Maamaa, je hebt er wel niks aan maar ik weet precies hoe je je voelt. Heel veel sterkte de komende dagen. En geloof het of niet, na een week voel je je alweer en stukje beter! Het scheelt heel erg als je er met iemand over kan praten die hetzelfde heeft meegemaakt (Elvira, nogmaals dank je wel!). Echt heel veel sterkte meid. Veel liefs en een dikke knuffel van Ester
Oh, en Hannah: heel herkenbaar hoor die gevoelens. Weten zij waar jullie mee bezig zijn? Want dan kunnen ze ook wel iets meer rekening houden met jullie gevoel. Weet je, ik ben zelfs al bang voordat mensen in mijn omgeving zwanger zijn. Elke x denk ik: nee laat alsjeblieft niemand van mijn vriendinnen/familie eerder zwanger zijn dan ik.....Maar ja je houd het niet tegen he. Ester
Oh, en Hannah: heel herkenbaar hoor die gevoelens. Weten zij waar jullie mee bezig zijn? Want dan kunnen ze ook wel iets meer rekening houden met jullie gevoel. Weet je, ik ben zelfs al bang voordat mensen in mijn omgeving zwanger zijn. Soms denk ik: nee laat alsjeblieft niemand van mijn vriendinnen/familie eerder zwanger zijn dan ik.....Maar ja je houd het niet tegen he. Ester
oh mamaa wat vreselijk voor je, helaas weet ik hoe je je voelt. Huil maar even flink, het is nu heel moeilijk maar er komt een lichtpuntje. Hannah, ik weet ook hoe jij je voelt. Toen wij net hoorde dat we naar het ziekenhuis werden verwezen kwam mn broer met schoonzus blij vertellen dat ze een kleintje kreeg nou dat is heel cruw. Ik heb nu ondertussen een heel lief nichtje, maar het liefst had ik toch gezien dat het van mij was.
@ Maamaa....wat een rotnieuws meis! Wens je heel veel sterkte! Weet helaas precies hoe je je nu voelt! Liefs Marjo
Maamaa he getverderrie.....hele dikke knuffel!! Hannah erg herkenbaar het gevoel...Je bent tuurlijk blij voor die ander en voelt je bijna schuldig voor de gevoelens die je hebt, maar je wilt zelf zo graag en telkens als een ander zwanger is wordt je met je neus op de feiten gedrukt dat het nog niet zover is. Maak het bespreekbaar....dat je blij bent voor hun, maar dat het voor jullie niet makkelijk is. Voor de meiden die wachten..op echo's, op behandeling of op het wachtbankje..veel sterkte ...denk aan jullie. Groetjes, Eva.
Bedankt meiden voor jullie reacties....... Net wat je zegt Eva, je gaat je ook nog schuldig voelen ook dat je die gevoelens hebt.........Gelukkig herkennen jullie het. Bedankt voor de tips. Liefs Hannah
Maamaa, wat een rot nieuws. Je had er zo'n goed gevoel bij en dan nu dit..... Een dikke knuffel vanaf hier! Hannah, blijft toch altijd erg moeilijk he. Ondanks dat je het iedereen gunt, maar waarom wij niet.... blijf duimen dat jullie ook lukt! Zelf vanmorgen punctie gehad, nu nog even spannend hoe het allemaal uitpakt, ik hoop zoooo....verschrikkelijk dat we een goed embryootje hebben. (en als ik dan helemaal veeleisend mag zijn, dat er ook nog 1 goed genoeg is voor invriezen, je weet nooit) Morgen gelukkig werken, gaat de dag lekker snel, en dan donderdag morgen bellen hoe en wat, betreffende de terugplaatsing! Maar moet gewoon goed komen. Liefs Schaapje
Wat spannend Schaapie! Hoeveel eitjes had je? hebben ze dat gezegd? Heb je veel last van Punctie? Ik duim voor mooie embryootjes.....Liefs Maamaa
He maamaa, De punctie viel me alles mee, ondanks dat ik niet wist wat er komen ging omdat dit de 1ste keer was. (met iui heb je dit allemaal niet) Na de punctie moest ik nog een half uurtje liggen, niet dat ik in een andere staat was hoor. Wat word je suf van dat spul zeg! En toen kwamen ze direct zeggen wat de resultaten waren: -9 eicelletje (ze dachten bij de echo 7 of 8, dus dat was de eerste meevaller) en 250.000 zaadcellen na bewerking (2,5 x zo goed als het laatste onderzoek) Dus nu maar hopen dat de eicelletjes met zaadcellen goed willen delen! Hoe is ie nu met jou? De eerste schrik bekomen? Liefs Schaapje
Wauw wat een mooie score! haha ja wat word je duf van die pijnstilling/verdoving he?! Had ik ook enorm. Met mij gaat het weer beter....kan weer positief de toekomst inkijken. Krijg onwijs veel steun van omgeving wat erg goed doet! Duim voor je! Groetjes Maamaa
Spannend Schaapje nu afwachten tot het telefoontje....gebruik die tijd om thuis lekker rustig aan te doen! Groetjes, Eva.