gaat.
    knap dat je nog jezelf beheerst hebt zeg ( logish gezien je omstandigheden)
    succes. liek.

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    He verdorie wat een flauwekul weer allemaal van je lijfje...Had toch meer gehoopt op een wonderverhaal nu we in het jaar van de Walvis zijn aangekomen. Ik hoop iig dat je snel aan de slag kunt, of dat er toch nog een wondertje gaande is...

Oh ja, tuurlijk hebben we het abb. op het Walvis-magazine. Ook gelezen dat iedereen hier dit jaar walvis wordt? ;)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, ik las wel bij iedereen iets over walvisjes...hihihi

Net de boel ff gecheckt en van rood is echt helemaal niks meer te bekennen. Heel apart. Ik denk dat ik morgenochtend een test ga doen en daarna het zh bel voor die Primolut (iemand andere suggesties?).
    Echt geen idee wat er met me aan de hand is...baal wel een beetje...wil echt wel gaan beginnen eind van de maand!

Hoe is het met jou ElviraR?

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik zou in ieder geval niet zomaar beginnen aan de Primolut.
    k ben toch benieuwd wat de test zegt.........
    Ik blijf nog steeds voor je hopen.

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik zou idd ook morgen een test doen en daarna het zh bellen. Stel dat er een cyste zit, wordt die dan ook opgelost met Primolut?
    Ik hoop echt van harte dat je eind deze maand kan beginnen. Je hebt er zo naar toe geleeft!

Met mij gaat het prima hoor. Ben aan't aftellen tot aan mijn ski-vakantie (ja ja, ik tel me wat af de laatste tijd ;) )
    Verder heb ik net gesolliciteerd....spannend, ook gezien de behandeling die eraan te komen staat. Funktie sprak me zo aan, dat ik 'm toch niet zomaar kon laten schieten...
    Ondanks alle leuke gebeurtenissen, kan ik niet wachten tot we mogen beginnen.

Kus Elvira

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dank je Prinses...denk ook niet dat ik zomaar aan die "rommel" begin.

ElviraR: fijn dat je zoveel afleiding hebt! Dat scheelt echt enorm! Een leuke baan is ook super belangrijk dus ik hoop dat het wat wordt!

Dikke kus lieve meiden!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, volgens mij prikken ze in mijn geval een cyste weg als deze in de weg zit....hoop het dus niet!
    Dat is net als een punctie...en die heb ik genoeg gehad en er staat er dus al 1 op nominatie ;)
    We zullen zien....
    Elmo

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Oe, da's dan minder idd. Ik duim voor je dat het alles behalve een cyste zal zijn!

Ga boterhammetjes smeren en mijn nestje in.
    Tot gauw,
    kus Elvira

16. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    En Elmo?
    Ik hoop stiekem op een wonder.. :)

Elvira: Spannend joh! Ik hoop dat het wat word met solliciteren!

17. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Goedemorgen

@ Elmo, hoe is het meid? Al een beetje duidelijkheid.
    kan mij voorstellen dat je baalt dat je lichaam je in de steek laat terwijl je zo graag beginnen wilt.
    Tenzij een wonder.....

@ ElviraR,Leuk ook nog op zoek naar een nieuwe baan dan moet het jaar 2007 wel helemaal top gaan worden voor je .
    Het begint allemaal wel erg leuk......

Lieke

18. Niet meer actief

hoi
    bij ons ziet he schema er zo uit

pil beginnen laatste 4 pilletjes beginnen met lucrin spuiten
    pilstop ook doorspuiten en zodra de ongi er is
    2e cyclusdag gonalf erbij spuiten samen met lucrin

en nu dus cyclusdag 11 1e fm

toen ik clomid gebruikte kreeg ik v.a dag 7 echo's

vandaar dat ik het nu zo laat vind
    heb van clomid overstimulatie gehad en das niet prettig en hoop niet dat ik het nu ga krijgen
    maar daar ga ik niet van uit en hoop dat alles gewoon goed gaat!

en duim voor iedereen dat we dit jaar een walvis worden!

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel veel ongi hier!
    Ben niet teleurgesteld, wist zeker dat ik niet zwanger was.
    Zaterdag met de pil beginnen...!

Elmo'tje

20. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Fijn om te horen Elmo ( alhoewel ik liever ander nieuws had gehoord)
    Gelukkig kan je , je nu gaan richten op je Ivf buiten je eigen cyclus...
    Ik ben blij dat je van je onzekerheid afbent.
    liek.

Deel Deze Pagina