Sorry, ik had nog niet alles gelezen maar wat spannend zeg! Hou ons op de hoogte oke? Mijn duimen draaien volop voor je! Wij gaan morgen voor de 1e x voor IUI, ook spannend. Wij zouden namelijk ook ICSI gaan doen, maar we mogen nu eerst dit proberen. Lukt het niet, dan gaan we alsnog ICSI doen.... Ester.
Welkom Ester Spannend hoor dat jij 8 mei mag testen, ik word knetter gek van het wachten. Ik weet niet meer wat mijn lijf allemaal met me uit haalt. De ene keer denk ik dat het raak is (met vlagen misselijk, pijnlijke en grotere borsten, wisselend humeur)en de andere keer zakt de moed weer in mijn schoenen en voelt het of het al deze gevoelens tussen mijn oren zitten WAS HET MAAR 7 MEI
Dat is lief! Mijn mannetje heeft helaas net een diclofenac geslikt (spierverslapper en 2 paracetamol) ivm megamigraine! Nu ben ik dus lichterlijk in paniek! Zelf was ik er al aan gewend om geen pijnstillers enzo te slikken, maar hij blijkbaar niet. Echt balen dit! Maar ja, niets meer aan te doen helaas! Weet iemand wat de invloed hiervan is op het zaad?Niet best lijkt me...
Dat is lief! Mijn mannetje heeft helaas net een diclofenac geslikt (spierverslapper en 2 paracetamol) ivm megamigraine! Nu ben ik dus lichterlijk in paniek! Zelf was ik er al aan gewend om geen pijnstillers enzo te slikken, maar hij blijkbaar niet. Echt balen dit! Maar ja, niets meer aan te doen helaas! Weet iemand wat de invloed hiervan is op het zaad?Niet best lijkt me...
Hoi Ester, Volgens mij kun je dit morgen best even na vragen op het labo. Wil jullie morgen veel succes toewensen. Ik krijg vrijdag een kijkoperatie en we hopen daarna ook te beginnen met IUI groeten mirjam
Dank jullie wel voor jullie reacties! En Stienke: tuurlijk duim ik ook voor jou! Sonnetje: mijn lijf vertoont gewoon geen enkele reactie. Heb alleen nog steeds een beetje last van mijn eierstokken vanwege die punctie. Hoe reageerdejouw lichaam eigenlijk op al die hormonen? Ik heb nergens last van gehad. In tegendeel:ik voelde me super! Helaas zijn met die punctie niet alleen mijn eitjes weggehaald, maar ook al mijn optimisme en mijn goede humeur.
Essie, welkom hier. Wat jammer dat je zo'n last heb nog van je eierstokken. Ik hoop dat het snel wegtrekt en jullie een prachtige bevruchting zullen hebben. Ook hier helaas in de mmm, maar bij ons ligt het aan mij. Ook endometriose helaas. Iniedergeval heel veel succes. @Hannah Wat zagen jullie er prachtig uit. Geniet nog even van de wittebroodsweken. @de Rest Heel veel succes. Groetjes, Elvira
Geweldig dat jullie zo meevoelen meiden! Dank jullie wel! Heb nu wel erg de kriebels voor vanmiddag, niet voor de "ingreep" op zich maar gewoon het is zo spannend allemaal! Natuurlijk ging ik vanochtend door mijn rug, dat kon er ook nog wel bij. Gister te fanatiek gesport misschien in combinatie met spanning.... Ik heb gister mijn enorme kaars weer gebrand voor jullie allemaal en hopelijk zwangeren we er binnenkort met z'n allen lustig op los! Liefs Ester.
@ Essie: Ik verschrikkelijk veel last gehad van al die hormonen, mijn vriend kon me soms wel achter het behang plakken. Ik was vreselijk opstandig, niemand kon iets goed doen in mijn ogen, je kon me dus beter maar met rust laten, anders was het huis te klein. Ik was dus echt niet zo`n leuk persoon om bij te zijn. Groeten Sonja
Oh jeetje Sonnetje......dat is best heftig........ Ben benieuwd hoe ik er op ga reageren.. Nog ff geduld voor mij.......... Esther, hoe is het gegaan vandaag met de IUI? Liefs Hannah
He Hannah, De eerste zes ICSI behandelingen in eigen cyclus voelde ik me ook net een stuiterbal van de hormonen terwijl ik me bij de standaard behandeling keurig heb gedragen. Het is per keer en bij iedereen anders...voel je je goed dan is het mooi en anders...moet manlief maar een beetje extra geduld met je hebben
Oké geen peil op te trekken dus....... We zien het wel en houden met alles rekening..... Heb manlief er op voorbereid...... Dank voor je antwoord in ieder geval. Liefs Hannah
Mijn man noemde mij hormonstertje.... om je een idee te geven Misschien kan hij een andere creatieve naam geven, hebben wij ook nog wat te lachen
Ik zal t eens aan hem vragen................... En als t iets is zal ik het hier plaatsen........... Hormonstertje, vind hem wel leuk.........