IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Peggy, ik had afgezien van prikkelbaarheid en hoofdpijn weinig last van de hormonen.

Ik heb vandaag de terugplaatsing gehad van een A en een C kwaliteit embryo, nu maar hopen dat er een een mooi plekje kan vinden om 9 maanden te verblijven. Jammer genoeg zijn er geen emmy's die ingevroren kunnen worden. Dus als ook deze poging niet lukt, moeten we aan onze derde en laaste poging beginnen. Maar laten we hopen dat dit niet nodig is, ik ga 15 dagen erg hard duimen.

Groetjes Naatje

2. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Ik duim me rot voor je
    Jammer dat je niets kon laten invriezen,
    Maar ja je hebt er 2 dus dubbel kans

Greets Beeb

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Naatje,
    Wat super spannend nu weer zeg! Die wachtweken...dat vond ik echt de vreselijkste periode altijd! Na een tp heb je zo ontzettend veel hoop!
    A en C klinkt super, van elk iets ;)
    Ik hoop dat er zeker 1 blijft zitten meid...heel veel succes in je tweede wachtweek (die eerste is goed te doen toch ;))
    LIefs

4. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Nee kon niet slagen,
    Ik ben op zoek naar een mooi foto of plakboek
    Om de kaarten die wij op onze trouwdag kregen in te plakken
    Maar ik heb nog niets leuks gevonden.

Hoest met jou Schaapje?

Greets Beeb.

5. Niet meer actief

Elmo, Ja dat klopt de eerste week gaat nog wel, maar dan wil je eigenlijk iedere dag testen. Dat had ik de vorige poging, niet dat dit veel zin heeft, maar je wil het gewoon weten.
    Ik hoop dat ik het kan volhouden tot de testdag.
    4 dagen later gaan we ook vakantie, zou een mooi begin zijn van onze vakantie als we 28 juni een positieve test hebben.

Groetjes Naatje

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Probeer echt te wachten tot je testdatum hoor Naatje...je weet hoe het altijd gaat met meiden die toch eerder testen....
    Ik hoop dat je een fantastische vakantie tegemoet gaan! Dat zou echt helemaal super zijn he!

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    @ Schaapie: ja heet idd vruchtbare dagen dat boek!

@ Naatje: wow meid, ga hard duimen voor je nu! SUcces in de wachtweken.

@ Peggy: heb je vraag wel gelezen maar weet er het antwoord niet op, moet ook nog beginnen met de hormonen.

Nog 1 nachtje werken en dan zitten er weer 3 op!

8. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ladies,

Ik lees ook alvast met jullie mee!
    Wij gaan ook het IVF traject in helaas. Maar de wachtlijst in het LUMC is lang. We moeten alle gesprekken en informatie verder nog krijgen.

Ik maak me erge zorgen om de hormonen en dan vooral de gevolgen op lange termijn!

De komende maanden (terwijl wij op de wachtlijst staan) hoop ik hier natuurlijk veel succesverhalen te lezen! :D

Liefs,

9. angel1978

angel1978 Actief lid

6 sep 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Hallo,

Wij hebben 3 IUI behandelingen gehad. Ik zit nu nog op het wachtbankje van IUI 3. Maar omdat het zaad van mijn man zo slecht is mochten we al beginnen met IVF/ISCI.

We zijn gisteravond naar de info avond geweest. De meeste dingetjes wist ik al allemaal.

Gelukkig is er geen wachtlijst in het Catharina ziekenhuis in Eindhoven.

Groetjes Angele

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jeetje meiden,
    Helaas welkom hier!

Hoe is het met de rest?

Ik ben weer uit de nachtdienst, drukke nachten geweest.
    Vandaag had een leuke dag moeten worden maar helaas geen feestje.
    Mijn jongste zusje is helaas gezakt voor dr examen. Och, ze had zo'n verdriet, echt kei zielig om te zien.....Pf dan voel je je zelf ook rot..
    Het gaat nu weer en ze pakte het redelijk goed weer op....

