Ow Beeb, wat erg! Zag er zo goed uit en heel voorzichtig zul je wel blij geweest zijn. Heel veel sterkte....huil alles er maar uit! Heel veel liefs Maamaa
Beeb, wat balen zeg dat het niet gelukt is! Veel sterkte... wij zijn vanmorgen al vroeg op weg gegaan naar Nijmegen, voor de uitgangsecho. Alles zag er mooi rustig uit en zoals verwacht mag ik morgen starten met de puregon. Ik moet 6 juni om 9.40uur terug voor de 1ste follikelmeting, dus mag 10 dagen gaan broeden. Groetjes Naatje
Heel veel succes Naatje, dat je maar een goede broedkip mag zijn! Beeb, meid hoe is het met jou? Nog 4 dagen meiden.........dan gaat er als het goed is eindelijk iets beginnen! Ook al is het 3 weken de pil, er gebeurt dan eindelijk wat! Liefs Hannah
He meiden, Hoe is ie met iedereen? Beeb, hoe is ie met jou? Trek je het een beetje meis? En Hannah, ik herken je gevoel heel er, ondanks dat het 3 weken de pil zijn. Heb je eidenlijk het gevoel dat er iets gaat gebeuren! Spannende tijd! Hoe is ie verder met iedereen? Ben even vergeten waar, hoe en iedereen op dit moment is...... (sorry) Zelf ben ik de dagen, uren aan het aftellen! Komt nu toch wel dichtbij. Zo raar tot en met vrijdag had ik echt zo iets van het lukt toch niet, dus ging de tijd ongemerkt vrij snel. Mannetje moeten indimmen want ie had echt zoiets van komt helemaal goed! En nu.....zou het misschien dan toch? (mannetje dimt mij nu in HAAHA) Je kan gaan menstrueren dag 8 t/m 12 vanaf TP, en we zitten nu op dag 10 dus we hebben alweer 2 dagen gehad zonder "rode" signalen! Terwijl ik dit schrijf, bedenk ik me: kom op, nog maar 2 dagen en we zullen het zien (klinkt makkelijker dan ik bedoel) maar niet teveel hopen. Word anders zo'n tegenslag! Fjoe....kon je de tijd maar even vooruit duwen. Wij gaan zo een heerlijk happie eten, gezellig! Voor iedereen een heel fijne avond, Liefs Schaapje
Beeb had je op andere forum al 'gesproken'....je klinkt al weer heel sterk, maar het is gewoon een vreselijke teleurstelling, vooral omdat eerst toch echt lijkt dat je zwanger bent, je iig meer hoop krijgt en dan is het toch niet zo. Dikke knuffel! Hannah net wat Schaapje zegt...er gaat toch eindelijk wat gebeuren en de ICSI behandeling gaat van start! Klinkt altijd vreemd want je wil het niet nodig hebben, maar je hebt er dan echt zin in. Schaapje voor jou wordt het nu heel spannend..die laatste paar dagen...duimpjes draaien hier mee. Had je trouwens een pregnyl schema of moest je progestan gebruiken na de punctie? Naatje fijn dat de uitgangsecho er goed uitzag en dat je nu mag gaan broeden op een paar mooie eitjes. Hopelijk ziet het er 6 juni goed uit en mag snel de punctie volgen. Elke vrijdag wordt nu bij de EO het Radboud gevolgd, daaronder ook een ander stel die met IVF bezig zijn (voor 2e kindje). Schrijf je ook op de digitale poli van het ziekenhuis. Ik mag er inmiddels natuurlijk al niet meer schrijven, maar kon er wel steun vinden en heb er een paar leuke contacten aan overgehouden. Alle andere meiden die ik niet genoemd heb....ook allemaal veel succes met wachten, spuiten en in spanning zitten. Groetjes, Eva.
Heb het vandaag weer ff moeilijk, Moet weer naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken Dit is de keerzijde van de medaille, om te kijken of dat kleine beetje HCG al goed aan het dalen is. Ik krijg het af en toe te kwaad als ik op het andere forum de zwangere meiden volg, maar dat wil ik voor geen goud missen. Maar verder gaat het wel wat beter. Schaapje voor jou wordt het erg spannend nu. Hannah ik wens jou alvast heel veel succes. Verder iedereen bedankt voor de steun en belangstelling. Knufff Liefs Beeb
@ Beeb....wat jammer nu meis! Het was je zo gegund! Weet precies hoe je je nu voelt! Vreemd dat je wel HCG in je bloed had en positief testte. Had je een pregnylschema na je punctie? Zou het kunnen verklaren! Kop op meis! En veel geluk in de volgende ronde! @ Schaapje....enne meis? Voel je al wat? Spannend he! Blijf voor je duimen! @ Hannah....suc6! @ Naatje...jij ook veel suc6! Liefs Marjo
Goeiemorgen, we zijn weer een nachtje dichterbij......Yoepi! Aldonza, na de punctie ben ik progestan gaan gebruiken. De mutsenballetjes zoals ik hier eerder heb gelezen HAHAHA Verder, tja wat voel ik? Vraag het mezelf ook wel een miljoen keer per dag af. Het ene moment echt helemaal niks het andere moment denk ik me borsten, ben erg moe en hoofdpijn, misselijk, vreterig. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar ja zijn ook de bijwerkingen van progestan. Dus wie verteld mij wat waarvan is? We moeten nu nog maar hopen dat ik vandaag of morgen niet ongesteld word en dat er morgen middag gebeld word met een super postiieve uitslag. Maarja wel realistisch blijven 2 hele dagen duurt nog lang en het was geen top embryo, dus de kans dat........ Duim duim duim Liefs Schaapje
Ik heb eenmaal 3 dagen na de terugplaatsing 1500 pregnyl gespoten, verder alleen progestan gebruikt. Greets Beeb
@ Schaapje....een TOp-embryo wil ook geen garantie geven hoor! Ik had wel een TOP-embryo en toch mislukt, dus.... En me kwamen precies op me testdag! Was balen hoor! Liefs Marjo
Hoe je emmy ook lijkt..na elke tp maak je kans meid! Ik ken meiden die van een 4-cellige zwanger zijn geworden en zoals ik...van een toppertje! Het is voor mijn gevoel altijd 50/50...het wil wel of niet. Succes!
Schaapie, spannend meid! Vandaag is de ongi gekomen, en wat voelt het dubbel..... Aan de ene kant 'fijn' omdat we dus dan echt van start kunnen gaan met de ICSI. Aan de andere kant toch een beetje verdrietig, dit was de laatste kans op een spontane zwangerschap, hoe kleind die kans ook was, ergens toch nog een beetje hoop. Het is tijd om dit hoofdstuk af te sluiten en aan een nieuwe te beginnen, maar dat is wel even moeilijk.. Liefs Hannah