IVF/ICSI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ElviraR, Dec 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    Ja eigenlijk heb ik dan 7 maanden gewacht als ik in september kan beginnnen.
    Maar ze rekenen in Groningen vanaf het eerste gesprek..

Maar goed vakantie valt er nog tussen.Begin zo langzamerhand wel wat ongeduldig te worden.Eerst vond ik het ook wel even lekker.
    Even rust ....

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Luisa, sterkte!

3. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    ohhhh Luisa......ik weet niet wat te zeggen......héél veel sterkte!

4. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Oh Luisa,

Wat een verschrikkelijk nieuws. Neem de tijd om deze teleurstelling te verwerken.

Liefs,
    Elvira

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Luisa,

Jeetje, wat een ongelooflijke teleurstelling. Helaas hebben wij precies hetzelfde meegemaakt in febr-mrt. We hadden maar liefst 26 eicellen en goede zaadjes en toch helemaal geen bevruchting... Dat is een gigantische dreun in je gezicht, dus ik weet hoe je je nu voelt. Totaal lamgeslagen en de grond is onder je voeten weggeslagen, alles voor je gevoel voor niks gedaan. Wij zijn in juni daarom met ICSI begonnen, en nu zitten we in de laatste wachtdagen van die behandeling. Ik vond het hele bevruchtings-aspect deze keer het engste van de hele behandeling, als dat maar goedgaat?! Gelukkig waren er nu bij ons 3 van de 4 eicellen bevrucht en ik heb twee prachtige embryootjes teruggekregen. Dus de moed nog niet opgeven, meid! Misschien is ICSI de oplossing voor jullie!

Heel veel sterkte & doe rustig aan!

Groetjes,
    Jippie

6. MissGin

MissGin Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    2,883
    0
    0
    Middelburg
    Jeetje Luisa wat erg voor jullie :cry:

Heel veel sterkte meid!

7. MissGin

MissGin Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    2,883
    0
    0
    Middelburg
    Vandaag de uitgangsecho gehad voor onze 1e IVF.
    Alles zag er goed uit dus vanaf vandaag ook de Gonal-F erbij spuiten.
    Maandag weer terug naar het ZH voor de FM.

Spannend!

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    Luis meid wat erg :cry: :cry: :cry:
    Heb er geen woorden voor, heel veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling.

Ginny super dat alles er goed uit zeg en beginnen met gonal... Weer een stapje dichterbij!

Liefs Hannah

9. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Vanmiddag ook voor een echo geweest,8 van de 13 follikels zijn enorm gegroeid :confused: gemiddeld zo'n 15mm allemaal.
    Ik voel het ook wel nu,heb een behoorlijk opgezette buik sinds een paar dagen.Vrijdag nogmaals een FM en dan waarschijnlijk as. maandag de punctie! :confused:

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    Wow goed nieuws Patricia!
    Hoop op een goed vervolg!

11. gijs

gijs Lid

Jul 10, 2006
    74
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Luisa,

Wat een vreselijke teleurstelling. Ik kan me je verdriet heel goed voorstellen maar geef de moed niet op meid.

12. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    hallo allemaal,

luisa wat ontzettend klote allemaal, heb er verder geen woorden voor.

ik heb me in mei hier gemeld dat we in sept voor ivf moesten gaan, omdat mijn eileiders dicht zaten volgens de hsg.

we hadden in tilburg al een plekje gekregen voor de behandeling en ik heb dan ook afgelopen maandag de intake gehad.

zou volgende cyclus beginnen met de pil voor het lange schema.
    nou zou het eindelijk gaan beginnen.

ik werd alleen niet ongesteld.

dus ik gister een test gedaan voor de zekerheid en om mezelf rust te gunnen in mijn hoofd, want ik was nooit over tijd.

en die was positief.

ik ben dus zwanger, maar eigenlijk zou dat helemaal niet kunnen.
    ik voel me dan ook dubbel, ben blij, maar ook heel bang dat het in mijn eileider zit.

maandag heb ik een echo en hoop dan dat ze wat kunnen zien.

13. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Patricia....wens je heel veel suc6 en ik blijf voor je duimen! ;)

@ Luisa....wat een schok! Niet opgeven he meis! Blijf ook voor jou duimen!

@ Jippie....wens je heel veel suc6! We blijven duimen! ;)

@ Gijs....hoest nu met jou?

@ Pekske....Dat zou tegek zijn meis! Hoop dat de echo laat zien dat alles goed zit! Suc6! Blijf voor je duimen! ;)

Natuurlijk wens ik jullie allemaal heel veel suc6! We blijven duimen! ;)

Liefs Marjo

14. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Bedankt, Muuske! Aanstaande vrijdag is mijn NOD en maandag mogen we zelf testen en moet ik voor een bloedtest. Tot nu toe nog geen ongi te bespeuren! Het is erg spannend, ik ben de stress vandaag een beetje zat, geloof ik! :rolleyes: Afwachten maar & er het beste van hopen!

Ik schrijf niet zo actief mee op dit forum, meestal ben ik ergens anders te vinden. Dus vandaar dat ik zo nu en dan even om de bocht kom kijken. Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte & succes wensen! Ik volg jullie wel, en zo nu dan schrijf ik iets. Hopelijk is dat in orde?

Zet 'em op allemaal!

Groetjes,
    Jippie

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Luisa,
    Wat een mega teleurstelling zeg...wat voel jij je nu leeg, machteloos en intens verdrietig!
    Geef de moed niet op meid! Volgende keer met ICSI proberen, wie weet heb je dan een mooie score!
    Je hebt er nu niet zoveel aan maar er is zeker nog toekomst hoor!
    Heel veel sterkte met het verwerken van deze dreun! Ik denk aan jullie!
    Elmo

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jippie, ik zie dat jij ook in de ergste week zit...de 2e!
    Veel sterkte meid, met wachten.
    Ik hoop voor jou ook op super nieuws!
    Elmo

17. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Owwww pekske wat goed!
    Ik zal voor je duimen,hoop dat je snel kunt genieten en dat alles goed is!

knufff

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    Jeetje Pekske........
    Wat een wonder, gefeliciteerd! Ik hoop dat maandag blijkt dat alles goed is.
    Jouw verhaal is identiek met die van Nollie, ook net zwanger voor de start en als ik me niet vergis had die ook verstopte eileiders...

Jippie, meid kan me voorstellen dat het je teveel wordt. Het is ook zo megaspannend....Ik hoop op goed nieuws.

Vanavond alweer de laatste pil....Jahoe... We gaan lekker door met de lucrin en over 6 dagen starten met de gonal-f... Weer een stapje dichterbij.

Liefs Hannah

19. Niet meer actief

Hallo allemaal,

Hier even een kort berichtje van mij, ik ben nog niet begelzen, dat zal ik morgen even doen...
    Gister middag om 13.20uur zijn we weer geland in Dusseldorf (Duitsland), naar een heerlijk warme vakantie in Turkije. We hebben onze reisplannen op het laaste moment helemaal omgegooid. We zouden eigenlijk maandag 2 juli voor 3 weken met de caravan naar Frankrijk vertrekken. Maar het slechte weer daar heeft onze reisplannen doen omgooien. We hebben op zondag 1 juli nog snel een last minute geboek naar de zon.
    Zo zijn we op 3 juli van Dusseldorf naar Antalya gevlogen, om van daar af 4 uur in de bus te zitten naar Alanya. We hebben daar 2 heerlijke weken zon, zee en strand gehad. We zijn weer helemaal opgeladen en kijken uit naar 25 juli om metde ivfarts om de tafel te gaan zitten en te gaan bekijken wanneer we eventueel weer kunnen gaan starten met onze 3de poging.

Groetjes Naatje

20. gijs

gijs Lid

Jul 10, 2006
    74
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Muuske,

Met mij gaat alles goed, kijk heel af en toe nog op deze site. Ben op het moment niet zo bezig met het zwanger worden. Zit lekker in mijn vel en kijk over een paar maanden wel weer als ik begin met de 3e ivf poging.

Hoe gaat het met jou dan?

Gijs

Share This Page