Elmo eindelijk weet je dan meer hoe en wat en kun je gelukkig verder zonder Primolut te hoeven slikken, zal in die zin ook zeker wel opluchting zijn. ElviraR wat spannend zeg..ook nog solliciteren. Dat je daarbij denkt aan de behandeling die er gaat plaats vinden, daar wil je eigenlijk rekening mee houden. Maar ik heb inmiddels ook wel geleerd toch de dingen te gaan doen die je leuk vind en me niet te laten weerhouden voor als het eens raak is...dat zien we dan wel weer en ervaar ik zeker niet als probleem. Wanneer hoor je er iets meer over? Lenneke hou je het een beetje vol meis, hoe voel je je? Caruli bij ieder verschilt het dus. Maar toen je clomid slikte willen ze eigenlijk niet dat er meer gaan doorgroeien dan max 3 meestal (tenminste bij ons in ziekenhuis wel). Nu is het natuurlijk wel de bedoeling dat er meerdere follikels gaan rijpen. Ook is de werking van Clomid en Puregon (of Gonal-f) wat anders....Clomid is een kuurtje en daar kun je echt totaal niks meer aan bijsturen na dat kuurtje. Bij de meds die je nu gebruikt kunnen ze op den duur wel minderen als het te hard lijkt te gaan en natuurlijk dosering verhogen als het wat langzamer loopt. Goed veel drinken, vooral nu je bezig bent met stimuleren. Ik ben hier ook nu al aan het oefenen om nu al minimaal 2 liter aan water te drinken en daarnaast mijn 'gewone' vocht. Ik ben nl toch al niet zo'n drinker (tenzij het om een fles rose gaat op een oudjaarsavond... ). Vandaag lekker mijn haren laten knippen en kleuren....ben weer helemaal blij....nu nog wat meer kleur in mijn bleke bekkie en dan voel ik me nog wat beter.
Elmo: fijn dat je eindelijk weet waar je aan toe ben. Wat kan je lijf je dan voor de gek houden he? Nou zaterdag dan weer beginnen begrijp ik? Deze keer moet het lukken! Is toch poging 7? In het jaar 2007! Wedden dat je een superwalvis wordt! Met mij gaat het verder goed, heb nog wel wat moeite met die extra liters drinken. Loop af en aan naar het toilet en wcpapier gaat erg hard! Beetje moe soms maar verder mag ik niet klagen. Ik hoop zo dat het gaat lukken, voel verder nog niets bijzonders... ElviraR: succes met sollicitatie! Liefs Lenneke
@ elmo; hehe eindelijk duidelijkheid @lenneke; afschuwelijk zijn deze dagen he. gebruik jij ook progestan vulva capsules? ik weet nog als de dag van gisteren dat dat 24 uur lang voelt alsof je ongesteld bent geworden. heel veel succes deze dagen met het wachten......ik duim mee voor je... @ elviraR; heel veel succes met solliciteren
Inderdaad Lenneke, poging 7 in 2007 (deze link had ik nog niet gelegd). Als ik het zo lees mag ik dus blij zijn met het gebruik van Pregnyl....denk ik Dat drinken wordt bij mij ook echt een probleem...maarja. Meid, je hebt er zondag een week opzitten! We gaan samen met je aftellen hoor! Liefs Elmo
@ Elmo; hehe, eindelijk duidelijkheid Pfff. Ben blij voor je dat je zonder extra tramalant mag beginnen zaterdag! Zet 'm op kanjer @Lenneke; idd alweer bijna een weekje om. Kan me voorstellen dat de tijd langzaam gaat...wachten is killing en al helemaal jouw wachtreden! Ik denk aan je aan duim nog steeds uiteraard! @Aldonza; lekker he af en toe eens zo'n verwenbeurtje! Geniet maar van je pas gecoupte koppie. Nu nog ff een zonnebankje en je bent compleet Mijn sollicitatiebrief is net gepost, dus duurt nog wel even voordat ik iets hoor....Ik houd jullie op de hoogte uiteraard Liek; nog 26 dagen tot de 30 ste hihi
@Lenneke; ik was best wel moe, verder voelde ik me wonderbaarlijk goed. het was alleen dat je de hele tijd denkt dat je bloed voelt vloeien en dan weer naar de wc en nee hoor dan was het weer die witte prut, en dan dacht ik, zo gaan we niet de hele tijd rennen naar de wc, maar jawel hoor, 20 minuten later zat ik daar weer.... ik was zo blij toen ik daar mee mocht stoppen. groetjes
Brenda; pff kan me voorstellen dat dat vreselijke 2 weken zijn...Hoop echt dat ze heel snel voorbij zijn met goed resultaat Lenneke!
