Lieve Schaapje, Heel herkenbaar...zulke scores! Ik kan ook eigenlijk niks zeggen om je op te beuren..je weet immers hoe het werkt. Toch is het zo dat 1 genoeg kan zijn! Die fragmenten zijn niet gunstig maar het is niet onmogelijk. Misschien heb je de volgende keer een veel betere score (als dat al nodig is). Probeer zeer zeker moed te houden..het is nog niet voorbij. Moeilijk hoor...ik denk aan je!
Schaapje toch een tegenvaller...stom is dat....alles gaat zo goed...je hebt het gevoel al dat er nog iets moet zijn wat tegenvalt. Toch hoop ik dat deze embryo zich toch gaat nestelen....net wat Elmo zegt, het is toch mogelijk. Spannende wachtweken nu en wens je veel succes. Groetjes, Eva.
Hoi Meiden, Alles goed met iedereen. @Schaapie Wat vervelend dat er maar 1 bevrucht is. Je weet je hebt maar 1 goede nodig. Ik ga heel erg hard voor je duimen @Beeb Wat vervelend dat ze op je werk zo naar tegen je doen. Lekker laten gaan, en je eigen plan trekken. Ga je aub niet schuldig voelen. @Hannah Hoe is het verder met jou? @Essie, Ester Hoe is het met je? Heb je alles een beetje kunnen verwerken. Hier gaat alles goed. Nog een klein weekje werken en dan heb ik een week vakantie voordat ik aan mijn nieuwe job begin. Het rooster is vandaag binnengekomen. Echt geweldig, 4 dagen werken per week, meer salaris dan nu en altijd het weekend en maandag vrij. Hoe lekker is dat? Het zal maar heel af en toe voorkomen dat is een keer op zaterdag zal moeten werken en dat is pas tijdens vakantieperiode;s. Van de week heb ik al een beetje geholpen, toen ik toevallig binnenhuppelde en het keidruk was. Echt lachen joh. Vanavond en morgen veel visite. Ben maandag jarig en er komen er maar een paar op maandag en de rest dus over het weekend. Gezellig! Maar goed, dit was mijn riedeltje weer. Allemaal een heel goed weekend en tot horens. Liefs, Elvira
Jeetje schaapje wat een tegenvaller zeg......Kan me voorstellen hoe je je voelt! Heel veel sterkte en succes! Hoop toch dat jullie een lekker eigenwijze emmy hebben die de dokters versteld doet staan. Elvira: alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dagen gewenst. Wat fijn dat je zo'n zin hebt in je nieuwe baan, wat ga je precies doen als ik vragen mag? Met mij gaat het weer een stuk beter vandaag. Gister had ik echt een mindere dag, waar het door kwam weet ik niet. Maar vandaag voel ik me weer een stuk beter. En jij? Jij had na dat gezeik met de verzekeing ook een offday, jij ook weer opgeknapt? Liefs Hannah
Hey Hannah, Bedankt voor je berichtje. Ik wordt manager bij videotheek keten Moviemax, deze is er toevallig een met primera, tabak, tijdschriften en cadeau artikelen. Superleuke collega´s dus heb er echt zin in. Ik werk nu al 5 jaar in het toerisme, en doe de klantenservice, Geschillencommissie etc en dat was ik zat en ze gingen ook nog verhuizen, en toen ben ik dus voor Moviemax gevraagd. Ben blij dat het met jou na gisteren alweer beter gaat. Hier was die offday in de avonduren alweer over, we gaan een afspraak maken met de gyn, of het niet anders geformuleerd kan worden. We zullen wel weer zien. X Elvira
Klinkt erg leuk die baan Evlira!Hoop dat ie echt zal bevallen! Gelukkig jij ook weer lekker in het velletje 8) Hoop dat de gyn nog wat aanpast voor jullie en dat je er een goed gevoel bij hebt! Liefs Hannah
He meiden, Dank jullie wel voor de mooie woorden! Het is nu natuurlijk 2 daagjes geleden en we hebben nu zo iets van we zien het wel......we kunnen er toch niks aan veranderen en alleEn maar heel veel duimen en hopen! Door jullie lieve woorden en de steun van onze omgeving is het toch mogelijk om er een andere draai aan te geven! oke.... Wat heerlijk Elvira een nieuwe baan, klinkt allemaal hardstikke leuk, en laat toch weer even zien dat er leuke dingen zijn! Hannah, heerlijk dat je weer wat beter voelt. Het weer word weer beter......Kan ik in ieder geval weer veel meer genieten. Aldonza en Elmo....een dikke knufel en ik vind het altijd fijn wat van jullie te horen! Toch altijd een voorbeeld hoe het ook kan! Voor alle andere succes, sterkte, er word hier geduimd voor iedereen en voor ons zelf HAHAHAHA Mooie dag allemaal, Liefs Schaapje
Hallo meiden, Wat is er weer veel geschreven! En aangezien ik jullie nog niet zo lang ken, kom ik helaas niet helemaal mee., dus sorry als ik vergeet met iemand mee te leven of dingen vergeet te vragen..... Ik ben lekker met mijn vriendje er een paar dagen tussen uit geweest. Ik was jarig en had geen zin om het vrolijk te vieren na die narigheid. En die paar dagen weg hebben ons super goed gedaan! Ik ben weer vrolijk en zie alles weer positief. Vorige week hebben we een evaluatie gesprek gehad in het zh. We hadden 4 matige embryo's (helaas). Verder staat ons niks in de weg om een 2e poging te wagen. Ja, alleen mijn endo dan. Ik moet nu 4 maanden stil gelegd worden en daarna gaan we voor poging nr. 2. Hoe lang duurt het eigenlijk normaal gesproken voordat je aan een 2e poging kan beginnen? Schaapje: succes met wachten. En idd je kan nu niks anders doen dan afwachten en wie weet. Blijf positief (heel moeilijk, ik weet het), maar dat schijnt toch het enige te zijn wat je er zelf aan kan bijdragen. Liefs Ester
Hoi Ester, De periode tussen behandelingen is een beetje per situatie en ziekenhuis verschillend. In Groningen houden ze zo'n 2 a 3 maanden aan. Ze hebben als reden dat je eierstokken vergroot zijn en beter functioneren als ze weer "normaal" zijn. Klinkt logisch he Maargoed, het moeten wachten vind ik altijd vreselijk! Je wilt zo graag door. Toch merkte ik na de laatste behandeling (overstimulatie) dat ik echt nog lang last heb gehad. Als deze was mislukt had ik zeker 3 maanden rust moeten houden denk ik. Fijn dat je je weer positief voelt! Echt hartstikke goed zeg! Vaker even weg dus (laat hem dit maar even lezen ). Heel veel succes!
