IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Hoi Meiden,

Hier even een korte reactie, het gaat nog steeds niet goed met me ik zit er helemaal doorheen.
    Het is erger dan de eerste keer dit komt vast omdat ik toch twee weken zwanger ben geweest.
    Vandaag op mn werk een collegaatje die was met dr eerste ivf bezig en daar is het ook mislukt en die had nog wel een 9 deling dus het zegt niet veel.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun. En ik hoop dat er snel weer meerdere mensen goed nieuws mogen brengen.
    Dikke kus Diana

2. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vergo meid....kan niet veel anders dan je een hele dikke knuffel geven. En nee, de kwaliteit zegt idd niks....ook een hele goede kwaliteit geeft nog geen garantie. Het is zo cliche maar er hoeft er maar 1 goed genoeg te zijn. Het zal zeker niet makkelijk voor jullie zijn. Ik besef maar al te goed dat wij het geluk hebben gevonden na 1 ivf, maar dat het, naarmate je verder moet, het steeds zwaarder wordt. Heel veel succes en sterkte.
    Elvira dat lijkt me zo kicken geweest....je baan op kunnen zeggen...maw...tegen de directie...stop maar in je...! Fijn dat je collega's zo enthousiast voor je waren.
    Damie je hebt inmiddels je keus al gemaakt. Ik wilde ook alleen maar zeggen; je kunt een globale schatting maken maar toch niet meer dan dat. Ieder reageert net weer wat anders op de behandeling. Wie weet loopt het allemaal nog los en kun je ook gewoon nog genieten van weekendje weg met je vrienden.
    Maamaa lekker genoten van het mooie weer? En afgelopen dagen ook? Het is idd heerlijk weer. Hoop zo dat jullie 2 april te horen krijgen dat jullie weer verder mogen.
    Caruli ik ga even bijlezen in je eigen topic.
    Nollie nog paar dagen en dan zijn die :evil: bijna welkom, want dan mag je van start....

Alle andere meiden....ook heel veel succes!
    Groetjes, Eva.

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Ester....Het gaat niet zo best met me. De :evil: :evil: zijn gisteren in alle hevigheid gekomen. Gepaard met veel meer pijn en bloedverlies dan ik normaal gewend ben. Moet nu zelfs overgeven! Balen hoor! Maar we kunnen verder! Vandaag decapeptyl. Morgen 300 ie Gonal-f. Straks bellen voor een afspraak echo. Waarschijnlijk morgen! Duimen he! ;)
    Hoest nu met jou?

@ Nollie....Enne meid! Bij jou al :evil: :evil: geslignaleerd? Hoop dat je ook vlug mag beginnen! Doen we het gezellig samen! ;) Suc6!

@ Fay....Wanneer denk jij te kunnen beginnen met ICSI? Wens je veel suc6!

@ Diana....Wat rot dat je je nog zo naar voelt. Kan me je gevoelens goed indenken meid! Het moet slijten! Bij mij kwam de klap van de mislukte ICSI al harder aan dan de mislukte IUI's :rolleyes: Suc6!

@ Caruli....Hoest meid? Merk je al iets? Trek je get nog? Nog maar een paar daagjes! ;) Suc6!

@ Alle anderen uiteraard ook heel veel suc6! Blijf voor jullie duimen! ;)

:D Liefs Marjo

4. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Lisette, erg spannend allemaal he. We lopen inderdaad gelijk. Succes meid en ik hou je in de gaten.

Aldonza, ik hoop echt dat het goed gaat uitpakken zodat ik van mijn weekendje weg goed kan genieten. Hoe gaat het met jou? Wanneer de eerste volgende echo voor jou?

Iedereen, veeeeeel succes!

5. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Lieve Diana...ik hoop dat jullie (snel) weer alle moed en kracht zullen vinden om aan de volgende poging te beginnen...Ook van mij een dikke knuffel!

@Caruli; Nog een paar dagen... [-o<

@Lisette; lekker blijven broeden zo en dan met Pasen hopelijk een goede oogst!

