Hey Beeb, Geweldig en wat snel. Succes dinsdag en het gaat helemaal goed komen hoor. Op naar een superscore en prachtige bevruchting. Liefs, Elvira
Wow Beeb wat goed zeg! Goed gebroed dus. Heel veel succes alvast voor dinsdag en op naar een mooi aantal! Liefs Hannah
Ik ben hier nauwelijks meer online te vinden...enkelen zullen me nog wel kennen toen ik hier schreef, maar ik blijf met mijn hart ook bij de meiden die nog in de MMM zitten en wens jullie allemaal veel succes en een dikke knuffel! Liefs, Eva.
Hier is het rustig op het front....nog 8 dagen wachten, word gek! Voel van alles in mn buik, menstruatiekrampen, steekjes, maar ja. Gelukkig hebben we al 1 week wachten achter de rug. Eva & Elmo Lief dat jullie (af en toe) meelezen en aan ons denken!! Leuk om 'de oude garde' nog eens voorbij te zien komen! Beeb Succes dinsdag! Sonja Nog 1 nachtje slapen voor jou! Spannend! Diana Helaas welkom terug! Duimen draaien voor je! Rest van de dames, ook jullie volg ik, heel veel succes! Liefs Maamaa
Lieve Maamaa, je bent mijn op de helft meid! Eng he! Vooral die tweede week...dan is het erop of eronder. Ik duim voor je hoor!
Hoi Meiden, Vanmorgen getest helaas negatief, we wisten het eigenlijk al maar toch is het een kleine domper. Morgen weer het ziekenhuis bellen en dan horen we hoe verder. We zullen wel weer tabletjes krijgen om het op te wekken. Denken we rust te krijgen deze maand weer niet. Voor de meiden in de wachttijd, heel veel succes en sterkte. Beeb succes met je punctie dinsdag Gr Diana
Jeetje Diana, toch jammer.... Maar op naar juni, zet hem op! Sonnetje en Essie houden jullie het nog uit op de wachtbank? Maamaa, de eerste helft zit er al weer bijna op. Sterkte in die oh zo spannende tweede week.. Liefs Hannah
Het wachten is voor mij afgelopen. Ben ongesteld aan het worden. Heb het er ff heel moeilijk me, maar dat is logisch. Op naar poging nr. 2. als de endo tenminste niet is teruggekeerd na al die hormonen. Sonja: hoop zo voor je dat je morgen een positieve test heb. Bedankt dat ik hier steun heb mogen vinden bij jullie. Ik blijf jullie volgen uiteraard en zal af en toe nog wel een stukje plaatsen. Veel liefs, Ester
Sterkte Ester, je mag zeker verdrietig zijn! Neem de tijd om dit te verwerken meid...het is een beste dreun! Liefs
Ik kom ook weer ff spieken... @Vergo...jammer meid..nu op naar juni! Heel veel succes! @Maamaa...succes (nogmaals) in je tweede wachtweek! @Essie....wat balen, sterkte de komende tijd... @Sonnetje...Succes morgen, spannend! @Beeb...jij heel veel succes as dinsdag..op naar een goede oogst! @Hannah...(alsnog) van harte met je huwelijk, leuke foto's! Hier alles oké hoor...thanxs! Liefs Nollie
O wat balen zeg, Ester. Wat een domper zeg! Leef met je mee! In die wachtweken merk je dat het rond de testdatum moment van de waarheid is. Wanneer ik nu naar de wc ga, ben ik bang bloed aan te treffen (ja, nu al!) en ik probeer aan mn baarmoeder te voelen of het anders is...Om gek van te worden. Liefs Maamaa
O wat balen zeg, Ester. Wat een domper zeg! Leef met je mee! In die wachtweken merk je dat het rond de testdatum moment van de waarheid is. Wanneer ik nu naar de wc ga, ben ik bang bloed aan te treffen (ja, nu al!) en ik probeer aan mn baarmoeder te voelen of het anders is...Om gek van te worden. Liefs Maamaa