Hola Meisjes, Wat een heerlijk weer hé? Op deze manier is iedereen weer wat vrolijker en kunnen de dagelijkse beslommeringen een beetje vergeten worden. Ik ga niet op iedereen reageren vandaag, wou gewoon even laten weten dat ik aan iedereen denk. Wel nog even een reactie op LENNEKE: Het was zo lekker om ontslag te nemen, de gezichten vielen open van verbazing, NU al! Mijn collegaatjes reageerde super, maar die meiden die zgn. boven mij staat waren absoluut verontwaardigd om over de directie nog maar niet te spreken. De week van 28 mei, ben ik al vrij. en nog een paar dagen tussendoor natuurlijk. Een opluchting dat het is, en nu alleen nog 7 weken uitzingen, maar dat komt goed. Met jou en de beeb alles goed. @Nollie Chica heb ik nog dat ringtone niet gebluetooth, balen! Ik hoop dat je duivels ook snel komen, zodat ook jij mag prikken. Gaat helemaal goed komen. De rest een fijne en hele zonnige dag toegewenst. Liefs, Elvira
Damie, Ik heb zelf ook nog een buisje puregon 600 eh in de koelkast liggen en ja die is ook maar voor de helft gevuld. Of eigenlijk nog minder dan de helft. Dit klopt wel hoor. Ben nu bezig met een buisje van 900 eh en die was ook iets meer dan de helft gevuld. Dus geen zorgen maken meid, het komt allemaal goed. Trouwens ik moet ook elke keer 150 spuiten.
@ RuBaKiWe....Wat spannend meid! Zal voor je duimen! Hoeveel blaasjes had je als ik vragen mag? Waar ben je onder behandeling? Liefs Marjo
Lisette, ben weer een beetje gerust gesteld..maar het is toch weel raar of ligt dat aan mij? Hoe gaat het verder met jou?
Oooh wat zalig dat weer buiten! Zo mag het van mij voorlopig wel blijven! Elvira wijffie! Het is dat nr. van Justin Timberlake; My love...Maar het is niet een ringtone, ik gebruik hem als ringtone, heb hem gedowload als MP3...Maar hij is leuk he? Ga de 16e juni naar concert in Amsterdam Arena met mijn zusje. Maar lekker hé die dagen vrij...als je zin hebt of als je je verveelt mag je best komen buurten hoor...(20 min rijden) Tsja Lenneke er zit niets anders op dan gewoon wachten...en daar ben ik superrr goed in heb ik gemerkt de afgelopen maanden! Mijn vriend is voor 3 dagen weg voor zijn werk en hij heeft me nu al 4 keer gebeld ofzo om te checken of 'de bom al was gebarsten' beneden...Ah die lieverd...volgens mij zit hij meer in spanning dan ik.... RuBakiWe...op naar de zaterdag en natuurlijk een goede oogst! Ga er weer vandoor, tot latersz! Liefs Nollie
Hallo allemaal, Ik heb het zo megadruk, dat willen jullie niet weten. Ze zeggen dat stress niet goed is voor een zwangerschap, ik hoop dat het bij geen invloed heeft. Maar genoeg over mij. Ik wilde even iedereen laten weten dat ik aan jullie denk. Diana....hoe gaat het met je meid? Nollie....altijd dat wachten maar weer. Wel lief ventje heb je, dat ie zo bezorgd is. Rubi-etc....spannend joh. Hoeveel follikels zaten er? Elvira...kan me voorstellen dat het een fijn gevoel is om je baan op te zeggen. Veel plezier in ieder geval in je nieuwe baan. En voor de rest die ik vergeten ben, jullie natuurlijk ook veel succes. Moet nu snel weer aan het werk. Groetjes, Jaycey
Damie, ik dacht dat dat half gevulde ook iets te maken heeft met de spuitkracht. Maar dan moet je het boekje er eens op na slaan die bij de prikpen zit. Ik zou het ook nog eens nakijken. Met mij gaat alles goed, heb geen bijwerkingverschijnselen en voel me helemaal toppie. De ongi is inmiddels weer weg. Dus afwachten dat het maandag wordt. Kijken wat het broeden oplevert.
