Vergo: eindelijk een einde aan de onzekerheid en klaar voor een nieuwe start! Heel veel succes en ook mijn duimen gaan weer draaien! Liefs Hannah
@ Beeb....wat een heerlijk nieuws! Hoop dat het resultaat vrijdag overduidelijk POSITIEF is! @ Vergo....wat fijn dat je eindelijk verder kunt. Suc6! @ meiden....allemaal heel veel suc6! Liefs Marjo
Ik ben benieuw beeb, maar ik heb er een goed gevoel over. @ Vergo: he he eindelijk. Je was voor deze ene x zeker wel opgelucht dat je ongesteld was? Succes met poging nr. 3
Beeb, alvast een voorzichtige felicitatie van mijn kant. Ik hoop dat het vrijdag overduidelijk positief is ! Vergo fijn dat je weer zekerheid hebt, weer opladen en veel succces met de 3e poging !
Vergo wat fijn dat de menstruatie eindelijk is gekomen. Eindelijk kunnen jullie van start! Toi toi toi! Liefs maamaa
Ik heb gisteren middag thuis stiekem een testje gedaan en ja hij was echt positief, ik kon me niet beheersen en heb nog een CB test gedaan en deze is ook echt positief, dit zou een goed teken moeten zijn toch? Dus ik hoop zo op een positief resultaat van het ziekenhuis. Ik sta als 4e op de bellijst dus hoop snel wat te weten. ik hoor het tussen 14u en 17u of het hcg goed is gestegen Greets Beeb
beeb: wow meid dat kan haast niet missen toch... vanuit hier alvast een voorzichtige proficiat meid en hopelijk krijg je vanmiddag nog eens goed nieuws succes met wachten
Beeb, Ik duim me te pletter voor je. Tuurlijk is het hcg vanmiddag gestegen. Ook vanaf hier al een felicitatie. Hou je ons nog wel op de hoogte na de uitslag van het zh. Groetjes, Elvira
Hoi Beeb, kwam even snel kijken of je al wat wist...en je bent nog steeds niet gebeld....wat zenuwslopend zeg! Sterkte nog even! Liefs Maamaa (duimend voor positief nieuws voor je)
Hoi Beeb, Jeetje, meid, wat ongelooflijk balen! Vreemd dat de thuistesten dan wel allemaal zo duidelijk positief waren.... Heel veel sterkte & hopelijk gaat het de volgende keer wel lukken! Groetjes, Jippie