Hallo allemaal! Vandaag voor de 2 FM geweest en ja hoor,alle 8 follikels zijn tussen de 17-20,5mm! Morgenavond de pregnyl zetten en dan maandagmorgen de punctie...brrrr,de spanning begint weer te stijgen! Hoe is het met de rest? Jippie?En?
Spannend, Patricia! Acht follikels is een heel mooi aantal, hopelijk komen daar ook 8 mooie eicellen uit! Alvast succes met de punctie maandag! Hier nog steeds niet ongi geworden. Zit nu precies twee weken na de punctie, dus de spanning stijgt behoorlijk. Heb wel allerlei kwaaltjes, maar ik durf nog niet te hopen. Eerst vandaag en morgen maar eens ongi-vrij overleven en dan zien we daarna weer verder. Ik mag maandag testen, dus nog even wachten... Ik hoop maar dat we zover mogen komen en dat de dreun niet alsnog dit weekend komt! Succes allemaal! Groetjes, Jippie
@ Jippie....meid wat spannend! Blijf keihard voor je duimen! Wanneer ga je een testje wagen? @ Patricia....wens je heel veel suc6 met de tp. Ook voor jou blijf ik duimen! @ Gijs....wel goed! Ben gister weer van start gegaan met poging nr.3 Lees mijn eigen topic. Liefs Marjo
Patricia: Super zeg! Weer een stap dichterbij. Heel veel succes alvast voor maandag. Jippie voor jou wordt het ook echt spannend. Ik duim volop en hoop dat je gewoon ongivrij dit weekend doorkomt! Muuske: Spannend weer. Succes!
Hoi meiden, Hier nog steeds niet ongesteld, hoor! Ben nu twee dagen overtijd en ik zit op de 16e dag na de punctie. Heb vandaag zelf nog niet durven te testen. Morgenochtend dan maar! Morgenochtend moeten we ook bloed laten prikken en dan krijgen we 's middags de uitslag. Wordt wel reuzespannend! Pekske Jij heel veel succes met de echo morgen! Ik hoop dat de zwangerschap op de goede plek zit en niet in je eileiders! Ik ga voor je duimen, hoor! Hoe gaat het met alle anderen? Groetjes, Jippie
Heel veel succes met de bloedtest morgen JIPPIE! Ik probeer morgen de boel in de gaten te houden hier, spannend hoor!
OW jippie wat spannend!Heel veel succes morgen! Pekske ook jij veel succes met de echo! Gisteren nog een dubbele pregnyl gezet hier,nu beginnen de zenuwen toch wel een beetje te komen voor de punctie..... ik hou jullie op de hoogte! Liefs!
Hoi meiden, Het is een beetje lang geleden dat ik hier ben geweest, maar ik kom toch meekletsen als dat mag van jullie tenminste... Wij zitten inmiddels ook in de MMM helaas en gaan zeer binnenkort beginnen met IVF of ICSI, wat het wordt moet nog bepaald worden aan de hand van het sperma van mijn man natuurlijk. Over 2 weken kan hij weer een potje inleveren. Bij mij ziet alles er goed uit gelukkig, maar het sperma van mijn man is dus erg slecht... Op 4 juli zijn we naar het ziekenhuis geweest en daar hebben we een hoop informatie gekregen en in augustus/september beginnen we met onze eerste poging. De spuiten etc. liggen hier al klaar in de koelkast... Eerst op 21 augustus nog een x terug naar de uroloog voor de uitslag van de bloedtest van mijn man en dan krijgen we daarna spuitinstructies op de fert.afdeling. Rond 8 augustus moet ik ongesteld worden en dan moet ik weer beginnen met het slikken van de pil en op de laatste 4 dagen beginnen met spuiten. Ik vind het echt super spannend allemaal! Groetjes, Sandra
Oh Jippie meid wat spannend! Hoop dat als ik morgen uit mijn werk kom je supergoed nieuws hier hebt gemeld! Patricia succes met de punctie! Sandra, tuurlijk mag je hier mee komen kletsen! Helaas welkom hier. Spannend voor jullie dus ook volgende maand start met de behandeling. Met mij alles oke. Spuiten gaat prima, heb tot nu toe nergens last van..Nog 3 dagen en dan al weer starten met de gonal-f..... Liefs Hannah
