Gelukkig maar dat de pijn minder is...ben benieuwd hoor woensdag! Nee hoor nog niet aan iedereen, maar het is wel héél moeilijk hoor ! Liefs Nollie
Nollie kan me voorstellen. Mocht ik zwanger zijn dan wil ik het op moederdag aan mijn moeder en aan mijn zus vertellen. Het gaat wel lastig worden want mijn zus hangt zovaak aan de lijn....
Ja, want ze weten denk ik ook precies wanneer je mag testen enzo...Mijn ouders en zusjes én collega's wisten ook dat ik eind maart mocht beginnen met de 1e poging..nou mijn zusjes en ouders wel verteld, maar mijn collega's (op 2 na dan) nog niet verteld...Tegen de hun zeg ik dat ik toch weer moet wachten, omdat er toch een wachtlijst is...Tsja wat moet je anders zeggen? Nou hoop dat (ik heb er een goed gevoel over...) dat je met moederdag positief nieuws mag gaan vertellen hoor Damie!
Hoi Damie, Goed te lezen dat de bloeduitslagen goed waren. Ik heb 2 dagen eerder getest dan ik mocht (dus voor jou vandaag) en dan de dag zelf dat het eigenlijk mocht(dus voor jou woensdag). !?! Heb net met het ziekenhuis gebeld en de assistente was erg blij voor ons, je krijgt toch een band met ze (merk ik nu). We mogen (pas) 21 mei voor een termijnecho. Maar ja ergens vliegt de tijd ook wel weer voorbij. Meid ik hoop dat je me volgen naar de walviszee ! Succes.
Hoi Damie, Goed te lezen dat de bloeduitslagen goed waren. Ik heb 2 dagen eerder getest dan ik mocht (dus voor jou vandaag) en dan de dag zelf dat het eigenlijk mocht(dus voor jou woensdag). !?! Heb net met het ziekenhuis gebeld en de assistente was erg blij voor ons, je krijgt toch een band met ze (merk ik nu). We mogen (pas) 21 mei voor een termijnecho. Maar ja ergens vliegt de tijd ook wel weer voorbij. Meid ik hoop dat je me volgen naar de walviszee ! Succes.
Nou ik hoop ook dat ik je mag achtervolge. Tot nu toe gaat het de goede kant op. Hoe heb jij berekent dat je 4 weken en 5 dagen zwanger bent?
caruli, ik hoop voor jullie dat het met jullie kleintje allemaal goed gaat komen...zal een kaarsje voor je branden. Damie,nog 2 dagen, suc6 met testen! Je kan trouwens berekenen hoe ver je zwanger bent door de datum van je terugplaatsing + 2 weken te tellen. Dus in jou geval is dat 10 april+ 2 weken 27 maart zou dan normaal jou eerste dag van je laaste menstruatie zijn geweest. Dan ben je op 25 april 4w en 1d zwanger als je test positief is! Lisette, 21 mei jullie eerste echo geniet ervan, spannend 1 of 2! Groetjes Naatje
Naatje thank you... ik wist echt niet. Maarja eerst maar een positieve test he. Succes met je tweede ronde!
Bij mij werd de datum van de punctie genomen (+2 weken), dus ik zou het toch maar afwachten wat ze in het ziekenhuis zeggen. Succes met testen. Groetjes, Jaycey
Hallo allemaal, Zoals ik in mijn vorige topic al schreef, staan wij aan het begin van alle ICSI-perikelen. 10 Mei aanstaande hebben wij onze eerste afspraak in Nijmegen. Kan iemand ons vertellen wat wij zoal kunnen verwachten bij deze afspraak? Alvast bedankt! Groetjes, Helene
Hallo allemaal, Zoals ik in mijn vorige topic al schreef, staan wij aan het begin van alle ICSI-perikelen. 10 Mei aanstaande hebben wij onze eerste afspraak in Nijmegen. Kan iemand ons vertellen wat wij zoal kunnen verwachten bij deze afspraak? Alvast bedankt! Groetjes, Helene
Maakt niet uit hoor. Ik dacht eerst ook dat ze van de TP uitgingen. Dus toen ik weer in het ziekenhuis was voor de echo, was het toch wel een leuke verrassing dat ik "al" 3 dagen verder was dan ik dacht
Jackey, heeft gelijk damie. Ik moest ook 14 dagen bij mijn punctiedatum optellen dus 5 april en 14 dagen wordt voor mij vanaf 23 maart. Maar helemaal weet ik niet of dit klopt, in een tijdschrift en Moeders voor moeders zeggen dat ik 28 december ben uitgerekend en als je rekening houdt met je cyclusdagen zou ik 26 december zijn uitgerekend. Hoe dan ook tussen kerst en mijn verjaardag (29 december) is ergens de bevallingsdatum. Bij de echo wordt het volgens mij pas echt duidelijk.
Je moet de datum van de punctie als eisprong zien. Dus het aantal weken terugtellen naar de dag van de punctie en dan daar nog twee weken bij op tellen, want die krijg je er gratis bij! Groetjes, Jippie
Helene wij zijn 21 februari voor de eerste x naar de fert.arts geweest, waarna ik een bloedonderzoek moest doen voor het ICSItraject. Morgen gaan we voor een 2e gesprek en horen we hoe het verder in z'n werk gaat, ik hou je op de hoogte oke? Groetjes Ester.
Zo dames, net weer een fm (de 2e) gehad en ze groeien goed. In de rechter eierstok zitten sowieso 3 (grote)follikels van 19, 16, 16,5 cm. As vrijdag krijgen we de punctie. We zijn benieuwd! Liefs voor jullie allemaal! Maamaa