@ vruchtje; dan kan je het beste kijken of je na kantooruren alle afspraken kunt plannen alleen de punctie zal moeilijk buiten kantooruren kunnen denk ik, maar meestal is in het ziekenhuis alles bespreekbaar en werk is ook belangrijk hoor meid, tenminste ik kan niet zonder baan
Haha Elmo 2 zielen 1 gedachte he?! Ik heb zelf ook mazzel....werk zelf ook in zelfde ziekenhuis als waar ik word behandeld...1 verdieping lager. Wel ben ik soms bang dat ik collega's tegenkom (ik heb het maar enkele collega's verteld). Nouja, bang...zit er eigenlijk niet op te wachten, maar afhankelijk hoe het loopt ga ik het misschien toch tegen meerdere collega's vertellen...is eigenlijk dus ook geen ramp als ze me daar toch zien lopen.
Ik ben echt tegen de taboe's...zou het het liefst op mijn voorhoofd laten tattoeeren (heb een tattoo...maar geen idee of ik het zo goed schrijf ). Nee, das overdreven natuurlijk...maar ik baal wel serieus van hoe je wordt behandeld (op je werk bijvoorbeeld) als blijkt dat je vruchtbaarheidsbehandelingen nodig hebt. Bleeeeh! Vind ik echt zo onterecht. Kom....spandoekje maken
Oke bedankt voor de tips. Zou idd wel makkelijk zijn als het na kantoren kan . Nou ik zie het allemaal wel hoe het loopt als het zover is. Hoop dat we allemaal snel zwanger zijn.
Bedankt voor jullie antwoorden wb spuiten! Zo te zien ook weer overal anders. Kan het meeste uitgaan van Brenda denk ik, omdat ik in hetzelfde zh wordt behandeld. Hoop maar dat het mezelf gaat lukken, maakt het toch een stuk makkelijker allemaal! Vruchtje; ook ik ben van mening dat het wel bijna noodzakelijk is dat je werkgever op de hoogte is. In mijn infofolder staat dat je op een gegeven moment om de dag voor echo moet. Dat krijg ik toch echt niet verzwegen... Heb nu net gesolliciteerd en verwacht (gezien ervaring) wel uitgenodigd te worden voor een gesprek. In een eerste gesprek zal ik er nog niks van zeggen, maar in een evt tweede zeker wel. Als ze er niet achter kunnen staan, dan wil ik er sowieso niet werken! Suc6 meis! Hoop idd dat we allemaal snel zwanger zijn!
Lenneke; hoe gaat ie meis? Voel je je nog steeds goed? Hoop dat de week snel om is en dat je genoeg afleiding hebt tot zondag!
Hoi hoi, @ElviraR: Hier gaat het best redelijk, alleen slapen wat minder. Vaak plassen en word nu toch wel erg nerveus dus als ik dan terug kom van toilet val ik niet zo snel in slaap doordat ik ga liggen malen. Mijn man is extreem nuchter en zegt dat het toch niet helpt om er wakker van te liggen maarja ben toch een vrouw he! Het is nu wel echt aftellen. Ik heb een lijstje waarop ik mijn gewicht elke dag moet invullen en mijn buikomvang (ivm voorkomen van overstimulatie) en zo kan ik dus mooi bijhouden hoe lang nog.... @Vruchtje: Bij mij ging het werken icm de hormoonspuiten prima, maar het heen en weer rijden voor de echo's kost toch wel tijd. En de dag van de punctie moet je je heel rustig houden om nabloeding te voorkomen. En de dag erna voelde ik me nog zo beurs dat ik ook niet kon werken. Dit even ter info. Veel succes! Hoe is het met Caruli? Liefs Lenneke
hoi meiden hier weer even een snel mailtje van mij hier gaat het zijn gangetje behoorlijk last van mijn buik en wat bloedverlies morgen op fm ben benieuwd hoe het er aan toe is daar binnen vandaag niet meer online want mijn dochter is jarig ik laat het morgen weten hoe het is gegaan fijne dag meiden
Lenneke verstand en gevoel zijn toch echt 2 verschillende dingen he!? Veel succes met het wachten, dit lijkt me het zwaarste deel van de behandeling. Knuffel. Caruli veel succes vandaag met de fm, hopelijk ziet alles er goed uit en hoef je je geen zorgen te maken. Vandaag dus ook nog drukke dag met verjaardag van je dochter....van harte proficiat meid!!
Hoi. @Caruli, Succes vandaag en dat je eitjes maar mooi groeien. Ook van harte gefeliciteerd met je dochtertje. @Lenneke Heb je al wat beter geslapen? Het is logisch hoor dat je zo zenuwachtig bent, ik had echt een hekel aan de ww, al vond ik de laatste week heel snel gaan. Liefs, Elvira
Hallo allemaal, Ik heb gisteren een eigen topic geplaatst http://www.zwangerschapspagina.nl/about30541.html en wil nu graag met jullie verder babbelen in dit IVF/ISCI forum. Op dit moment heb ik de ergste shock volgens mij wel verwerkt en ben ik nu wat aan het lezen op IVF en ISCI. Maandag krijgen we een deel van de uitslagen, in ieder geval het voor ons belangrijkste resultaat, zaadonderzoek 2 van mijn vriend. Tot die tijd lees ik lekker met jullie mee en daarna zal ik jullie op de hoogte houden van "hoe nu verder". Teven is het fijn om evaringen gedachtes uit wisselen met elkaar. Ik heb dit forum nog niet helemaal gelezen, dus dat ga ik nu doen. Heb wel al ontdekt dat er al enkele mensen zwanger zijn geraakt, dus dat geeft goede moed! Liefs, Roca
Hé meiden, Wat ik me afvroeg, ik heb nu zes iui behandelingen achter de rug en morgen dus het intake gesprek voor ivf. Ik heb alle onderzoeken gehad. Gaan ze nu weer onderzoeken doen? Of niet? Begin nu wel wat zenuwachtiger te worden, en dat terwijl ik anders zo nuchter ben. Maar het zal er wel bij horen denk ik. Misschien kunnen jullie me antwoord geven op deze vragen. Moet in ieder geval de 23 naar de gyn voor een uitstrijkje. Dit wordt nummer 4. Hopen dat die nu wel goed is. Liefs Lydia
Caruli; hartelijk gefeliciteerd met je dochter en een fijne dag! Alvast veel suc6 voor morgen. Roca; welkom. Hier vind je idd al een hoop info. Hoop dat IVF niet nodig blijkt voor jullie! Lydia; kunnen jullie in hetzelfde zh blijven voor IVF? Dan zal er nog weinig onderzoek plaatsvinden lijkt me. Als je naar een ander zh moet heb je kans dat ze een aantal dingen nog zelf willen bekijken (bijv bloed). Is denk ik ook weer overal anders. Suc6 iig!
nee we kunnen helaas niet bij hetzelfde zieknhuis blijven. We zaten in het ijzelmeer ziekenhuis en we gaan nu naar het flevo ziekenhuis in Almere. Dus ik verwacht wel dat ze nog wat onderzoeken gaan doen. Maar goed we zien het morgen middag wel. Laat me wel verassen hahaha. Liefs Lydia