Rubakiwe belachelijk gewoon....ik denk dat je daar niet normaal op kunt reageren....ik zou ook pislink worden....wat denken ze wel. Ten eerste al een ongepaste vraag (vind ik altijd al) en dan ook nog eens de hand op je buik....je zou keihard AUWWWWW moeten roepen....kijken of ze het nog een keer doen!? Van de behandeling zelf wordt je buik zeker wel dikker...hier hetzelfde verhaal hoor en dat trekt ook echt niet zomaar weg...hopelijk een tijdje niet en gaat-ie alleen maar 9 maand mooi groeien! Maamaa nog een paar dagen...en dan hopelijk goed nieuws....nog een paar dagen aftellen tot maandag. Damie denk dat het ook echt wel klopt hoor....die 300 EH waren ook maar voor klein gedeelte gevuld...het is echt maar een heel klein beetje wat je gaat spuiten hoor. Succes met spuiten....hoop dat er mooie eitjes gaan groeien! Nollie zul je weer net hebben....misschien dat je onbewust toch iets tegenhoudt (ik weet niet of dit kan hoor). Zit niet anders op dan wachten, maar ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft. En die mannen...ze zullen het niet altijd zeggen, maar voor hun is het ook zo spannend he?! Elvira is zo heerlijk he..dat mooie weer. Soms heb je dat gewoon even hard nodig om echt de zonnige kant weer te zien.....heerlijk je verhaal over opzeggen van het werk....zie die tutjes al zitten.... . Lisette fijn dat je niet/geen last hebt van de bijwerkingen....heerlijk....lekker verder broeden en dan maandag de 1e echo. Duim hard voor jullie meiden.....hoop dat jullie snel mee mogen schrijven bij zwangerzijn topic. Dat mogen jullie sowieso al, maar jullie snappen wel wat ik bedoel he....als walvisjes! Groetjes, Eva.
hoi hoi even snel een berichtje. Ik had vandaag 7 follikels, waarvan 2 17mm en 5 waren er tussen de 13-15 mm. Ik begreep van de gyn dat ze 18 mm moesten zijn. Morgen dus weer een echo. Ik voel me net de paashaas! groet Rubakiwe oja muuske, ik ben onder behandeling in zwolle
Eigenlijk zou ik me voornamelijk bezig houden met de "oude garde" hier..omdat ik het gewoonweg niet allemaal kan combineren maar ik wil de Rub-etc (heb je geen korte makkelijke roepnaam ) even heel veel succes wensen met de fliekeltjes! Goed broeden meis! Nollie, Ja, dan wil je de ....... Het bekende verhaal inderdaad. Hoop dat ze gauw komen hoor! Viertje, Ik heb jou eigenlijk even niks meer te vertellen geloof ik.... nog 7 weekjes! Groetjes Elmo
Hihihihihi, Gekke Elmo. We kletsen zoveel tegenwoordig, dat alles al via de mail of msn wordt gebept. Nollie, lieffie! It´s a date. Als ik een vrije dag heb kom ik je gewoon even opzoeken. Enne zorg je dan ook dat Wentworth bij je is RUBAKIWE Goed van je folli's. Nu snel de punctie en een superbevruchting. @De rest Fijne avond. Tjuusssssssss X Elvira
Goedemorgen meiden, Ik ga weer vervelend doen met een stomme vraag. Wat nou als je vergeet een dag te spuiten? Groetjes aan iedereen
@ Nollie, nog steeds aan het wachten ? iritant als he mag komen dan komt het niet he. Je trekt het vast nog wel jouw kennende toch... LIEK
