IVF/ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Davalee: wat een gedoe zeg! Ik blijf duimen voor een positieve test!

Ginny: HSG heb ik a gehad en die was helemaal goed.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Davalee Wat vreselijk kl*te dat je vanochtend ook negatief getest hebt... :( Zit je nu zo'n 15 dagen na de tp? Ik hoop echt dat het alsnog raak is. Kun je niet om een bloedtest vragen? Dan ben je in elk geval uit de onzekerheid! Heel veel sterkte!

Elvira Heel logisch dat je die angsten hebt, ik denk dat iedereen dat wel herkent die in de mm zit. Ook wij waren al aan het sparen voor extra ICSI's, hadden ons al aangemeld voor adoptie en waren daar al voor aan het sparen. Je allergrootste angst is toch dat het nooit gaat lukken en dat je met lege handen achterblijft. Het is ook zo unfair dat je maar zo'n beperkt aantal kansen krijgt, terwijl een "normaal" iemand elke maand opnieuw kan proberen. Maar geef de moed niet op, meid! Kijk naar Elmo, waarbij het pas na 7x gelukt is, kijk eens naar mijn onderschrift. Wij hadden er ook al niet meer op durven hopen. Hou vol! Wie weet ben je in september-oktober ook zwanger! Ik duim me helemaal suf! Knuf voor jou!

Hannah Alvast heel veel succes met je fm morgen! Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat!
    Laat je even weten hoe het gegaan is?

Hoe istie met de rest hier?

Liefs,
    Jippie

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Tuurlijk laat ik het weten!

De zenuwen beginnen nu langzamerhand wel toenemen.....
    hoop zo dat er wat groeit.........

Liefs hannah

En wat je zegt Jippie, jij en Elmo zijn ons grote voorbeeld hier!

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lieve Elvira,
    speciaal voor jou breek ik weer even hier in. Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen voor je nieuwe kans op een klein wondertje. Ik ga je in september weer volgen en hoop heel erg dat ik dan aan het eind van die maand een heel mooi berichtje mag zien staan van jou.

Succes

5. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hannah voor morgen veel succes met de fm....hopelijk groeien er al een mooi aantal fliekeltjes!
    Viertje een arts kan heel belangrijk voor je zijn...vooral als je samen met hem/haar al zoveel heb meegemaakt en het verder zo goed klikt. Als je dan hoort dat je een andere arts krijgt en sowieso de spanning al van een volgende poging.....dat is veel om te dealen. Dus we gaan hier goed op je inpraten....dat je je zieltje snel weer onder je arm vandaan tovert! Enne...augustus vind ik ook al een goede maand om je te supporten (de intake, de vooronderzoeken weer opnieuw...je zit er dan alweer middenin) en september gaan we helemaal ons best doen....Kop op meis....we sleuren je in september mee de walvissenzee in....leg je zwembandjes maar klaar!

Knuffel, Eva.

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Lieve Meisjes,

Ontzettend bedankt voor al jullie lieve woorden. Dat doet zo goed allemaal. We gaan gewoon proberen om de schouders eronder te zetten en te gaan met die banaan. Dank jullie wel!

Hanniepannie
    Succes morgen, laat je het weten.

Kus,
    Vier

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hallo lieve meiden,

Ben terug uit het ziekenhuis!

Rechts zaten 8 follikels en links 6 follikels!
    Pff das een opluchting was zo bang ineens dat er niks zou zitten.
    Alleen ze waren allemaal nog wel een beetje klein, 10 wel wat groter, 4 wat kleiner.
    Moest daarop bloedprikken om hormoonwaardes te bepalen.
    Weer bij verpleegkundige geweest, uitleg gehad over punctie hoe dat allemaal gaat, uitleg over terugplaatsing.
    Heb vast de pregnylspuit meegekregen!
    Vanmiddag werd ik teruggebeld door ziekenhuis voor de uitslag van bloed en verdere vervolg.
    De dosis Gonal-F is wat verhoogd van 150 eenheden naar 225 eenheden.
    En dinsdag terug voor tweede follikelmeting!

@ Davalee: meid ik las elders hier op t forum dat de derde poging ook mislukt is. Meid wil je echt ontzettend veel sterkte en succes wensen met het verwerken van dit vreselijke nieuws.......

Liefs Hannah

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hannah,
    Nou hopen dat die dosisverhoging een stel mooie eitjes laat zien zeg!
    Lekker doorbroeden intussen ;)
    Succes meis,
    Elmo

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een heel mooi aantal, Hannah! De meesten gaan vast doorgroeien, dan heb je een mooie score bij de punctie! Broed nog maar even lekker verder dit weekend! ;)

Groetjes,
    Jippie

10. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hee meiden,

Hier ook van mijn kant weer eens wat morele support. Ben jullie echt niet vergeten maar ben net terug van vakantie. Heb even tijd nodig gehad om alles bij te lezen.

Ginny heel erg balen meid, kan me voorstellen dat je even de wereld onder je voelt wegglijden. Ik wens je heel veel sterkte en je partner natuurlijk!

Davalee, heel verdrietig weer een negatieve test, ga je nog een test doen of wacht je nu verder af?

Helaas ook weer nieuwe namen, veel succes meiden.
    Spiek af en toe eens bij het topic van de walvisclub, er gebeuren gelukkig ook nog hele fijne dingen... En dat wens ik jullie allemaal toe!