Verder alles nog rustig hier........Wachten op ongi...Gek is dat kijk nu uit naar mn ongi...Wordt er zelfs een beetje ongeduldig van....

Liefs Hannah

11. gijs

gijs Lid

10 jul 2006
    74
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Good luck en sterkte met wachten naatje

Gr Gijs

12. gijs

gijs Lid

10 jul 2006
    74
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Analise,

Waarom ga je niet naar de kinderwens kliniek in Leiderdorp. Daar hebben we geen wachtlijst.
    Ik ben daar nu ook in behandeling (was ook bij het lumc)en ik ben zeer tevreden.

Gr Gijs

13. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Iedereen,

Ik heb geen tijd om op iedereen in te gaan op het moment.

Voor de nieuwe meiden, helaas welkom.

Naatje, Super je terugplaatsing, ben keihard aan het duimen voor een posi test.

Beeb, K"##t om te horen dat je een dipje hebt. Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Hannah, Lieffie alles goed met je. Balen van je zusje.

Ester, andere lieffie. Met jou ook alles goed.

Voor de rest een dikke smakkerd en tot forums.
    Ga snel douchen en naar bedje.

P.S. weer 2 kilo eraf. Vier is blijjjjjjjjjj

X

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jeujjjjjjjjjjjjjj........ :whistle: :thumup:
    Viertje is goed bezig!
    Ga zo door!

Liefs Hannah

15. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ He Gijs....had je gemist! Hoest nu met jou? Hoe gaan jullie nu verder?
    Laat nog eens wat horen meis! ;)

Liefs Marjo

16. gijs

gijs Lid

10 jul 2006
    74
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hier gaat het goed hoor maar was er de laatste tijd niet echt mee bezig en wou het ook gewoon even niet. Ik laat vanmiddag nog even wat horen.
    Liefs Gijs

17. Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Ik weet het allemaal even niet meer?!?
    Weet echt niet of het deze keer wel gaat lukken, voel me niet anders als de vorige keer. Dit maakt me erg onzeker, ik zou toch iets moeten gaan voelen als ik zwanger ben?
    Ben zo onzeker, misschien durf ik wel niet meer te hopen dat het lukt, alleen om om mezelf voor een teleurstelling te behoeden. Als het nu niet lukt met 2 emmy's, waarvan zelfs 1 van A kwaliteit, dan gaat het toch nooit meer lukken. Volgens onze kansberekening van het ziekenhuis hebben we ongeveer 28% kans dat het lukt, dat is niet veel. Oh was het maar vast 28 juni..........

Groetjes Naatje

18. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Naatje dikke knuff

19. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoop 'nieuwe' meiden zie ik dat er weer bij zijn gekomen....helaas, wil jullie allemaal veel succes wensen.
    Naatje ow die wachtweken....je wordt er gek van he?! Ik heb natuurlijk maar 1 keer ivf gedaan, maar voelde me toen ook niet echt anders dan anders....dus denk niet dat dat iets zegt....maar je gevoel zegt natuurlijk het ene moment zus en andere moment zo...
    Enige zaak is dat je beetje goed die dagen doorkomt, probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken zodat de tijd zo snel mogelijk voorbij gaat. Denken doe je er toch wel de hele tijd aan!
    Veel succes en dikke knuffel, Eva.

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Naatje,
    Als iets in de IVF helemaal niks zegt, dan is dat wel hoe je je voelt.
    3x heb ik gedacht dat het raak zou kunnen zijn....heb dan ook 3x een tp gehad.
    2x was het net niet genoeg raak en de derde keer wel. Ik weet niet hoe het anders zou zijn...ben elke keer wel even zwanger geweest....
    Ik weet dat het allemaal echt niks zegt, daarvoor ken ik helaas teveel meiden.
    Probeer het op je af te laten komen, hoe moeilijk het ook is. Je kan er nu niks meer aan doen.....het lot ligt nou eenmaal niet in jou handen.
    Succes meid

Deel Deze Pagina