IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik heb alleen nog wat gevoelige buik, verder weer helemaal boven water.
    Ziekenhuis vertelde dat ik veel vocht vasthield en dat verklaarde wel heel veel. De laatste tijd was ik wat kortademig bij inspanning, kon mijn schoenen 's avonds wel opeten als ik werkte, zo strak zaten ze. En kleine beetjes plassen. Stom, dat je zelf dan niet na gaat denken. Nu moet ik veel drinken en rust houden. Dus keutel ik maar wat in huis rond.
    O, ik ben zo benieuwd naar het telefoontje morgen, kan bijna niet wachten.
    Jackey, ze hebben hier een beleid in Zwolle, dat je onder de 35 jaar maar 1 emmy terug krijgt geplaatst. Tenzij de emmy's van een mindere kwaliteit zijn, dan krijg je er 2 teruggeplaatst. Dus das nog even afwachten....(Ben 31 jaar)
    Muuske hoe was jou punctie vanochtend?
    Jackey hoe was de echo, heb je het hartje zien kloppen?
    Maamaa, fijn dat jullie waarschijnlijk dinsdag kunnen beginnen !

2. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meiden, sorry ben even niet geweest, maar zie dat Lisette een goede punctie heeft gehad, nu wachten op goed nieuws morgen...succes! En rustig aan hoor met die overstimulatie, kun je lang last van hebben.
    Muuske voor jou ook heel veel succes vandaag, begreep dat je de punctie vandaag hebt?
    Damie jij ook binnenkort de punctie en misschien vandaag meer zekerheid welke dag?
    Elvira voor jou heel veel beterschap met je heuffie!

Fijn paasweekend allemaal...eitjes vliegen alweer rond (maar wel met beleid en voorzicht he meiden), Eva.

3. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    ja klopt Maamaa...heb het geschreven bij kopje Walvisclub namelijk...Vond het niet zo gepast hier, al die verhalen van het prikken wel/geen follikel groei etc etc...ik dacht jullie zien het wel aan mijn onderschrift.
    Maar voor de geinteresseerden;
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=330

;)

Meiden allemaal hele fijne paasdagen!

Liefs Nollie

ps. Blijf jullie volgen hoor!

4. Lisette

Lisette Niet meer actief

Zojuist telefoontje gehad uit Zwolle.
    Er zijn 7 eicellen bevrucht en ze delen goed. \:D/
    De terugplaatsing is aankomende maandag om half 1.

Iedereen hele fijne paasdagen ;)

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Wow wat goed Lisette!

Veel succes voor maandag!

6. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goed joh Lisette, maandag dus de tp....misschien heb je het ooit al wel ergens geschreven, maar worden er nu 1 of 2 teruggeplaatst? Hadden jullie bij jullie ziekenhuis zelf de keus?

Groetjes, Eva.

7. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Lisette,

geweldig nieuws. Gefeliciteerd. Ik zal aan je denken, maandag.

En Eva, er wordt 1 embryo teruggeplaatst, dat is het beleid in hun ziekenhuis.

Groetjes, Jaycey

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Meiden,

Bijna bij iedereen goed nieuws zie ik. Alleen Muuske een aardige tegenslag!

@Muuske
    Ik hoop dat je de teleurstelling in de loop van de dagen een plaatsje kan geven, zodat de volgende poging positief van start gaat.

@Lisette
    Wat een goed nieuws zeg. Jij krijgt dus echt een paasei terug geplaatst maandag.

@Nollie
    Lieverd, echt te gek nieuws. Vier is zo blij voor jullie.

@Hannah
    Met jou ook alles goed?

@Beeb
    Jij nog 3 weekjes voordat je mag gaan beginnen! HEt aftellen is begonnen dus.

Hier gaat alles weer zijn gangetje. Voel me weer toppie en heb vanmorgen booschappen gedaan en lekker opgeruimd en gesopt thuis. Ook heb ik net maar het boekje van Sonja Bakker besteld. Ik zit weer in zo;n periode dat ik echt weer motivatie heb om de strijd tegen de kilootjes aan te gaan. Zeker nu we even gestopt zijn met behandelen, wil ik er nog even tegenaan gaan. Wellicht helpt het en ik wil er zeker 25 kilo vanaf hebben. Ben onwijs klein en ieder kilootje valt dan toch op. Zodra het boekje binnen is, gaan we van start.

Meiden hele fijne paasdagen en tot horens weer.

Liefs,
    Elvira

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    @ Muuske: sterkte meid! Hoop dat je alles een plaatsje kunt geven en met goede moed verder kunt!

@ Lisette: op naar een TOPemmy!

