Wow spannend meid...ga keihard voor je duimen voor een goede oogst as vrijdag! Misschien dan met Koninginnedag TP.... [-o< Ennuh...had het nog geholpen op je linker zij te slapen...(las ik op je weblog) Liefs Nollie
Thanks Lady´s! Ik begin stiekem wel een beetje zenuwachtig te worden voor vrijdag, maar laat lekker alles maar over me heen komen. Mirjam, heb je net een pb gestuurd, om te vragen hoe het met jou is! Nollie, allereerst succes morgen bij de intake van de verloskundige! Heb geprobeerd om op mn linkerzij te slapen, maar ben flinke woelwater, dus zal door de nacht heen wel niet. Werd wel wakker op die zij. De arts zei dat het wel wat geholpen had, ondanks dat, moest ze nog behoorlijk op mn buik drukken om de linker eierstok zichtbaar te krijgen. Liefs Maamaa
Beste allemaal, Ik zit pas sinds gisteren op twee forums en merk nu al dat ik gek wordt van het heen en weer gevlieg en reageren op al jullie lieve reacties. Ik denk dat ik het maar ga beperken tot mijn eigen weblogje en zo nu en dan even een blik zal werpen op dit forum. Dit zal in een later stadium vermoedelijk wel wat vaker worden. Wel zou ik iedereen die op dit moment in het hetzelfde traject als wij zit en-of met ons meeleven, van harte willen uitnodigen op onze weblog. Dit is voor mij in elk geval wat rustiger wat reageren betreft! Voor alle anderen dank voor jullie reacties tot nu toe en succes met jullie wensen, zwangerschappen en geboortes. Wellicht tot ooit. Groetjes, Helene http://vanzwangerwordentotouderzijn.blo ... index.html
Hoi maamaa: das goed nieuws. Alvast toi toi toi voor aankomende vrijdag. Zoals damie al schreef, het is mij ook meegevallen. Damie:Veel succes met de zwangerschapstest en ik hoop dat je goed nieuws meld morgen! Groetjes
Damie: Succes morgen! Duim voor jullie dat een positieve test is! Spannend! Lisette: Dank je wel! Blij te horen dat het jullie is meegevallen! Liefs Maamaa
Damie, succes morgen, hoop dat je nog een beetje kan slapen vannacht! maamaa, veel succes vats voor vrijdag!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik heb een positieve test! Denk dat ik nu mag zeggen dat ik zwanger ben? Pffff, het dringt nog niet door....weet niet wat ik moet doen. Ik zit hier op mijn werk.... te doen alsof er niets aan de hand is. Ik had gistermiddag met een kruidvat test getest en toen zag ik meteen een tweede streep. Ik gelijk aan de telefoon met een vriendin maar ondertussen werd de streep lichter en vager.... na 15 min zag je haast niets meer. Ik baalde natuurlijk. Wist echt niet wat ik ermee aan moest. Vanochtend naar de huisarst geweest voor een test en die was harstikke positief.
meid wat goed zeg gefeliciteerd ik had al het idee dat het raak zou zijn meid geniet er maar van ik vind het echt super voor jullie
Jullie allemaal, harstikke bedankt voor de fijne, lieve en altijd leuke reacties op mijn soms wel stomme vragen. Ik wil helemaal niet weg van hier. Dus blijf jullie in de gaten houden. Ook de nieuwelingen. Heel veel succes. Het is mij na 2 jaar en 3 maanden gelukt. Dus niet opgeven! Caruli, thanks. Mannetjelief weet het nog niet. Hij was een paar dagen weg met zijn werk en komt vandaag terug. Ik had gisteren een speentje gekocht met de tekts " papa is the best" . Heb dat ingepakt en bij de deur neergelegd.
Hoi Damie, van harte gefeliciteerd meid! Het is je van harte gegund. Geniet er lekker van. Groetjes, Jaycey
Damie, Van harte meid, welkom in de walviszee. Geniet er lekker van...enne je bent echt zwanger! Zoek je een leuke banner uit? Liefs Lisette.
Meiden wat gaan jullie allemaal hard zeg! Fijn om te lezen hoe het met jullie gaat. Wij moeten straks om 11 u in Zwolle zijn voor ons 2e gesprek over Icsi. Ik krijg dan mijn bloeduitslagen enzo en verder heb ik geen idee wat we nog meer te horen krijgen...ben wel een beetje nerveus! Maar goed, jullie horen het nog wel van me. Fijne dag voor iedereen hier! Liefs Ester
Damie, Wat een geweldig nieuws zo op de vroege morgen. Van harte gefeliciteerd, geniet van dit mooie nieuws en prachtige dag. Laat je ons weten hoe je mannetje reageerde? Dikke kus, Elvira
....Damie.... Van harte gefeliciteerd.....geniet er lekker van.. We waren al aan het pb-en,maar dacht laat hier ook ff een berichtje achter... XXXX Minou