Ester, wat heerlijk dat je er even lekker tussenuit bent geweest. Hopelijk hebben jullie lekker genoten en alles kunnen verwerken. (nog gefeliciteerd trouwens!) Bij ons in het ziekenhuis hebben ze 1 rustmaand ertussen. Bij ons zal dat iets meer zijn, omdat onze vakantie ertussen valt en ik niets mee wil nemen of wil doen. Wil lekker op vakantie. schaapie sterkte met wachten.....weet hoe erg langzaam de dagen verstrijken. :x elvira (alvast)veel plezier tijdens je weekje weg en succes bij je nieuwe baan! beeb laat je niet gek maken op je werk, ik heb de afgelopen paar weken (tijdens de poging) maar heel weing gewerkt. Veel ziekgemeld door o.a. de punctie en spanning. Als ze moeilijk gaan doen, bedrijfsarts inschakelen! Daarnaast heel veel spanning nu zeker bij je, omdat je over 2 dagen mag testen! Langzaam vliegen de dagen he?! Sterkte met alles! Liefs Maamaa
Meiden Nog 2 dagen voor mij en ik begin al kromme tenen te krijgen pfff Schaapje ik duim voor je meid Greets Beeb
Hoi! Bedankt voor je antwoord Elmo. De hoeveelste poging was het bij jullie raak? Maamaa, jij gaat dus lekker op vakantie? Daar zijn jullie hard aan toe lijkt me. Geniet er van en dan lekker uitgerust naar de volgende poging. Beeb: nog heel even...... x Ester
Beeb, hou vol, ook die 2 dagen gaan voorbij... Schaapje, succes op het wachtbankje! Elvira, Gefeliciteerd! Veel succes ook aan de anderen...
Beeb: succes met wachten de laatste 2 dagen..... Schaapje: fijn dat je je weer beter voelt...... Maamaa: hoe is het met jou? Elvira: vandaag ben je echt jarig dus congratulations! Liefs Hannah
elvira Gefeliciteerd met je verjaardag beeb Het wordt spannend voor je, ik duim voor je op goeie resultaten schaapje heel veel succes op het wachtbankje, ik duim voor je en er is er maar 1 nodig he hannah en mamaa hoe voelen jullie je? Ik heb vandaag het ziekenhuis weer gebeld, inmiddels 1 maand overtijd. Gisteren een test gedaan weer negatief. We moeten weer wachten tot donderdag is het donderdag nog niet gekomen dan moet ik naar het ziekenhuis komen om bloed te prikken, want dan kunnen ze weer zien hoever mn cyclus is. Snap er niet veel meer van en ik wacht maar weer af. Gr Diana
He meiden, Beeb er zit weer bijna een dag op......je kan ze waarschijnlijk wel vooruit kijken! Ben je wel gaan werken vandaag? Enne dank je wel he dat je 3x hetzelfde bericht stuurde, je duimt nu extra (3x) voor me! HAHAHA Elvira, je treft het mooi weer, jarig en nog een mooie week in het vooruit zicht heerlijk, geniet er lekker van en laat je vooral heerlijk verwennen, je bent tenslotte jarig! Essie, ook een heerlijke vakantie gehad, je hebt gelijk. Ga het jullie bijna nadoen. En las nog terug dat je vraag was hoeveel wachttijd tussen de behandeling, bij ons is het ook 1 maand rust. (VU-Amsterdam) Voor iedereen, hier word er geduimd, geniet van het al mooier worden de weer en de groetjes, Lies Schaapje
Hoi Ester, We hebben in 2.5 jaar tijd 6x IVF ICSI in eigen cyclus gedaan en 1x standaard IVF ICSI. Eindelijk maar dan toch....frummel op komst! Succes meid
@ Beeb....enne merk je al wat meis? Trek je het nog? Blijf voor je duimen! @ Alle anderen ook suc6! Liefs Marjo
Met mij weer alles oké, ben mijn dip weer te boven...... Het is nu echt aftellen geblazen........Kan nu zeggen volgende week is het zover! Beeb hoe is het? Hou je het nog vol? Liefs Hannah