Damie, jij hebt ook goed gebroed zie ik ! Fijn dat je misschien dinsdag de punctie hebt, heb je in ieder geval geen gedoe in je weekendje weg. Wel zo prettig Nollie, tja hoe voel ik me..vraag morgen nog eens? Ben nu bezig om het huisje schoon te maken, hoef ik eind van de week niet zoveel meer te doen. Enne, dingen regelen,moest donderdagavond werken... en afspraken van donderdag verzetten, etc.. Vanavond nog die rotspuit en ik weet wel zeker dat morgen het gaat kriebelen. Toch wel spannend, het is weer iets totaal nieuws; wat kan je verwachten? Heb al meerdere keren mijn boekje over de punctie doorgelezen.
Tjonge meiden wat een broedkippen allemaal! Schaam me diep! Heb maar 6 eitjes en een paar kleinere! Vrijdag 6 april punctie om 10.15u. Voel me er erg onrustig bij. Ben bang dat het te vroeg is! Is dan pas CD12. Hoop dat het dit keer mag gaan lukken! Liefs en meiden ik blijf duimen voor jullie allemaal! Marjo
Nollie, voel je al lekker zwanger? Muuske lieverd, waarvoor moet jij je schamen. Er is toch geen minimale vereist voor de eitjes? Niet gek laten maken... En over de vroege puctie...misschien kun je het ziekenhuis erover bellen en informeren.
Goedemorgen ladies! Lekker zwanger...nog niet echt...durf er nog niet echt aan toe te geven en gisteravond had ik ook inene weer wat rozige afscheiding...Word er zooooo onzeker van! Hoop dat het afkomstig is van trekkingen van de BM wand ofzo... Maar even terug naar jullie, wat een lekkere broedkipjes zijn jullie zeg! Gaat goed zo, word een goede oogst hoor over een paar dagen! Meiden, denk aan jullie hoor en ondertussen duim ik hard verder! Liefs Nollie
Hoi Allemaal, Gaat alles goed met iedereen? @Muuske, Het gaat helemaal goedkomen hoor. Ik heb zelf ook altijd heel weinig folli's. De laatste keer ook 6 met de punctie, waarvan 4 bevrucht. Je hebt echt maar 1 goede nodig, maar ik begrijp wel wat je bedoel. @Damie Nog een klein weekje voor de punctie. Lekker verder broeden meis. @Nollie Niet onzeker zijn lieverd, het gaat helemaal goed komen hoor! Jij wordt ook gewoon een walvis. Enne met Mr. Scofield was alles oke hoor, geweldig om naar te kijken, zit alleen maar te kwijlen. LOL. We hadden een marathon gehouden, met een heerlijk wijntje en tapas. We hebben er nu nog 4 aflevering te gaan, en die kijken we het weekend. Dan is seizoen 2 klaar, en ik weet niet of er nog een 3de seizoen aankomt. @Lisette Ik zie dat jij morgen de puntie hebt. Alvast veel succes en ik duim voor een goede score en een superbevruchting! Ik heb hier een beetje een baaldag. Was om half 7 uit bed, lekker gedouched, gewandeld met Stitch en op gemak koffie gedrongen. Ga ik de deur uit om 9 uur, bliep de auto open en steek de sleutel erin, gaan de lampjes aan en tegelijkertijd alles uit. Accu naar de maan! Baal Baal. Gelijk onze vriend met eigen garage gebeld en die komt vanavond nieuwe accu plaatsen. Heb mijn buurman heel lief aangekeken en die heeft me naar mijn werk gebracht, super lief! Maar de dag is gelijk niet meer leuk, gaat toch weer een hoop centen kosten. Nou ja genoeg geklaagd nu, iedereen een fijne dag en tot horens. X Elvira
Hoi meiden, Ik barst van de hoofdpijn, heb ik altijd naar de pregnylspuit. Morgen om kwart voor negen heb ik de punctie, om 8.00 melden op de afdeling. Als ik morgenmiddag terug ben zou ik schrijven hoe het gegaan is. Groetjes
Hoi Lisette, ik wil je even heel veel succes wensen voor morgen. Ik kom morgenavond meteen even lezen hoe het gegaan is. Groetjes, Jaycey
@ Lisette: heel veel succes meid morgen. Op een goede oogst! @ Damie: nog even en dan is het voor jou ook zover! @ Muuske: jij bent een hele goede broedkip hoor. Er zit vast een superei tussen! Op naar een tp met pasen! Nog even een vraag aan jullie hebben jullie op je werk verteld over de behandeling? En aan wie allemaal? Ik vraag me af hoe ik het allemaal moet regelen met mn werk als je vaak weg moet. Ik werk in de zorg en kan niet altijd zomaar weg/vrij krijgen denk ik.......
