IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    IUI viel tegen. Er waren maar 100.000. zwemmertjes. Mazzeltje dat het ziekenhuis ons mobiele nr. kwijt was want ze hadden het willen afblazen. Nu waren we er al, en zei de verpleegkundige; niet geschoten is altijd mis, 100.000 is beter dan 0 waar jullie mee begonnen!

Helaas....nu nog 1x IUI proberen in juni en als dat niet aanslaat in september voor ICSI!...

Liefs Ester.

2. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Jammer dat het zo tegen viel, maar inderdaad niet geschoten is altijd mis.

Veel suc6

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Balen Stienke...ik hoop echt dat net die ENE er tussenzit meid!
    Succes op het wachtbankje.

4. Ester: succes met wachten. Hoop voor je dat er idd 1tje bij zit die goed doorzwemt naar het juiste doel! Spreek ze hardop toe ! :)
    Sonja: Hoe is het bij jou met het wachten? Ik word inmiddels lichtelijk gek! Wat jullie met hormonen hadden heb ik zonder. Mijn lieve vriendje drijf ik echt tot het uiterste.
    Elvira: jij komt uit niewerkerk zag ik? Woon je daar al lang? Wie weet ken je mijn vriend wel....

Liefs Ester

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Ester,

Ja klopt ik woon in Nieuwerkerk aan den IJssel. Inmiddels bijna 6 jaar. Mijn vriend woont hier wel al heel zijn leven, ik ben erbij gekomen toen we gingen samenwonen.

Maarre wie is je vriend dan? We kennen bijna iedereen hier, dus zal vast wel.

Groetjes,
    Elvira

6. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Ik kan bijna niet meer wachten tot 7 mei, we worden hier ook lichtelijk gek ;)

7. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Hoi Meiden

Ik heb een tijdje niets van me laten horen, moest het even achter me laten na de miskraam.
    Op het moment gaat het weer redelijk met me, alle medicijnen zijn weer in huis en in Juni weer beginnen met prikken.
    Op het moment ben ik al 11 dagen overtijd. We hebben het ziekenhuis gebeld en ze zeggen dat het waarschijnlijk van alle hormonen komt, ik moet mn temperatuur meten en morgen terug bellen ben benieuwd. Durf geen test te doen want het zal wel weer negatief zijn.

Voor alle meiden succes met wachten en de behandelingen en testen over een aantal dagen . Ik weet hoe jullie je voelen. Ik blijf weer vanaf heden weer schrijven.

Gr Diana

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Diana,
    Wat onzeker toch weer he.
    Ik heb dat ook eens tussendoor gehad. Toch een test gedaan (op verzoek van ivf arts) en negatief natuurlijk...toch doet dat hartstikke zeer als het vakje leeg blijft (had nog nooit een test zelf gedaan). Ik begrijp dus heel goed dat je dat niet wilt/durft!
    Heel veel succes bij ronde 3 meid! Toch wel extra beladen denk ik.
    Liefs

9. Hoi Diana, ik ben nieuw hier, maar kan tcoch niet zomaar even aan jouw verhaal voorbij gaan. Wat erg zeg. Dat lijkt me zo verschrikkelijk. Eerst toch blijdschap en dan.....gaat je droom toch nog kapot. Veel sterkte en vooral succes met poging 3.

@Elvira, hoe oud is jouw vriend/man? Dan kan ik wel een beetje inschatten of ze elkaar zouden moeten kennen. Ik denk nl. niet dat mijn vriend het zo leuk zal vinden als ik hier gelijk z'n naam in de groep gooi ;)
    Ik hoor het wel van je.

@Sonja: hoe voel je je? Voor jouw vandaag de laatste dag progestan denk ik? Beter hoor. Ik heb wel eens in een dagboek gelezen dat iemand ze 'kliederbolletjes' noemt. En ze heeft gelijk weet ik nu!

Groetjes Ester

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het is zeker een geklieder die dingen...bleh!
    Hoop ze NOOIT meer nodig te hebben ;)

Mutsenballen noemen we ze ook wel ;)

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Ester,

Mijn mannetje is 31 jaar. Je kan het ook altijd PB'en hoor, dan kan niemand het lezen.
    Gaat verder alles goed met je?

@Diana
    Fijn dat je er weer bent meis. Tuurlijk mag je verdrietig zijn. Ik hoop toch echt dat je test van de week spontaan positief is.

Dikke Kus,
    Elvira

12. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Ik moet ze straks 3 x per dag 2 gaan gebruiken van die mutsenballen
    Ik vroeg al aan de verpleegkundige, hoe moet ik dat doen als ik op mijn werk ben niet echt handig pffff :(

HIHIHIHI

greets Beeb

13. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Mutsenballen........ ;) :) Kei leuke benaming Elmo....

@ Diana: welkom terug meid.......Het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt. Hoop dat de test toch nog spontaan positief is

@ Sonnetje en Essie: houden jullie het nog uit op de wachtbank?

@ Beeb: hoe gaat het met de eitjes? Groeien ze goed?

Liefs Hannah

14. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Nou Hannah,
    Er zijn 6 follikels gevonden 5 rechts en 1 links
    Er zijn er 3 van 13mm
    1 van 15 mm
    1 van 16 mm
    1 van 23 mm
    Dus het gaat lekker denk ik zo

Greets Beeb

15. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    dorpje bij amsterdam
    Beeb, klinkt goed. bijna de punctie?

Die mutsenballen zijn niet prettig. Ik moest het ook altijd op mn werk doen. Ik deed het in mn koffie pauze, want ik moest eerst nog 15 min rustig blijven zitten. Maar als je er eenmaal mee bezig bent maakt het niet veel meer uit.

Ik zag dat er veel nieuwe mensen op het forum zitten en ik hoop dat we snel met zn allen naar de walvissenclub mogen.

Vandaag het ziekenhuis gebeld, we moeten toch gaan testen het weekend dus hebben we besloten dit zondag te doen. Dan ben ik 14 dagen over tijd. Het heeft nog nooit zolang geduurd. Ik moet maandag terug bellen met de uitslag. Dan zal er denk ik voor de zekerheid nog bloed worden afgenomen. Is het allemaal negatief dan krijg ik weer van die pillen om het op te wekken verschrikkelijk is dat. Sinds ik bezig ben met dit allemaal ben ik steeds onregelmatig wordt er een klein beetje gek van maar ja.

En Hannah beetje laat maar als nog gefeliciteerd met je trouwdag jullie zagen er mooi uit.

16. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    @ Ester: Nou inderdaad wat een geklieder, ben inderdaad gelukkig bezig met de laatste mutsenballetjes. Het wachten lijkt al langer te duren, maar het is bijna 7 mei.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

15 min rustig blijven zitten bij het gebruik mutsenballen?
    Dat hoefde bij mij helemaal niet hoor. Doc. zei dat ze met 10 min door je lichaam waren opgenomen en ze er niet uit konden vallen ;)
    Raar dat het overal anders is he....
    Maar wel fijn dat het bestaat ;)

18. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    dorpje bij amsterdam
    indaad gek. S'Ochtends moest ik zelfs blijven liggen heel apart.

19. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Nou meiden
    wij gaan als de brandweer,( zonder toeters en bellen ) :)
    Dinsdag mogen we al voor de punctie,
    spanning stijgt hier

Greets Beeb

20. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Nou dat is is toch super, zie je er erg tegen aan?

Wij duimen in ieder geval voor jullie.

Liefs Sonja

Deel Deze Pagina