He meiden, Vanmorgen zijn we naar het VU geweest voor bloed, en nu maar aftellen tot ong. 14.00 uur! Spannend, spannend, spannend........ We hebben nog wat pleisters over voor de mensen met blaren dusse..... Liefs Schaapje
Ester veel succes met het zetten van je 'shot' vanmiddag...brr. Heb geen ervaring met Livial..sorry. Hopelijk heb je niet al te veel last van de bijwerkingen. Schaapje ow meid wat spannend nu.....enne, blaren of geen blaren duim hier wel door hoor. Is net als de 4-daagse....gewoon doorbijten en doorgaan! Groetjes, Eva.
Lieve Ester, Ik heb je een mailtje teruggestuurd. Ik hoop dat je met de livial beter op de zoladex reageert, het blijft rot.... Nou truus hier gaat lekker even in het zonnetje zitten. X Elvira
He meiden, Hier zijn we weer: Het is helaas niet gelukt! Ben nog steeds niet ongesteld, dus het allemaal erg onwerkelijk. Nu een maand even niets en alles op ons af laten komen, wij gaan nu heerlijk saampies wat eten met een goeie fles champie ofzo...... Meiden dank jullie wel, Dikke knuffel, Schaapje
Schaapje he wat balen zeg! Het schijnt dat gebruik van die progestanbollen ook je ongi kan uitstellen...dat is zo'n euvel....je bent al zo blij dat je ongi niet komt....en dan toch is het niet raak. Hele dikke knuffel, Eva.
Waarom is het soms zo oneerlijk. Ik had het jullie zo gegund. Hopelijk volgende keer beter. liefs vruchtje
jeetje Schaapje Wat jammer meis. Geniet lekker met je mannetje. En probeer het een plaatsje te geven Greets Beeb
Lieve lieve Schaapje, Wat een vreselijke teleurstelling voor jou en je partner. Ik wens je ontzettend veel succes bij de verwerking van dit verdriet. Hele veel liefs.