IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    Ginny,heel veel sterkte,echt balen.... :cry:

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi dames, ik wil jullie sterkte en kracht toe wensen met alles.
    Mijn schoonzus heeft haar 5e IUI achter de rug, en moet weer afwachten, anders nog 1x en dan door voor IVF.

3. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Jeetje Ginny wat vreselijk heel veel sterkte

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Oh Lieve Ginny,

Wat een rotnieuws zeg. Ik hoop dat jullie deze tegenslag kunnen verwerken. Woorden schieten te kort.

Liefs,
    Elvira

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Niet te geloven. Heel veel sterkte!

6. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Ginny,

Heel veel sterkte met dit verdriet, ik hoop dat je het een plekje kan geven.

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hoi Ginny,

Getver... Niet jij ook al?! Wat vreselijk kl*te, meid! Ik had er helemaal niet meer aan gedacht dat je vandaag bericht zou krijgen, anders had ik je natuurlijk van tevoren succesgewenst, sorry! Wat vreselijk *** om te horen dat er helemaal geen bevruchting was, ik weet helaas hoe dat is... Je hoopt zo op een terugplaatsing en dan alles voor niks geweest voor je gevoel. Heel veel sterkte de komende tijd & een dikke knuf!

Liefs,
    Jippie

ps Heb je pbtje gekregen, ga vanavond even antwoorden, goed?

8. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Nou de gyn heeft net gebeld...het blijkt dat van de 7 eicellen er 6 helemaal niet bevrucht zijn. 1 eicel is wel bevrucht maar er heeft geen goeie deling plaatsgevonden.

Het kan om 2 redenen fout zijn gegaan....óf Ries z'n zaad is niet goed, maar dat is 2x getest waarvan 1x uitgebreid en alles was goed....óf mijn eicellen zijn te "stug" voor het zaad om binnen te komen.

De gyn vindt het zonde om nog een IVF-poging te doen, dus nu hebben we eerst een maandje rust want ze gaan ook 3 weken dicht ivm vakantie, en dan kunnen we in september starten met ICSI.

Ik ben gelukkig al een stuk rustiger als vanmorgen, nog wel een beetje down maar dat is logisch. Ik ben ervan overtuigd dat alles goed komt, alleen wordt ons geduld wel erg op de proef gesteld, maar daar weten jullie (helaas) alles van.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nogmaals een dikke knuffel Ginny...shit nieuws!

10. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ginny; nee toch! Jeetje, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Door naar ICSI dus, we hebben allemaal mee mogen maken wat dat Jippie gebracht heeft! Cyberknuffel voor jou!

11. Niet meer actief

Ginny, wat een rot bericht! Heel veel sterkte..
    Probeer lekker uit te rusten op vakantie, zodat jullie in september vol goede moed kunnen beginnen aan jullie ICSI behandeling.

Groetjes Naatje

12. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ginny jemig zeg...wat een teleurstelling...ook al geen bevruchting....Heel veel sterkte met dit te verwerken en een plaatsje te kunnen geven.
    Essie ik heb persoonlijk geen ervaring met ivf en endometriose, maar mijn beste vriendin heeft nu 2 jochies van bijna 7 maand...zij heeft ook endometriose en ivf gedaan. Ik kom hier niet al te regelmatig, maar als je wat wilt vragen (en ik aan mijn vriendin kan vragen) mag je me ook een pb-tje sturen.

Alle andere meiden....veel succes allemaal!
    Groetjes, Eva.

13. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jeetje Ginny.........
    Ik zit hier met kippenvel om mijn armen je bericht te lezen..........
    Wat ontzettend klote meid.......
    Heel veel sterkte!

Liefs Hannah

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

@Hannah,
    Bijna 2 augustus meid...spannend!
    Alvast super veel succes!
    Elmo

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Elmo dank je wel meid!

Na alle nare berichten van de afgelopen tijd hier vind ik het soms moeilijk om positief te blijven......

Allereerst hoop ik dat er wat fliekeltjes aan het groeien zijn en ten tweede hoop ik dat wij een tp halen......

16. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Ginny, wat een slecht nieuws. Heel veel sterkte!

17. Luisa

Luisa Actief lid

20 nov 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    Lieve Hannah,
    ik kan me voorstellen dat het moelijk is om positief te blijven na alle nare berichten, maar volgens mij hebben wij (Ginny, Patricia en ik) gewoon ontzettend veel pech gehad en dat betekent niet dat jij ook ons moet volgen. On the contrary: ik hoop dat jij wel de TP haalt en vooraal de 'ik ben zwanger' onderdeel van dit forum....jij gaat gewoon een mooie plekje voor ons allemaal uitzoeken in de walvissen zee ;)
    we komen ook gauw zwemmen!

heel veel liefs en succes
    xxxLuisa

18. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hannah Spannend dat je overmorgen je eerste fm hebt! Ik ben heel benieuwd hoeveel follikels er aan het groeien zijn. En positief blijven, hoor! Ik snap dat je erg geschrokken bent dat er hier zoveel geen terugplaatsing hebben gehad omdat er geen bevruchting was. Maar daar moet je in eerste instantie niet vanuit gaan. Bij de meeste mensen is er met IVF wel gewoon bevruchting! Maar ik snap dat je er bang voor bent, dat wil toch niemand meemaken?! Iedereen duimt hier volop voor je, dat gaat vast helpen! Alvast succes voor donderdag!

Hoe gaat het met alle anderen?

Liefs,
    Jippie

19. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Lieve Hannah,

Ik ga hier ook vreselijk voor je duimen. Moed houden..

Liefs Davalee

20. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Even een vraag; Mijn mannetje komt vanavond pas thuis en eigenlijk wil ik vandaag wel testen, als ik nu wat ochtend urine opvang kan ik dat dan vanavond nog gebruiken voor een test?

Anders wacht ik op morgen hoor, 1 dag nacht wachten kan ook nog wel. Hopelijk blijft mijn ongi weggggggg.........

Liefs Davalee

Deel Deze Pagina