En Lieve Vier, kan je gevoel heel goed begrijpen, zeker na alles wat jullie hebben meegemaakt. Maar het gaat gewoon echt goedkomen, geloof er in! Heel veel succes met de voorbereidingen voor september!
    En je favo doc weg is wel supervervelend, bedoel je dokter V.? Of die vrouwelijke?

Dikke kus Lenneke

11. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Sorry vergeten in mn vorige bericht, zwangerschapsdementie...

En Hannah, ik duim voor je dat je hele mooie follies en emmy's krijgt en een super terugplaatsing!

12. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Meiden,

Hier even een laat berichtje. Tuintje is zo goed als af, en we hebben zonet maar even een afzakkertje gehaald in ons stamcafe. Hebben we wel verdiend dacht ik zo.

Hannah,
    Ik had je smsje al gehad, en een mooie score. Nu even verder groeien en dan hopelijk volgende week de punctie. Duimen draaien keihard voor jou en hubbie.

Lenneke,
    Inderdaad onze lieve dokte V, is gewoon weg. Vind het echt zo *T%^^. Tnx voor je lieve berichtje iniedergeval. Je bent een topper.

Davalee,
    Balen dat de poging nu echt mislukt is. Ik duim voor een goede volgende ronde.

Aan de rest, fijne avond, nacht, ochtend.

Liefs,
    Elvira

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Vier,
    Heerlijk zeg, dat je tuin nou weer lekker klaar is. Het wordt dit weekend super mooi weer dus je kan er volop van genieten!
    Doe dat ook meid!
    Dikke kus!
    Elmo

14. Luisa

Luisa Actief lid

20 nov 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    Hey girls,

even een dikke kus * smack* aan iedereen voor de vakantie! we vertrekken nu voor een weekje weg met de kids....heerlijk!

Ik wil jullie heel veel succes wensen voor de komende dagen!
    ik denk aan jullie
    veel liefs
    Luisa

PS>: Elvira, ik begin ook in september......we gaan er voor! XXX

15. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Elvira.........vanaf deze kant ook ff een big hug voor jou.
    Zet em op in september.......

Liefs Minou

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Lieverds,

Bedankt voor alle lieve woorden......
    Merk wel aan mezelf dat het nu steeds spannender gaat worden...
    Eerder nergens nog last van..
    Maar was ineens zo zenuwachtig...Dat is gelukkig wel weer minder na gister. Blij dat er follikels zaten....Nu hopen dat ze even hard hun best doen om allemaal door te groeien.

Vier, heerlijk dat je tuintje nu weer klaar is. En met het mooie weer voor de deur wordt dat genieten in je jacuzzi! Geniet er van!

Luisa: fijne vakantie meid!

Liefs Hannah

17. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    He Hannah,

Kan me je zenuwen helemaal voorstellen, het zijn zulke superspannende dagen! Maar het gaat vast helemaal goedkomen, mooie follikels en dan emmy's en dan een prachtig kindje!

Viertje, echt balen van de dokter zeg, hij was/is zo lief. Kan me voorstellen dat je daar goed van baalt. Maar de rest gaat jullie vast net zo lief ontvangen als hij en ook bij jou gaat het helemaal goedkomen!
    Geniet lekker van je tuin, BBQ-tje, biertje, bad(je), wat wil je nog meer?!
    (ohja, behalve een beebje dan...)
    Maar voor dit moment, neem het er lekker van!

XX Lenneke

18. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Lieve allemaal!
    Nou,vanmiddag dus ons evaluatiegesprek gehad.Komen we binnen bij de gyn,blijkt dat er nog helemaal geen gegevens van het lab zijn binnengekomen... :( tsja,vakantieperiode.....volgens de arts.Na over en weer getelefoneer kregen we uiteindelijk weinig nieuwe info.Volgens de arts is er tijdens het stimulatieproces "iets " niet goed gegaan,maar wát is niet te zeggen.Vandaar dat hij ook andere medicatie wilde gaan gebruiken,om niet nog een poging verloren te laten gaan.Hij vroeg wanneer we wilden starten,het was gebruikelijk om er een maandje tussen te laten.Lichamelijk gezien kan het geen kwaad,maar emotioneel is het vrij zwaar.
    Hubbie en ik keken elkaar aan en we zeiden tegelijk:wij willen meteen weer door :oops:
    Nou,dit houdt dus in dat ik vanaf morgen alweer de decapeptyl ga spuiten(ik ga ook echt wel ongesteld worden morgen voel ik..) en vanaf overmorgen moet ik 300 mg. Fostimon spuiten.Iemand hier ervaring mee toevallig?
    Aanstaande woensdag moet ik terug voor de echo,spannende tijd dus weer!
    Maar eerst lekker genieten van het heerlijke weer dit weekend!

Hannah,héél goed nieuws meid!Zet hem op! ;)

Luisa,geniet met volle teugen van je vakantie!

Davalee,echt balen meid!Verwen jezelf lekker,heb je zéker verdiend!

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jeetje Patricia wat een positief nieuws toch wel!
    En zo snel al weer een start maken, super hoor!
    Hoop dat met de fostimon, wat ik niet ken, mooie fliekels gaan groeien!
    Succes meid!

Liefs Hannah

20. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Thnxx!
    Die Fostimon schijnt eigenlijk hetzelfde te zijn als Menopur,alleen heeft de arts hier betere ervaringen mee.....nu maar hopen dat wij daar ook bij mogen horen ;)

liefs

Deel Deze Pagina