IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Lieve Schaapie,

Wat een ontzettend rotnieuws. Veel sterkte met het verwerken. Laat je maar lekker verwennen hoor, dat verdien je.

X Elvira

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh meiden, kan haast niet meer wachten. MOrgen is het zover......
    Eindelijk weer naar het ziekenhuis en dan gaan we echt beginnen!
    Hoop dat ik morgen nog ff de tijd vind om een update te plaatsen want we gaan ook nog op vakantie morgen ........

Liefs Hannah

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Hannah,
    Heel veel succes morgen...mijn beeb is ook een ICSI beeb hoor..dus het kan echt!

4. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Hannah veel succes morgen
    spannend eindelijk beginnen!

greets Beeb

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hannah lieverd,

Veel succes morgen en een fijne vakantie!

X Elvira

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Lieve meiden,

Bedankt toch voor alle steun elke keer weer!
    Jullie zijn allemaal super!

Liefs Hannah

7. Hannah, ook namens mij succes en een hele fijne vakantie!

8. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Hannah veel succes morgen en een fijne vakantie

9. maamaa

maamaa Actief lid

22 aug 2005
    305
    0
    0
    schaapie; Wat Kl*te zeg dat het mislukt is, ben je ondertussen ongesteld geworden?
    Ik denk aan je, neem je tijd om het te verwerken!

Hannah; Veel succes vandaag met de start en hele fijne vakantie!

Andere dames; Jullie zijn in mijn gedachten!

Zoals jullie misschien wel merken, laat ik het forum eventjes een beetje links liggen...wil er even niet teveel mee bezig zijn op het forum, maar houd jullie wel in de gaten!

Liefs maamaa

10. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Goeiemorgen allemaal,

Hannah, vandaag gaat het weer beginnen.....heel veel succes en een fantastisch mooie vakantie. Nog even heerlijk genieten!

Vergo, voor jou staat het waarschijnlijk ook al weer bijna weer voor de deur? Wanneer mogen jullie weer beginnen?

Maamaa, soms best moeilijk he allemaal. Wel heel goed van je dat je zelf inziet dat je afstand bv. moet nemen van dit forum. Denk goed aan jezelf!

Verder dank jullie wel meiden voor al jullie steun, dat doet ons goed. Blijf het super vinden dat de mensen van de walvisclub ook nog blijven kijken en schrijven hier, geeft mij in ieder geval hoop!

Zelf ben ik nog steeds niet ongesteld, dus vind het nog erg moeilijk om de eerste behandeling echt helemaal af te sluiten. Maar door het progestan word de menstruatie uitgesteld dus zal wel langer dan normaal zijn. Heeft er iemand anders ook ervaring mee, en wanneer begon bij jou de menstruatie dan?
    (normaal word je toch 8 tot 12 dagen na TP ongesteld, vandaag is het dag 14!)

Ben benieuwd,

Liefs Schaapje

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Schaapje....wat een kl*tenieuws! Wens je veel sterkte toe en op naar de volgende poging! ;)

@ Hannah....wens je veel suc6! ;)

Liefs Marjo

12. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hallo allemaal, ik ben niet nieuw op de site maar wel in dit onderdeel van de site.

kom net terug van een hsg en de uitslag was niet goed.
    alle twee de eileiders zitten dicht.

ik ga dus nu over op ivf.
    ik heb woensdag de eerste intake in het erasmus in rotterdam.

ik heb natuurlijk nog niet alles in dit toppic terug gelezen, maar hoop er we in te kunnen rollen naarmate ik ga lezen.

ik ben dus ook een leek op dit gebied en hoop dat ik hier een beetje mijn ei kwijt kan en ervaringen kan uitwisselen.

groetjes peggy

13. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    welkom Pekse,

wel een behoorlijke tegenvaller voor je! Ben je beetje van de schrik bekomen?

Ik wens je veel succes met jullie nieuwe avontuur en hoop dat je snel zwanger mag worden!

Zelf moet ik nog wachten tot augustus en dan nog maar hopen dat ICSI/IVF kan! Man is geopereerd in april en als operartie voldoende geslaagd is kunnen we beginnen!

liefs nina

14. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hoi,

Tijdens mijn 1e IUI gebruikte ik ook Progestan en mocht na 18 dagen
    een test doen. Ik netjes die 18 dagen uitgezeten en doe de test....negatief :(
    Werd pas dag 20 ongi.
    2e IUI werd ik op dag 17 ongi, is toch voor iedereen anders.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

LIeve Pekske,
    Balen zeg, nog een IVF'er erbij!
    Succes met de start van de MMM

Schaapje, je cyclus kan inderdaad flink ontregelt zijn meis...helaas.

Hannah, hoe is het gegaan?

16. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Peggy....balen meis! Maar wens je heel veel suc6!
    Blijf voor je duimen! ;)

Liefs Marjo

17. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Hoi Peggy,

helaas welkom hier!

Hoop dat het gesprek meer duidelijkheid zal geven!

En inderdaad altijd makkelijker zo met elkaar.

Liefs Schaapje

p.s. Dank je wel Ginny, het blijft dus gewoon afwachten, maar maak me nu niet zo'n zorgen!

18. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Hoi Meiden

Petske balen voor je toch welkom hier je kunt veel steun krijgen op dit forum en je verhaal kwijt

Schaapje: Bij mij kwam de ongie ook niet door de progestan pillen, de eerste keer icsi kwam het een week later de tweede keer icsi gelijk toen ik gestopt was (dit was de miskraam) en daarna een maand overgeslagen zoals je weet. Sterkte met wachten ik hoop voor je dat het snel komt dan kan je het afsluiten.
    Ik moet dinsdag voor een echo om te kijken of alles goed is en geen cystes heb. Ik ben inmiddels alweer een week aan de pil en die moet ik slikken tot 10 Juni dan rond de 15e ga ik weer beginnen met prikken. Dus de derde keer is begonnen.

Gr Diana

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hallo meiden daar ben ik weer!

Met goed nieuws...
    De uitslagen waren nog niet allemaal binnen, mijn man heeft in ieder geval geen hiv of hepatitis of andere geslachtsziekte.
    De uitslag van het dna en chromosomen moeten we nog even 2 weken op wachten...

Vandaar dat we nu nog niet meteen starten, wachten op de volgende ongi en dan beginnen we met de pil voor 3 weken.
    Begin juli weer afspraak met de ivf verpleegkundige voor de uitleg en prikinstructie en dan vanaf 10 juli beginnen met hormonen spuiten. Als alles goed gaat dan hebben we ergens eind julie/begin augustus een punctie.

Maar ik ben superblij, we weten nu waar we aan toe zijn. En we weten dat we kunnen starten!

Liefs Hannah

20. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Ben ik toch wel blij dat ik de dag nadat ik stopte met de progestan ongi werd en nu is het weer weg dus we kunnen weer lekker aan de klus.
    Je weet maar nooit wat er van komt, plezier wel in ieder geval :)

Greets Beeb

Deel Deze Pagina