hannah veel plezier donderdag geniet van de dag meid hij is zo voorbij ruba: meid kop op ik hoop echt dat de cryo lukt (kijk naar mij) ik zal voor je duimen voor de andere meiden ook veel succes [-o< [-o<
@ Hannah....fijn dat je zoveel info hebt en ook handig die CD-rom. Wij hebben dit alles niet! Van wie heb je ze gekregen? We weten nog niet of CZ pogingen in het buitenland vergoed. Vandaar dat we ook een afspraak hebben met Tilburg. Wens je veel suc6! Liefs Marjo
Wij krijgen geen infoavond, hebben wel een zeer uitgebreide folder en infomateriaal gehad en we mogen altijd bellen indien we vragen hebben, We kunnen hier zelfs een speciale afspraak voor maken met de IVF- arts Onze IVF arts is echt een lieve vrouw. Greets Beeb
Hallo meiden, Zit vandaag op dag 7 na de tp. Alle pijntjes van de overstimulatie wordt minder... mijn buik is ook platter. Weet niet of dat een goed teken is.... Verder voel ik me oke.. af en toe nog wat steken maar that's it.
@ Damie....wens je heel veel geluk toe meis! Hoop dat je de 26e een positieve test in handen krijgt! Duim met je mee! Heb zo'n gevoel dat het bij jou wel goed zit! Don't ask me why! Liefs Marjo
aaah Muusk, doet me erg goed om dat te lezen. mocht je gelijk hebben dan krijg je een dikke vette zoen van mij. Ik heb juist omdat de punctie en bevruchting zo ontzettend goed zijn gegaan het gevoel dat er wel 1 ding mis moet gaan....zoveel geluk heb ik toch niet? We shall see
Hoi Damie, Bij mij zijn de punctie en TP ook ontzettend goed gegaan. Nergens last van gehad, en zie mijn banner. Het hoeft helemaal niet verkeerd te gaan hoor. Positief blijven, wie weet neemt de test dat gevoel wel over Groetjes, Jaycey
Rubakiwi: Wat ontzettend balen meid, ik hoop dat jullie lekker bijkomen dit midweekje weg. En vol goede moed weer verder gaan met de cryo's.Wel erg fijn dat het ziekenhuis met jullie meedenkt ! Hannah: Ik hoop dat je donderdag een hele fijne trouwdag hebt ! Hoop op veel voorspoed en geluk voor jullie, en geniet er goed van want de dag vliegt voorbij... Damie: Weet je al of je cryo's hebt, en hoeveel? Hier gaat alles zijn gangetje, ik heb nu constant een gevoel een "baksteen"mee te dragen in mijn linkerbuik. En als ik veel loop, voornamelijk bij mijn werk trekt het onzettend daar en in mijn linkerlies. Met rust is dit wel snel weer over. Het begint nu wel te kriebelen en hoop dat het snel zondag wordt, om te testen.
Ik ben me zeer bewust dat ik mijn handjes mag dicht knijpen Nu nog hopen dat, dat meewerkt aan een goed resultaat Greets Beeb
Ik wil al jullie meiden heel erg veel succes wensen. Hier gaat nog steeds alles goed, maar ik red het niet om naast het forum waar ik al langer schreef ook dit nog regelmatig bij te houden. In die tijd dat ik hier heb geschreven heb ik veel steun gehad aan de meiden hier en vond het altijd prettig om hier mijn verhaal te kunnen doen en te herkennen bij anderen. Ik hoop echt dat het gauw leegloopt hier en er nog veel walvisjes in de mooie zee mogen zwemmen! Groetjes, Eva.
Jammer Aldonza maar wel begrijpelijk............ Meiden ik neem nu echt afscheid van jullie voor de komende twee weken........Morgen trouwen en dan lekker op vakantie..... Hoop dat er een paar positieve testen tussen zullen zitten.... En voor de rest, succes allemaal
lieve meiden helaas kom ik me ook weer hier aanmelden vrijdag moet ik weer naar het zh kijken of de natuur zijn werk heeft gedaan zoniet misschien in overleg curretage en ook horen we vrijdag hoe we verder gaan denk ik even afwachten nu dus... hannah: fijne trouwdag meid! aldonza: snap het heel goed hoor geniet van je zwangerschap en veel plezier
Caruli, jammer je weer hier te zien. Het is belangrijk dat je probeert weer snel verder te gaan. You go girl
damie: ik zou ook gelijk bij de volgende normale menstruatie door willen gaan maar volgens de gyn die ik niet eens ken en mij niet behandeld heeft moet ik maar een paar maanden rust houden ik vind dat heel moeilijk omdat we bij ons weten dat spontaan zwanger worden nihil is eigenlijk dus gewoon niet meer kan en om dan weer maanden te wachten op wanneer je weer kunt beginnen zie ik ook niet zitten maar goed heb toch toestemming nodig van de arts we zullen zien vrijdag wat ze gaat zeggen
Misschien is het voor je lichaam wel goed om even rust te houden. Ik moet zeggen dat ik het ook niet zou kunnen. Misschien wel 1 maandje maar geen MAANDEN. Ik denk dat je duidelijk moet aangeven aan je eigen gyn dat je zsm wilt beginnen. Als jij je daarbij goed voelt kunnen ze moeilijk weigeren. Succes
Hallo Allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en zou me graag bij jullie aansluiten. In februari zijn we vol goede moed aan onze 1ste ivf behandeling begonnen. 26-03-2007 hebben we 1 embryo terug laten plaatsen, op 10 april mocht ik testen. Helaas was dit niet nodig, op 08-04-07 kreeg ik bloedverlies. Eerst bruin, later zette het in alle hevigheid door. Het begint nu pas echt tot me door te dringen, dat het echt afgelopen is. Ik ben niet zwanger, we krijgen er geen kindje bij. Ik ben erg verdrietig en teleurgesteld, we hadden zon goede hoop toen we met deze poging zijn gestart. Ik ben zo blij dat we een echo hebben van deze terugplaatsing, het bewijs van ons korte avontuur. Volgens het ivf-team zag het er tot de terugplaatsing allemaal goed uit, maar de kwaliteit van het embryo was gewoon niet zo goed. Jammer genoeg hebben we ook geen emmy's kunnen invriezen, dus moeten we ons gaan opladen voor poging 2. We mogen ons op de eerste dag van de volgende menstratie weer aanmelden. Is voor de tweede ker in mijn leven dat ik uit zie naar mijn volgende menstruatie... caruli: ik kan me heel goed voorstellen datje meteen verder wil, waarom zo lang wachten als dat is wat je graag wil. Groetjes Naatje
caruli: ik kan me heel goed voorstellen dat je meteen verder wil, waarom zo lang wachten als dat is wat je graag wil. Groetjes Naatje