Hoi Damie/Elmo Fijn te horen dat het jullie goed gaat ! Vandaag is het mijn 55ste dag naar de ongesteldheid, als ik in de snelligheid mij niet vertel. Laatste menstruatie was 23 febr. Ga morgenvroeg testen, kruip er weer lekker in en als ik dan wakker ben zet ik het op het forum. Heb goed nagedacht over de uitkomst hoor. Als die negatief is dan doe ik zondag alsnog een test. Als die positief is dan controleer ik zondag alsnog voor de zekerheid. En een twijfelgeval zou het niet worden want ik heb zwangerschapstesten van de clear blue gekocht. Die geven namelijk genadeloos zwanger of niet zwanger aan: stond op het doosje. Lisette.
Oke, had al zo'n vermoeden dat het erbij hoorde..... Jij veel succes met wachten tot morgenochtend! Duim voor je voor een 'ZWANGER' tekst op je clear blue stick! Damie; sterkte met je opgezette buik. Goed van je dat als het niet over gaat je morgen naar een arts gaat! Nollie; ookal zitten we nu niet meer in hetzelfde schuitje, ik volg je nog wel hoor! Hannah; hoe was je dag? Zal wel even duren dat je op forum weer komt, maar hooop dat je een mooie dag hebt gehad met je man (!) Rest van de dames, succes en liefs! Liefs!
@ Maamaa....heel veel suc6! @ Damie....hoest vandaag met je? Nog last van je buik? Ga je nu nog naar je arts vandaag? Wens je veel suc6! Blijf voor je duimen? @ Lisette....enne meid? Trek je het nog? Al getest? Enne? Ben zo benieuwd! Leef met je mee en duim me te pletter! @ Alle anderen....een fijn zonnig weekend en veel suc6! @ Zelf voel ik me nog steeds niet echt goed! Nog steeds overemotioneel en huilerig! Hoop dat dat snel overgaat! Liefs Marjo
Mijn mannetje loopt momenteel als een kip zonder kop door de kamer, ongelooflijk maar waar Wij zijn zwanger!
@ Oh Lisette....wat een overheerlijk nieuws! De tranen stromen me momenteel over de wangen! Ik zei toch dat ik er een goed gevoel bij had! Van ganser harte Proficiat meis! (ook voor je ventje) Liefs en geniet er maar fijn van! Zoek maar een mooie banner uit! Het is je van harte gegund! Liefs Marjo
Hoi Nollie, wat lief van je..... Ben braaf geweest hoor. Ik ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest. Moest bloed laten prikken en krijg vanmiddag het uitslag. Verder zei de gyn dat mijn eierstokken enorm groot waren. Dat ik pijn had was dus geen toeval. Daarnaast vond hij er alles goed uitzien en denk niet dat ik een zware overstimulatie heb. Tevens gaf hij aan dat overstimulatie in de tweede wachtweek vaak een goed teken is?
@ Damie....heb ik inderdaad al vaker gehoord dat dat ene goed teken is! Laten we er dus het beste van hopen! Ik heb nog steeds een goed gevoel! Liefs en suc6! Marjo
Thanks meiden....de pijn is echt niet te houden. En ik kan niet weg van werk.... Heb maar weer een paracetamol ingenomen. Muuske, ga je lekker cruisen met je nieuwe clio. Ik hoop dat je heel snel jezelf weer kunt zijn. Zonder die vreselijk huilbuien...ken ze en het is niet leuk. Nollie, er blijft niet veel over hier...hopelijk kan ik ook binnenkort vertrekken.
@ Damie...wat naar dat je zoveel pijn hebt meis! Ja ik hoop ook snel weer helemaal mezelf te kunnen zijn! Vind dit maar niks zo. Zou het van de hormonen komen? Liefs Marjo