@Maamaa; Gestopt met de pil nu denk...dacht dat de 3 weken alweer voorbij waren...

@Muuske; Nou eindelijk zijn de :evil: er bij jou, nu starten! Succes!

@Damie; Je loopt gelijk op met Lisette idd, ook voor jou; lekker broeden!

@Elvira; Beetje van het weer genoten vandaag ...of 'hard' aan het werk geweest...hihi!

Updateje van Nollie; Nog helemaal niets van de :evil: te verkennen...Ik lounge rustig verder...

Liefs Nollie

6. maamaa

maamaa Actief lid

22 aug 2005
    305
    0
    0
    Even snel, want ga zo body-balancen (in sportschool)....Ik moet tot zondag de pil slikken (het is nog maar 2 weken geleden :( )en dan maandag de echo. Ik ben zo aan het hopen dat de cyste weg is nu.

Lees dat er bij jou ook nog geen ontwikkelingen zijn?! Ik hoop voor je dat ze snel komen, dan kun jij ook beginnen, meid!
    Liefs Maamaa

7. RuBaKiWe

RuBaKiWe Lid

29 jul 2006
    68
    0
    0
    Vandaag presteerde een collega (waar anderen bij stonden) te vragen aan mij of ik zwanger was, en op dat moment een hand op m'n buik te leggen. :evil: :evil: :evil: Vervolgens ging haar stagiaire ook nog eens aan m'n buik zitten. :evil: :evil:
    Dat is toch niet normaal, of wel?
    Door de hormoonspuitjes heb ik het idee dat ik wat dikker ben geworden. Helaas ook bij mijn buik. Om nu heel de dag m'n buik in te houden vind ik ook zo wat.
    Ik was zo boos! Heb gezegd dat ik NIET zwanger was en dat ze van me af moesten blijven.
    Hoe zou je hier nu normaal op kunnen reageren. Op 1 of andere manier houden mensen me in de gaten en wordt er regelmatig achter m'n rug om gevraagd aan 1 collega, die wel van mijn situatie af weet, of ik kinderen zou willen, of het misschien niet lukt etc. Triest toch!
    Als iedereen wat meer op zichzelf zou letten, werd er niet zo veel geroddeld. Ik walg er van! En vooral nu, omdat ik stijf sta van die hormonen.
    Als ik ooit nog zwanger wordt zijn ze de laatste die het horen!

Moest er effe uit!

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    :evil: :evil: Wat zijn mensen soms toch stom!

Ik kan me voorstellen dat het stoom uit je oren kwam!

9. Niet meer actief

:evil: :evil:
    ik zou idd ook wel kwaad worden
    en idd kun je een buikje krijgen door het spuiten
    maar toch... dan hoef je nog niet zulke opmerkingen te plaatsen
    waar iedereen bij zit

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Begrijp je volkomen sommigen mensen zijn gewoon niet goed bij hun verstand ofzo.

Hoop dat je lekker snel zwanger wordt en het hun lekker niet gaat vertellen haha.

gr vruchtje

11. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Bweh RuBaKiWe....word je toch moe van dat soort opmerkingen...!

12. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Ohhhh....kan daar zo verschrikkelijk kwaad om worden. Zeker als ze he zo in het openbaar vragen waar meerdere mensen bij zijn.

Je gaat ze nog is verschrikkelijk terug pakken, echt waar er komt een tijd dat ze .......

13. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Oh RuBaKiWe, wat heb je toch een domme mensen. Ik snap heel goed dat je boos bent hoor!

@Nollie
    Ik heb gewoon gewerkt vandaag, wel tussen de middag van het heerlijke weer genoten. Was jij lekker vrij vandaag?

@Maamaa
    Ik hoop dat je cyste weg is en je echo tiptop is.

@Lisette
    Hopen dat je aardig wat folli;s hebt en ze een mooie score met de punctie hebt. Ik ben voor je aan het duimen.

