Joehoeee! Damie gefeliciteerd meid! Stienke, succes en hopelijk mogen jullie snel starten! Liefs Nollie
@ Damie....Van ganser harte PROFICIAT meis! Had het je al voorspeld he! @Maamaa....Veel suc6 vrijdag! @ Ester....jij ook veel suc6! @ Naatje....ook veel suc6! Alle andere meiden we blijven duimen! Liefs Marjo
Mannen kunnen echt dom zijn af en toe.... In eerst instantie snapte hij het niet. Dit omdat hij bij binnenkomst meteen vroeg of ik al getest had waarop ik zei nee ik wacht nog wel even een paar dagen. Wat is hij goed gelovig hi hi hi. Met een smoes heb ik hem het kadootje laten uitpakken... en daarna stond hij mij aan te staren met het speentje in z'n hand niet weten wat de bedoeling was. HOOOO!
Hhiihihiihh....lijkt mijn ex wel toen ik hem een pakje overhandigde en hij daar twee baby-gympies uit haalde...die glazige blik.... Niet te filmen....
Zoals ik van de week al vermoede heeft zich gisteren mijn menstuatie te vroeg aangediend. Jammer genoeg net te laat om te kunnen bellen naar het spreekuur. Mijn cyclus is nu maar 18 dagen geweest, ik ben zo bang dat dit te kort is om weer te mogen starten. Vanmorgen naar het telefonischspreekuur gebeld om door te spreken hoe we nu verder gaan. Eerst was de verpleegkundige erg duidelijk en zei gelijk, het is beter de volgende menstruatie afwachten. Maar toen ik vertelde dat ik gisteravond weer met de pil ben begonnen, kwam er een opening. Ooow bij jou wordt de cyclus geregeld met de pil! Nou dan ga ik het hier even overleggen met het team en dan bel ik je straks terug. Dus ben heeeeeeeeel hard aan het duimen dat we weer mogen starten....Ik hoop het zo! Groetjes Naatje
Maamaa, ging de punctie vandaag door ? In ieder geval denk ik aan je en hoop dat het je is meegevallen. Laat wat van je horen. Liefs Lisette.
Doet me goed te lezen hoe er iedere keer word meegeleefd! Ik lig lekker bij te komen van de punctie. Was heftig! Had behoorlijk wat eiblaasjes, maar ze waren superlief voor me en deed het heel goed, zeiden ze! We kregen direct te horen hoeveel het er waren: 8 eitjes. Morgen mogen we bellen of er bevruchting is Sorry, ga weer even liggen op mn ligbedje in de tuin, ben nog wat draaierig. Liefs
Maamaa, 8 eitjes...dat is mooi! Fijn dat je het gehad heb....en nu hopen dat het nooit meer nodig is en kom je ons heel snel achterna.
Hey Maamaa, Super oogst zeg! Lekker uitrusten en laat je maar lekker vertroetelen hoor! Dat heb je wel verdiend. Elmo
Hey maamaa, Dat is goed, nu hopelijk goed nieuws voor je morgen! Fijn te lezen dat ze lief voor je waren. Doe het rustig aan zou zeggen en geniet van het zonnetje! liefs van mirjam
Hey Maamaa! Hoe voel je je? Wat een super oogst joh...spannend hoor morgen, ik duim keihard voor jullie! Liefs Nollie