Hoi meiden Hier ben ik weer eens, ik moest even afstand en alles weer op een rijtje zetten. Het gaat inmiddels weer beter met me en ik heb het een plaatsje gegeven ik vindt het nog steeds wel moeilijk dat ik een miskraam heb gehad maar de volgende keer gaat lukken (hoop ik natuurlijk) De derde keer zal in juni gebeuren na onze welverdiende vakantie de papieren hebben we alweer binnen. Ik ben even de weg kwijt wie wat allemaal heeft, ik ga weer snel alles lezen. Ik wil de broed meisjes heel veel succes wensen met hun aankomende punctie en de rest ook succes natuurlijk met wachten en dergelijke. Gr Diana
hé lissette, van deze kans veel succes morgen. zal aan je denken. laat je gauw iets horen? hoe gaat ie verder met iedereen? heb jullie wel gelezen maar hier niet geschreven. best wel druk gehad. veel liefs lydia
@ Lisette....Veel suc6 met de punctie vandaag! Zal voor je duimen meis! Hoop snel iets te horen! Hoelaat moet je? @ Diana....Kan goed begrijpen dat je het er erg moeilijk mee hebt (gehad) Had ik ook (en nog steeds eigenlijk) En dan was jij nog een stap verder. Geniet van jullie vakantie en daarna weer heel veel suc6! Blijf voor e duimen meis! @ Hannah....Werk niet, dus hoef niemand wat te vertellen. Bij mijn ventje op het werk (vliegtuigonderhoudsmonteur) doen ze er vaak erg moeilijk over dat hij zo vaak vrij vraagt i.v.m. behandelng. Stom hoor! Verder weten alleen me vriendinnen, me dochter en me ma het. @ Damie....hoest nu met je meid? Suc6 en ik blijf duimen! Liefs en suc6 allemaal! Marjo
Goedemorgen, Lisette, we denken aan je! Muuske, ik had vanochtend ook een beetje bruinverlies..moest gelijk aan jou denken Morgen is he.... spannend hoor. Heb je gisteren de pregnyl gezet? Ik heb morgenmidddag de 2e fm dan weet ik precies wanneer de punctie is. Maandag of dinsdag. Fijne dag
@ Damie.... Ja ik heb gisteravond om 23.00u die rotpregnyl gezet. Is goedgegaan, maar me buikie is nu weer supergevoelig! Rot he dat bruinig bloedverlies. Je gedachten slaan gelijk weer op hol. Het is hier nu weer weg, dus.... Hoop dat je eitjes morgen weer goed gegroeid zijn meid en dat je ook snel je punctie hebt. Suc6! Hoe groot waren ze afgelopen dinsdag ook weer? Liefs en je hoort van me! Marjo
@ Lisette....Ben je al terug meid? Hoest gegaan? Hoest nu met je? Hoop snel iets te horen! Liefs Marjo
Heey Marjo, voordat ik het vergeet.... heel veel succes morgen met de punctie. En daarna heel snel een mooie terugplaatsing. Daar ga ik voor duimen! De eitjes dinsdag waren 12/13 mm ongeveer...
@ Damie....thanx meid! Oh dus wel een stukkie kleiner nog dan de mijne! Vandaar ook een latere tp. De mijne waren allemaal rond en over de 18mm Liefs en jij ook morgen suc6 met je Fm! Marjo
damie, muuske veel succes meiden mijn duimpjes draaien voor jullie en ook natuurlijk nog voor de andere meiden