Vandaag dus weer in ziekenhuis geweest voor echo. Dit keer, heb nu beter geluisterd, aan de linkerkant 7 follikels (de grootst waren 18,17,15,14,13 mm). Aan de rechterkant had ik 4 follikels. (van 16,5mm, 14, 13 en 12 mm). Moet morgen dus toch nog een keer komen voor de echo. Ze willen minimaal 3 follikels van 18 mm hebben. Dus waarschijnelijk geen punctie op zaterdag! M'n prive en werkschema weer helemaal door de war! Had net alles geregeld op't werk, maargoed. Ze doen iedergeval niet moeilijk. Morgenvroeg zouden manlief en ik gezellie naar de autorai gaan. Nu dus maar iets later, want we moeten weer om 11.40 naar ziekenhuis. Wat ik wel jammer vindt, dat we elke keer weer andere gyn's hebben of fertiliteitsartsen. Ik heb nu al 4 verschillende mannen gehad! We wachten het wel af. Ik vind het nu wel wat spannender worden, gezonde spanning hoor! Groet Ruba
Goedemiddag ladies, Dit wordt heel even een snel (ego)berichtje, omdat ik namelijk op mijn werk zit en vanochtend had ik door de drukte (bellen,bellen en nog eens bellen) geen tijd om het volgende te verkondigen; Vanochtend toen ik opstond had ik écht een gevoel van menstruatiekrampen en dacht....hehe eindelijk. Ik naar de wc..helemaal niets, nada! Ik heb toen maar besloten om een testje te doen en...2 DIKKE vette strepen! Mijn mond viel open van verbazing... Ik vanaf 11.00 uur proberen te bellen naar het IVF centrum. Eindelijk om 11.30 te pakken, ondertussen belde mijn vriend ook steeds of ik al iets meer wist. Nou heb ik pas 1 mei een echo! heb inmiddels contact gehad met huisarts en die vertelde dat ik veel eerder moest, waarschijnlijk over 2 weken.. Meiden, ik kan nog niet echt blij zijn, want de reden dat ik doorgestuurd was voor IVF was vanwege flinke verklevingen in beide eileiders, de gyn die mij had doorverwezen naar het IVF centrum, vertelde dat als ik ooit spontaan zwanger zou raken, dat ik toch grote kans heb op een BBM... Ik kan jullie nu zeggen; Ik trek het nu even niet....leef momenteel in zware onzekerheid nu...Ik probeer wel positief te blijven denken hoor! Liefs Nollie
Nollie, jeeh wat een verhaal..... poeeh wat moet je nou hiermee..... Ik wil je wel feliciteren hoor. VAN HARTE!
Whaaa nog 1! Te gek voor je lieverd! Ik duim superhard dat deze lekker in je baarmoedertje een nestje heeft gebouwd!
Ik kan me voorstellen dat je in onzekerheid zit, maar het is wel te gek dat je twee strepen hebt staan. Ik hoop voor je dat alles goed zit. Ik ga voor je duimen! (voorzichtig gefeliciteerd dan maar )
Hey Lieve Nollie, Wat een geweldig nieuws zo op de donderdag middag. Super he die 2 strepen. Qua onzekerheid begrijp ik je heel goed. Waarom bel je anders het ziekenhuis niet met deze informatie en vraag je om een bloedtest, als de waarde afwijkend is met de zwangerschapsduur kunnen ze dat achterhalen. Dat was met mijn bbz ook zo. Wellicht kan je dan tenminste blij zijn en hoef je niet in de onzekerheid te zitten. Oh meis, ik hoop zo dat het helemaal oke is. Ga ik eigenlijk wel van uit. Laat je het wel weten? X van Elvira
Jee Nollie, Wat een nieuws! Kan me zo voorstellen dat het nauwelijks te geloven is en dat je niet blij kan zijn, als een gyn dat ooit eens heeft gezegd. Hoop dat je snel terecht kan voor een echo, zodat jullie uit deze onzekerheid gehaald kunnen worden! Liefs Maamaa