@Damie
    Jij ook heel veel succes. Het wordt absoluut het jaar van de walvis.

@Muuske
    Fijn dat de duivels er zijn. Nu snel de deca en het spuiten met de Gonal-F. Ik hoop dat het voor jou ook gaat lukken dit keer.

@Caruli
    Nog een paar daagjes doorbijten. Hopen dat jij nu ook 2 streepjes hebt. Zou echt leuk zijn een brusje voor jullie kleine meid.

Volgens mij heb ik nu iedereen wel gehad.
    Fijne avond en tot forums.

Liefs,
    Elvira

14. Lisette

Lisette Niet meer actief

RuBaKiWe, als het mij was overkomen waren zeker de :evil: :evil: omhoog gekomen. Het lef zeg..wat kunnen domme mensen toch domme dingen doen en zeggen. Bah..
    Door de hormoonspuiten kun je inderdaad een dikkere buik krijgen, hier is het wel het geval. Mijn broeken zitten nu strakker om de taille en k*nt.

Meiden het doet me goed jullie reactie's te lezen en dat jullie duimen voor me. Helemaal toppie ! :thumup:

15. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden!

hier even een snelle note van mij, ben lekker vrij vandaag, ga lekker zo naar mijn zusje toe, eigenlijk natuurlijk voor mijn neefje..hihi! Elvira gister was ik 'keihard' aan het werk hoor, ook lekker tussen de middag ff buiten gezeten..ben zo afwezig merk ik...pfff!
    Hier nog steeds helemaal niets....Waarschijnlijk ben ik er in mijn hoofd (onbewust) meer mee bezig dan ik denk...

Voor één ieder een hele fijne dag!

Liefs Nollie

16. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hey meiden, ik snap iets niet.

Dit is meer een vraagje voor de Puregon gebruikers.

Ik heb twee ampullen van 600 E gehad maar die zijn maar voor de helft gevuld? En ik moet 150 E spuiten?

Klopt dit?

In het verleden heb ik een 600 en 300 ampul gehad. De 300 E was toen voor de helft gevuld maar toen spoot 75E.
    Ben het even kwijt.

17. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hoi Meiden,

Het is mooi weer hier, in de heg bij de buren is een vogelpaartje al heel druk bezig met een nestje bouwen. Ook heb ik al eem meerkoet op een nestje gezien. Al lammetjes in de wei.
    Ik hoop dat het voor jullie net zo'n vruchtbaar voorjaar mag worden als voor deze vogeltjes, met heeeeel veel eitjes en lammetjes, euh beebjes...

Ik denk aan jullie en lees en leef mee.

Nollie, zou best kunnen hoor, je hersenen hebben onbewust een hoop invloed op je lijf... duurde bij mij 5 dagen langer als anders toen ik zat te wachten. Duim voor je dat je ook snel kunt starten.

Elvira, nog even een reactie op je banen-nieuws, mooi dat je ontslag hebt in gediend, nu nog even uitzingen daar... Heb je nog vrije dagen over zodat je wat eerder weg kan? (Of gunnen ze je die niet?)

Liefs Lenneke

18. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Nollie....bij mij duurde het door de spanning ook enkele dagen langer, dus....
    Maar zou je misschien toch? :(
    Of is dat geheel onmogelijk!
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit zoals je de laatste tijd al een paar keer hebt gemerkt hier op het forum, dus....
    Hoeveel dagen ben je nu al telaat dan?

Liefs en suc6!
    Marjo

19. RuBaKiWe

RuBaKiWe Lid

29 jul 2006
    68
    0
    0
    Vandaag weer voor een echo geweest. Had al redelijk wat blaasjes. Morgen moet ik weer voor een echo en de gyn zei dat zaterdag wellicht de Punctie zal zijn.
    Het gaat nu echt spannend worden!

X rubakiwe

20. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Wouw Rubawike, zaterdag dus...spannend succes/sterkte meid! Liefs Ester.

Deel Deze Pagina