@ Elvira: het gaat eigenlijk best wel. Het is allemaal nog zo onwerkelijk allemaal, soms het idee of je droomt. Nog onwetend wat ons allemaal te wachten staat. Het moeilijkste vind ik nog dat mn mannetje zich nu vreselijk schuldig voelt. Door hem moet ik al die hormonen spuiten en alles ondergaan en hij kan niks doen, zijn zn eigen woorden.
    Ik heb hem gezegd dat ik hem absoluut niks kwalijk neem en dat hij zich niet schuldig moet voelen.....

Succes met ja afvalpoging. Ik ben ook klein en dan valt elke kilo idd op.
    Mijn streven is ook 25 kilo eraf. En aangezien er hier een wachtlijst is van 4 maanden voor de icsi behandeling ga ik mooi in die tijd proberen een boel af te vallen......

10. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hoi Elviertje,

fijn om te horen dat het weer wat beter gaat!

Lisette, veel succes!

Jacq

11. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Thanx elvira
    ja nog ffies ik kan bijna niet wachten

12. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Wat ik nog vragen wilde is in welke ziekenhuizen zijn jullie onder behandeling en hoe zijn jullie ervaringen met dit ziekenhuis?

Wij hebben de eerste onderzoeken in het ziekenhuis in Arnhem gehad maar we gaan straks naar het Radboud in Nijmegen.

13. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jaycey bedankt voor het antwoord ;) .
    Elvira jij dus gisteren alweer huisje aan kant en goed bezig geweest. Fijn dat je je weer goed voelt (het feit dat je aan het aftellen bent bij je huidige baan speelt daaraan vast wel positief mee). Succes met de strijd met de kilo's; gaat je vast lukken!
    Hannah jij ook veel succes met kilo's eraf krijgen. Ik heb trouwens geen ervaring met het Rijnstate, maar wel met Radboud. Ben daar ook onder behandeling geweest en er zeer over te spreken....Echt lief en deskundig team daar. Ik weet niet of je ook straks op de digitale poli van het ziekenhuis kunt komen, maar ook dat vond ik een super uitvinding. Contact met mede lotgenoten in datzelfde ziekenhuis en goede mogelijkheid om daar tussendoor ook mensen van het team vragen te stellen, met meestal vlot antwoord. Als je wat wilt vragen dan hoor ik het wel, lees hier regelmatig mee en anders kun je me pb-tje sturen. Veel succes!

Allemaal fijne paasdagen!
    Groetjes, Eva.

14. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Hallo allemaal,

Ik zou ook graag met jullie meelezen en meeleven....
    Mijn vriend en ik hebben 30 mei de 1e intake voor icsi, de wachttijd is (in Groningen) 3 maanden, dus dat valt gelukkig mee!
    Erg spannend dus....
    Ik heb nog niet het vanaf bladzijde 1 gelezen, maar dat ik zeker nog doen, vind het erg fijn om verhalen van lotgenoten te lezen!
    Op dit moment ben ik 4 dagen overtijd, maar ik probeer niet teveel te hopen (is moeilijk), de :evil: :evil: :evil: komen toch wel weer....
    Maar ik heb ze liever nu dan over een paar dagen, want die onzekerheid is kloten :oops: , ik zie dan ook het meest op tegen het wachten na een terugplaatsing, 2 weken is wel erg lang, ik wil jullie dan ook allemaal erg veel sterkte wensen met jullie grote wens......

Groetjes Lieselot :)

15. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Maamaa wil je alvast voor morgen veel succes wensen met de echo! Ik hoop dat het er allemaal weer rustig uitziet en jullie weer van start mogen met nieuwe poging. Duim voor je.

Groetjes, Eva.

16. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi meiden,
    Vandaag terugplaatsing gehad van niet 1 maar 2 paaseieren ! ;)
    Alle 7 eicellen waren goed bevrucht, maar er zaten geen toppers bij, vandaar 2 emmy's teruggeplaatst. De overige kunnen niet ingevroren worden.
    En nu op het wachtbankje en wachten tot 22 april. [-o< [-o<

Hoe gaat het met jullie, fijne paasdagen gehad?

17. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Lisette,

fijn dat je een TP hebt gehad. Hoe is je gevoel eronder, dat er 2 emmy's zijn teruggeplaatst?

Bij mij zaten er ook geen toppers bij, één 7-cellig en één 8-cellig, maar zie resultaat.

Dat worden twee spannende weken. Ik ga voor je duimen meid.

Fijne dag nog.

Groetjes, Jaycey

18. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi Jackey,
    We waren vanmiddag even verrast, maar vindt het wel erg spannend 2 emmy's en nog 2 weken te gaan.
    Hoeveel cellig ze waren hebben ze niet verteld, en heb het zelf vergeten te vragen...

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gefeliciteerd Lisette,
    Nu maar stevig uitbroeden die paaseitjes!
    Heel veel succes in de wachtweken!
    Elmo

20. Lisette

Lisette Niet meer actief

Deel Deze Pagina