Patricia Heel veel succes met de punctie morgen! Ik hoop dat alles goed mag gaan & dat je een mooie oogst hebt! Ik zal aan je denken! Hannah Wanneer heb je de eerste meting dan? Ongeveer een week nadat je met de stimulatie bent begonnen? Spannend! Succes! Sandra Helaas welkom hier! Hebben jullie ook nog IUI gedaan hiervoor, of moesten jullie meteen door naar IVF/ICSI? Wel mazzel dat je niet met lange wachtlijsten zit en al snel mag beginnen! Bij ons was de wachtlijst voor elke IVF/ICSI-poging een halfjaar! Succes & sterkte met alles! Lief dat jullie allemaal zo meeleven, ookal post ik hier niet zoveel! Dikke kus! We beginnen nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden voor morgen! Hopelijk morgenochtend eerst zelf een positieve test en dan daarna nog een extra bevestiging via de bloedtest. Ik ben echt zooo bang dat het gewoon negatief gaat zijn... Hebben iets te vaak een negatieve test gehad de laatste vier jaar. Maar goed, het zal toch niet? Ik laat morgen zeker de uitslag even weten! Groetjes, Jippie
Jippie ik hou het hier in de gaten,hopelijk heb je snel goed nieuws! Pffffffffff,ik begin me hier toch een partij onrustig te worden....
Jippie.....Het is toch al 16 dagen na de punctie.......Lijkt me niet dat je nu nog ongi word......Maar kan me voorstellen dat je heel voorzichtig bent geworden......Je bent zo gewend om die negatieve test in je handen te hebben. Het is nauwelijks voor te stellen dat er ooit 2 streepjes op staan. Wij hebben idd een week na de start met de gonal de eerste follikelmeting. 2 augustus om precies te zijn. Wij hebben ook geluk gehad met de wachtlijsten.....Geen wachtlijst in ons ziekenhuis. In april kregen we te horen na alle onderzoeken dat het ICSI zou worden. Toen nog wel onderzoeken, dna en chromosomen. Die uitslag duurde 8 weken. Uiteindelijk eind juni met de pil begonnen. Dus heel vlotjes allemaal. Patricia: meid kan me voorstellen, weer een stap dichterbij.......Succes meid!
@Jippie: wat spannend! Ik duim voor je hoor... Wij hebben geen IUI gedaan, dat kon niet omdat het zaad van mijn man zo zwak is, dus dat zou helemaal geen nut hebben. De wachtlijst voor het starten van de behandeling is niet lang gelukkig, maar het wachten tot de eerste intake duurde 3 maanden en ik kan je vertellen dat die heel lang geduurd hebben... @Hannah: inderdaad volgende maand start het hele circus, vind het wel spannend hoor, maar ik laat het maar over mee heen komen allemaal... @Patricia: succes met de punctie vandaag!
Nou,kom net terug van de punctie,resultaat valt erg tegen Tijdens de FM had ik 8 follikels zitten,met de punctie kon de arts er maar 6 te pakken krijgen.Van die 6 waren er maar 2 eicellen aanwezig,waarvan 1 ook nog eens van een slechte kwaliteit... Pfffffffff,kan wel janken! Donderdagmorgen bellen of er een bevruchting heeft plaatsgevonden,maar onze kansen zijn nu wel weer erg klein.... Ga nu ff in mn bed liggen.....
@Patricia: Jeetje meid wat klote zeg Ik ga duimen voor je dat die ene een supermooie embryo wordt! @Jippie: Hoe staat het ervoor meid? Had je een positieve test? Ik ben vanmorgen voor de FM geweest en ze zag 6 follikels zitten. Nog wel wat klein....4 van 1.4mm en 2 van 1.2mm dus die moeten nog ff doorgroeien. Woensdag weer terug en als alles goed gaat dan heb ik vrijdag de punctie en maandag de terugplaatsing!
@Patricia, wat shit zeg! Hopelijk wordt die ene inderdaad een hele mooie embryo! Ik duim voor je ! [-o<