ik weet niet hoe dat bij lenneke gaat zijn, maar ik moest doorgaan met de progestan tot aan de eerste echo in het ziekenhuis. die echo werd bij ons dan ook nog twee weken later gedaan omdat wij ervoor hadden gekozen om gewoon zoals gepland op vakantie te gaan dus de hele vakantie door gegaan met die zooi, maar zoals gezegd, dat was mijn eigen keus
Fijn Elmo dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt en nu weer ffies aan de pil he? (Hoe lang als ik vragen mag) Lenneke, I KEEP MY FINGERS CROSSED! En idd één week is alweer voorbij... Succes ElviraR met de sollicitatie, eigenlijk zou ik ook van baan willen wisselen, maar durf op dit moment niet zo goed...weet écht nog niet waar ik aan toe ben...na de 25e weten we meer! Liefs Nollie
@Nollie: is slik de 27e de laatste pil...dus in mijn geval 22 dagen (moet ik net de 2e strip aanbreken). Ben heel benieuwd naar je intakegesprek de 25e! Ook voor jou dus aftellen geblazen! Elmo
nog 6 gaden en dan intake. Best wel spannend, heb al wat vragen op geschreven die ik wil stellen. Ben erg aan het aftellen en soms al best wel zenuwachtig. Liefs Lydia
hai iedereen, ik wilde iedereen veel succes met alles wensen, ik heb in januari 2005 icsi gedaan, is een prachtzoon geworden van nu 1 jaar. had ik toen deze site maar eerder gezien had ik ook mijn hart kunnen luchten, nou als je iets kwijt wilt ik ben er hoor.
@Brenda: Ik moet inderdaad ook met progestan doorgaan tot 6 weken na een eventuele zwangerschap. Loop ook met inlegkruisjes en met regelmaat naar de wc voor die witte prut ja. Ik ben blij dat mensen dat niet aan je kunnen zien waar je mee bezig bent, want moet ze straks ook tijdens mijn werk gaan inbrengen... Ik ben inderdaad ook alleen moe en verder voel ik eigenlijk niets, is ook wel beetje eng maarja. @101: was je bij de 1e poging ICSI gelijk zwanger? Lenneke
lenneke; hoe bedoel je eng? dat je verder nog niks voelt als alleen moe? ik weet dat ik mij de eerste 5 tot 6 weken opperbest heb gevoeld, toen had ik zoiets van, is dit zwanger zijn? ik voel me zoooo goed
Yes, dat is precies wat ik bedoel. Als je iets zou voelen zou ik misschien meer het idee hebben dat er wat gebeurd in mijn lijf. Nu ben ik bang dat mijn lijf me voor de gek houdt en dat er helemaal niets gebeurd. Wat gebeurde er met je na die week 5 of 6? En wanneer mocht jij testen? Groetjes Lenneke
ik mocht na 2 weken testen middels een urinetest in het ziekenhuis maar ik had dan al thuis getest die ochtend na de 5e of 6e week ben ik misselijk geworden, pijnlijke borsten en overgeven was geloof ik week 9 maar dat weet ik niet meer juist maar die eerste wachtweken voelde ik helemaal niks, ik voelde me gewoon opperbest
Bij ons mag je ook twee weken na de tp de test doen. Bloedtest mag dan in het zh en thuistesten raden ze binnen die twee weken af. Wachten duurt lang he meid! Elmo
101; vroeg me ook af of je de eerste keer meteen zwanger bent geworden? Zijn jullie nu al bezig voor een tweede? Je mag evengoed meekletsen nu hoor. Alleen maar fijn om mensen met ervaring "in huis"te hebben. Lenneke; kan me voorstellen dat je het liefst iets zou willen voelen, maar dat hoeft dus niet (heb ik al vaak gelezen). Zelfs ik vind het wachten lang duren voor je. Zondag nog een weekje...ga je dan ook zelf testen, of wat is er met jullie afgesproken? Wij hebben net de uitnodiging ontvangen voor de voorlichtingsavond (8 feb om 19.00 uur). Volgens de brief krijgen we binnen kort een afspraak voor het instructiegesprek, wat daarop zal volgen....spannend. Eerst over 2 weekjes op vakantie en als we terugkomen, is het al bijna tijd voor de voorlichtingsavond...
hey Elvira, wat fijn om te lezen dat jullie groen licht hebben gekregen voor ICSI! ik ga gigantisch hard voor jullie duimen! dikke kus, Neeltje