Gefeliciteerd Sonja! Wow, gelukkig ook goed nieuws hier! Echt super! Maamaa, ik ken het wat je schrijf. Steeds maar denken: voel ik me anders? Om gek van te worden. Maar je kan er niks aan doen he. Veel sterkte met wachten. Meiden, hoe hebben jullie, die een mislukte ivf of icsi poging achter de rug hebben, deze klap verwerkt? Ik kan alleen maar janken, janken, janken en bang zijn dat mijn aller grootste wens, moeder worden, die ik al bijna heel mijn leven heb nooit zal uitkomen. Zijn jullie gelijk weer aan het werk gegaan om afleiding te hebben of hebben jullie de tijd genomen om het te verwerken en met frisse moed weer een nieuwe poging aangegaan? Het zal vast voor iedereen wel anders zijn, maar ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Ester
Sonnetje, Van harte gefeliciteerd. Geniet ervan en op naar de eerste echo. Essie, Tja hoe iedereen het verwerkt is inderdaad verschillend. Ik ging heel veel afleiding zoeken, maar dat was pas na het dagen van janken, janken en nog eens janken. Uiteindelijk ben je er wel heel verdrietig onder, maar ga je ook relativeren. Verlies de hoop niet, het gaat echt lukken. Liefs, Elvira
@ Sonnetje....Proficiat met je zwangerschap! @ Ester....Wat een kl*te nieuws! Voel helemaal met je mee! Bij ons mislukte de 1e ICSI ook na tp van een TOP-embryo. De 2e werd zelfs stopgezet i.v.m. slechte eitjes. (2 niet weggezogen, 2 onrijp en geen poollichaampje en 2 verouderd) De artsen spraken van een raadsel! Ik heb het er nog steeds moeilijk mee en huil er nog steeds om! (lees mijn eigen topic) Mijn wens om nog 1 keer moeder te mogen worden is nog steeds immens groot! De angst dat het nooit meer zal lukken wordt steeds groter. Maar we geven het (nog) niet op! We gaan nu voor een second opinion naar Dusseldorf. Morgen 1e gesprek. Ben eens benieuwd! @ Maamaa....blijf voor je duimen meis! Wens je veel suc6! @ Sonja....enne? Wens je veel suc6! liefs Marjo
Sonnetje, Gefeliciteerd met je zwangerschap! essie, veel sterkte om dit rot nieuws een plekje te kunnen geven. Groetjes Naatje
Sonnetje[/b] Geweldig meid, gefeliciteerd hebben onze duimen en kaarsjes voor jou in ieder geval alvast geholpen, hopelijk gaat het goed met jou en je hubbie en jullie zwangerschap verder, en mag je straks een wonderbaby in je armen sluiten. Liefs Ester.
Sonnetje van harte gefeliciteerd. Essie, Na mijn teleurstelling heb ik veel gehuild en afstand genomen van het onderwerp. Ik ben wel gewoon doorgegaan met werken voor een beetje afleiding. Nu anderhalve maand later kan ik er weer helemaal tegenaan en wil ik weer beginnen met de volgende poging. Sterkte met het verwerken.
Hallo Meiden, Nou de punctie is me erg meegevallen Ze hebben 4 eicellen gevonden uit de 6 follikels Dus aardige score. Nu afwachten of ze bevrucht willen worden, Dat horen we morgen pas tussen 15u en 17u Greets Beeb
Hey Beeb, Goede score, en wat fijn dat het is meegevallen. Nu gaan we duimen voor een superbevruchting. Liefs, Elvira
Essie ik ken je wel niet, maar wil je veel sterkte wensen. Gun het de tijd om het te verwerken, zodat je je weer goed op kunt laden daarna voor een volgende (en hopelijk dé succesvolle poging). Dikke knuffel. Sonnetje daartegenover....voor jou een dikke proficiat meid! Het ligt echt zo dicht bij elkaar he....blijdschap en teleurstelling. Fijn dat je er o.a. hier voor elkaar kunt zijn. Beeb had je op andere forum al 'gesproken' over de poging (mijn naam is hier hetzelfde als op andere forum, maar weet nu ook wie jij bent L ) Alle andere meiden, ook een dikke knuffel. Duimpjes blijven hier ook 'gewoon' draaien voor de meiden in de MMM! Groetjes, Eva.
Beeb fijn dat het meegevallen is......En mooie score hoor! Hoop op een goede bevruchting...... Eva toch fijn dat jij hier nog af en toe komt buurten hoor.... Liefs Hannah
Ja dat klopt eva, Ik had hier idd eerst ook dezelfde naam, Maar was mijn wachtwoord vergeten en het lukt niet deze terug te vinden Dus na allerlei toestanden heb ik maar een nieuwe naam aangenomen. Maar ik onderteken nog wel eens met mijn andere naam als ik er niet bij doordenk. hihihi Hey Meiden ik hoorde gisteren dit op het ziekenhuis, Ibuprofen is een no no als je zwanger wilt worden het kan de innesteling nadelig beinvloeden. Ik wist dit nog niet dus ik dacht ik meld het ff. We hadden het over pijnstilling na de punctie maar ik had dat niet nodig, en nu nog niet gelukkig. ( je krijgt genoeg voor de punctie uit) toen ik thuiskwam heb ik ruim 2 uur onder zeil gelegen Liefs Lovely
@ Beeb....heel veel suc6 toegewenst! Hoop op spoedige tp! @ Maamaa....hoest met jou nu? Voel je al iets? Trek je het nog! Wanneer mag je testen? Blijf ook voor jou duimen meis! Liefs Marjo