Nollie, Wat een heerlijk nieuws, 2 zwangerschapsstrepen ! Ik kan me voorstellen dat je nu in onzekerheid zit, maar ik wil je alvast voorzichtig feliciteren ! Kan je het IVF-centrum niet opnieuw bellen en de situatie uitleggen zodat je eerder gecontroleerd wordt op een bbm? Damie, In mijn boekje staat als je vergeet een keer te spuiten dat je dan contact op moet nemen met de voorschrijvende arts. In ieder geval niet overslaan en al helemaal niet inhalen(de volgende dag of zo). De voorschrijvende arts zou je dan wel vertellen hoe je verder moet gaan. Waarom vraag je dit, is het al gebeurt of vroeg je je het zomaar af?
Wow Nollie dit is stiekem toch wel super....ik hoop dat het ook goed zit....daar op de plek waar het zitten moet. Ik zou ook vragen (mede doordat de gyn jou dit verteld heeft...die grotere kans op bbm zwangerschap) dat je niet eerder kan komen. Ik had ook al eens begrepen dat bij bbm zwangerschap het HCG vaak hoger is dan voor het aantal weken wat je zou zijn. En ik denk dat je toch zeker eerder een echo mag eisen....want als ik goed tel zou je nu rond de 4 weken zijn....1 mei zou je dus al 8 weken zijn... In principe kunnen ze bij 6 weken volgensmij al hartje zien kloppen. Het is dus nog heel spannend voor je, kan ik me heel goed voorstellen. Maar ik ga heel hard duimen dat het goed zit...die positieve test is een grote verrassing en ik ga je er ook mee feliciteren hoor.... Laat je even weten als je eerder terecht kan bij de arts....wel op je strepen gaan staan hoor. Met je voorgeschiedenis (de verklevingen in beide eileiders) denk ik dat je daarin zeker in je recht staat. Hele dikke knuffel en ik hoop dat je snel en met meer vertrouwen als walvisje mee komt schrijven. Ru nou een dagje later dus misschien...fijn dat ze op je werk meedenken en niet moeilijk doen. Damie ik zou ook zeker overleggen met je arts...zeker niet op eigen houtje nu wat gaan doen. Groetjes, Eva.
Jeetje mina NOLLIE toch! Wat een super nieuws zeg ... maar tegelijkertijd ook nog zo super onzeker zeg! Ik hoop dat je de echo zsm kan hebben en gauw weet waat je aan toe bent zeg! Wat gaat er hier voor virusje rond zeg.... bijna bizar! Avast van harte meid! Deze kleine zit vast op een heel fijn plekje! Dikke zoen, Elmo
nollie, meid wat een nieuws. Ik ga heel hard voor je duimen dat het op de goede plek zit. Ik zou ook even weer bellen en je voorgeschiedenis uitleggen enz. Hoop dat je eerder terecht kan. veel liefs Lydia
Lieve Nollie, Wat een nieuws! Hoop dat je toch gauw bij een arts terecht kan i.v.m. je onzekerheid en dat alles goed is! Mag ik je toch feliciteren! Liefs, Mirjam
Wat een lieve reacties allemaal! Zit echt met waterige ogen hier op de afdeling....! Gelukkig zijn de patienten net weg... Ik ga denk ik morgen wel even bellen naar het IVF centrum of het niet eerder kan de echo, maar voor nu..... 8) ! Thanxs ladies! Liefs Nollie
He Nollie, Eienlijk is al het overige al gezegd, behalve dat ik ook echt super blij voor je ben! GEFELICITEERD.... En ik hoop dat dat je morgen antwoord krijgt op al je vragen, Liefs schaapje
Lieve Nollie, Heel gaaf nieuws maar tegelijk ook zo spannend! Als ik jou was zou ik het advies van Elvira opvolgen en een bloedtest vragen, Elvira weet (helaas) waar ze het over heeft! Die onzekerheid is echt niet goed voor een mens en zeker niet voor een zwangere vrouw! Ik duim ook keihard voor jou en vriendlief dat het helemaal goed zit en je straks heerlijk samen met ons allemaal mag gaan genieten als walvis! Dikke kus en knuffel, Lenneke
nollie: wow meid wat een nieuws zeg gefeliciteerd ik hoop echt dat je kleintje lekker in je bm zit meid ik duim voor je
kanonne nollie wat is dit nu meid, ow wat hoop ik dat je beeb op de juiste plek is gaan zitten. wat zal dat een volgende MMM wonder hier zijn op het forum echt te wauw. veel adviezen al gehad hoe je dit verder kan aanpakken sluit ik mij bij aan ( heb er niet zo veel verstand van ) ow ik ben toch stiekum al beetje blij voor je hoop dat het goed komt. liek
@ Wow Nollie....TE GEK! Gefeliciteerd zeg! Hoop dat je beebje goed zit er er vooral nog 8 maanden goed blijft zitten! Blijf voor je duimen! Liefs Marjo
Ha Nollie, ik wil je toch alvast voorzichtig feliciteren. En nu maar hopen dat ie een mooi plekkie in jouw BM heeft uitgezocht. Groetjes, Jaycey
Thanxs meiden! Hier nog steeds een onzekere Nollie.... Maar goed, ga straks IVF centrum bellen en vragen, of eigenlijk ik sta erop dat ik eerder voor een echo mag. Damie en Muuske, succes alvast voor dinsdag...spannend hoor zo'n 1e FM! Liefs Nollie
hoi meid idd moet je doen hoor! dan kunnen ze in ieder geval zien of ze in de eileider zitten ja of nee in je baarmoeder is nog te vroeg evt vruchtzakje meid ik duim voor je!
Elmo strooit nog eventjes met wat hCG... *strooooi* Het gaat super hier zeg! Ga zo door meiden! Smakkerd, Elmo
De maand maart is een goede MMM maand geweest voor een hoop MMM meiden. Veel geluk maar ook verdriet geweest daar wil ik ook even bij stil staan. Voor ieder dit verder gaat wens ik dat de maand april een top maand ook gaat worden. LIEFS LIEK
@ Ja inderdaad sluit ik me geheel bij aan! Hoop ook dat april ook een topmaand mag worden! Liefs Marjo